joo eli onko joku laihdutanut tänää kesällä painoa minä olen 20 kg entä tee muut
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja sami81 »
helppoa ei ole ollut saada toi 20 kg kun ajatele painoa kun oli alku vaihessa 110 kg ja paino index oli 33.5 nyt se on 27 eli parempan suuntaa olen menossa nyt on paino 90 kgtrina kirjoitti:10kg.
töihin pääsy alkoi haitata kovasti. ehkä se tästä vielä jatkuu
Viesti Kirjoittaja Lare »
Juuri noin. Syksyllä aloitan aina perinteisesti urheilun ja salilla käynnin. Jouluna rantakunnossa ja atleetti.iCook kirjoitti:Rusketat kasvaneen mahan ja syksyllä laihdutat. Isolle alueelle tarttunut rusketus näyttää kutistuessaan tummemmalta.
kyl kylLare kirjoitti:Juuri noin. Syksyllä aloitan aina perinteisesti urheilun ja salilla käynnin. Jouluna rantakunnossa ja atleetti.iCook kirjoitti:Rusketat kasvaneen mahan ja syksyllä laihdutat. Isolle alueelle tarttunut rusketus näyttää kutistuessaan tummemmalta.![]()
Keväällä into hiipuu, ja kesällä ei enää rantakunnossa ja gotleetti.Onneksi oma ranta ja vastarannalle kunnon matka mökillä...
Tämän loman pidän työkaluja kädessä, ja ainoastaan kämmenet eivät päivety. Aivan kuten eräs afrikkalainen rotu...
Viesti Kirjoittaja iCook »
HehLare kirjoitti:Juuri noin. Syksyllä aloitan aina perinteisesti urheilun ja salilla käynnin. Jouluna rantakunnossa ja atleetti.iCook kirjoitti:Rusketat kasvaneen mahan ja syksyllä laihdutat. Isolle alueelle tarttunut rusketus näyttää kutistuessaan tummemmalta.![]()
Keväällä into hiipuu, ja kesällä ei enää rantakunnossa ja gotleetti.Onneksi oma ranta ja vastarannalle kunnon matka mökillä...
Tämän loman pidän työkaluja kädessä, ja ainoastaan kämmenet eivät päivety. Aivan kuten eräs afrikkalainen rotu...
Viesti Kirjoittaja marc »
juu kyl siitä tule ihan hyvä olo hehhee toi kaljaa juttumarc kirjoitti:Aloin sitten karpata. Ei siitä vaa'asta niin väliä, mutta tulee kuulemma hyvä ja freesi olo. Ja olishan se hyvä jos tuo paisumaan alkanut pelastusrengas vyötäröltä hupenisi. Kylmän oluen poisjättäminen kyllä harmittaa… Mutta onneksi on kylmä viini!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
mää en käy kunto salilla vaan pururadalla vaan hölkkämässä aamulla aina siinä kello 7Anniel kirjoitti:Jottain tarttis tehrä...En ole oikein tyytyväinen itseeni tällä hetkellä. Jos vaikka -5 sais pois ja lihasmassaa tilalle niin hyvä. Onneksi kuntosalini on muuttanut uusiin hienoihin tiloihin
Olis vaan aikaa käydä...
Viesti Kirjoittaja Riq »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Hä? Siis kuukaudessa? Tajuatko kuinka rankka tuo on kropalle, jos haluat elää pitkään niin kannattaa harkita hitaampaa tahtia.sami81 kirjoitti:Terve..
joo eli onko joku laihdutanut tänää kesällä painoa minä olen 20 kg entä tee muut
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ehkä Turussa on aavistuksen pidempi kesä, mutta minun "kesä" tulkinnallani tuo on aika suhinaa jenkkakahvoissa, eli kova on vauhti, vaikka Toukokuukin olisi laskuissa mukana.Jamac kirjoitti:Hä? Siis kuukaudessa? Tajuatko kuinka rankka tuo on kropalle, jos haluat elää pitkään niin kannattaa harkita hitaampaa tahtia.
Viesti Kirjoittaja jacce »
Käytkö Urheilupuistossa juoksemassa vai missä? Siellä on ainakin suunnilleen tuon pituinen pururata.sami81 kirjoitti:juu kyl siitä tule ihan hyvä olo hehhee toi kaljaa juttumarc kirjoitti:Aloin sitten karpata. Ei siitä vaa'asta niin väliä, mutta tulee kuulemma hyvä ja freesi olo. Ja olishan se hyvä jos tuo paisumaan alkanut pelastusrengas vyötäröltä hupenisi. Kylmän oluen poisjättäminen kyllä harmittaa… Mutta onneksi on kylmä viini!
nyt kun olen aloitanut kuntoilun niin sit kaikki on ruvennut sanomaa että kui mää joka päivä urheilen ja sillon kun en urheilut niin sillon sanotin että pitäis jotain urheilua harrasta eli ei ole mikän hyvä sillä ei voi mitän jos olen innostunut liikkumaa kun on kesä kin nyt joka aamu 07:00 aikana käyn hölkkämässä 1300 metriä toi joku 7 kertaa jotian 1300 kaloria pois
Viesti Kirjoittaja dantte »
eikun ihan pururadalla moisiossajacce kirjoitti:Käytkö Urheilupuistossa juoksemassa vai missä? Siellä on ainakin suunnilleen tuon pituinen pururata.sami81 kirjoitti:juu kyl siitä tule ihan hyvä olo hehhee toi kaljaa juttumarc kirjoitti:Aloin sitten karpata. Ei siitä vaa'asta niin väliä, mutta tulee kuulemma hyvä ja freesi olo. Ja olishan se hyvä jos tuo paisumaan alkanut pelastusrengas vyötäröltä hupenisi. Kylmän oluen poisjättäminen kyllä harmittaa… Mutta onneksi on kylmä viini!
nyt kun olen aloitanut kuntoilun niin sit kaikki on ruvennut sanomaa että kui mää joka päivä urheilen ja sillon kun en urheilut niin sillon sanotin että pitäis jotain urheilua harrasta eli ei ole mikän hyvä sillä ei voi mitän jos olen innostunut liikkumaa kun on kesä kin nyt joka aamu 07:00 aikana käyn hölkkämässä 1300 metriä toi joku 7 kertaa jotian 1300 kaloria pois
Viesti Kirjoittaja Toveri Kaimapoikani »
Toi on ihan totta... n. kg/vko on aika maksimi. Riippuu tietty hieman ihmisestä ja ylipainosta mutta jos ihminen on vähääkään "atleetti" ja laihduttaa yli kilon viikossa niin kroppa polttaa jostain kumman syystä lihakset eka.Jamac kirjoitti:Hä? Siis kuukaudessa? Tajuatko kuinka rankka tuo on kropalle, jos haluat elää pitkään niin kannattaa harkita hitaampaa tahtia.sami81 kirjoitti:Terve..
Toveri Kaimapoikani kirjoitti:Toi on ihan totta... n. kg/vko on aika maksimi. Riippuu tietty hieman ihmisestä ja ylipainosta mutta jos ihminen on vähääkään "atleetti" ja laihduttaa yli kilon viikossa niin kroppa polttaa jostain kumman syystä lihakset eka.Jamac kirjoitti:Hä? Siis kuukaudessa? Tajuatko kuinka rankka tuo on kropalle, jos haluat elää pitkään niin kannattaa harkita hitaampaa tahtia.sami81 kirjoitti:Terve..
Oma metodi on koittaa pitää paino aina kohillaan... Nyt liikutaan siellä ylärajoilla (85kg / 172cm). 5kg ois varaa pudottaa mut eipä huvita kun ei tota läskiä vielä niin paljoa ole. Treenit kärsii turhasta dietistä.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ilmeisesti virtsahappopitoisuus nousee aika kovasti elimistössä, eli jos ei kihtiä halua, niin kannattaa pysytellä tuossa max. kilo per viikko.Toveri Kaimapoikani kirjoitti:Toi on ihan totta... n. kg/vko on aika maksimi. Riippuu tietty hieman ihmisestä ja ylipainosta mutta jos ihminen on vähääkään "atleetti" ja laihduttaa yli kilon viikossa niin kroppa polttaa jostain kumman syystä lihakset eka.Jamac kirjoitti:Hä? Siis kuukaudessa? Tajuatko kuinka rankka tuo on kropalle, jos haluat elää pitkään niin kannattaa harkita hitaampaa tahtia.sami81 kirjoitti:Terve..
Oma metodi on koittaa pitää paino aina kohillaan... Nyt liikutaan siellä ylärajoilla (85kg / 172cm). 5kg ois varaa pudottaa mut eipä huvita kun ei tota läskiä vielä niin paljoa ole. Treenit kärsii turhasta dietistä.