Hmm, en allekirjoittaisi ainakaa niinä iltoina kun käy ulkonaRepe Ruutikallo kirjoitti: Tyhmyys taas on mun mielestä ihan himputin epäseksikästä.
Think about it.

Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ja oikein hemmetisti päissään voikin taas istahtaa rattiin. Joillakinhan se menee nuin.thebanzai kirjoitti:Kypärää ei ole, mutta nyt ei ole kyllä pyörääkään. Varastivat molemmat. Kuvittelisin että kypärän kanssa tulisi hiki päähän, kuten repun kanssa hikineliö selkään. Verilammikkojuttujen perustella taidan jättää koko munamankelin ostamatta enää, ajelen autolla ja päissäni julkisilla. Tarpeeksi päissään on tietty aina varaa ajaa taksilla.
Hitlerillä on kyllä laaja kannattajapiiri yhä. Hänhän oli sitä mieltä, että vaimon tulisi olla huomattavasti miestään tyhmempi, jotta hommat sujuu hyvin. Ottaen huomioon aikakausien kulttuurierot, nyttemmin myös lyhyemmät suhteet voitaneen liittää tuohon vaimouskäsitykseen.jonesb kirjoitti:Hmm, en allekirjoittaisi ainakaa niinä iltoina kun käy ulkonaRepe Ruutikallo kirjoitti: Tyhmyys taas on mun mielestä ihan himputin epäseksikästä.
Think about it.
Viesti Kirjoittaja jonesb »
No nyt kyllä lähti ruutikalliolta mopo käsistä. Ehkä vähän turhan hevi vertausRepe Ruutikallo kirjoitti:Hitlerillä on kyllä laaja kannattajapiiri yhä. Hänhän oli sitä mieltä, että vaimon tulisi olla huomattavasti miestään tyhmempi, jotta hommat sujuu hyvin. Ottaen huomioon aikakausien kulttuurierot, nyttemmin myös lyhyemmät suhteet voitaneen liittää tuohon vaimouskäsitykseen.jonesb kirjoitti:Hmm, en allekirjoittaisi ainakaa niinä iltoina kun käy ulkonaRepe Ruutikallo kirjoitti: Tyhmyys taas on mun mielestä ihan himputin epäseksikästä.
Think about it.
Viesti Kirjoittaja JHA »
Ettäkö mm viktoriaanisen ajan perhekäsityksen perusteet keksittiinkin vasta 3. valtakunnassa ?? Olen minä keskusteluissa nähnyt hitler-korttia pelattavan mitä oudoimmissa tilanteissa mutta tämä taisi vetää tälläkertaa pohjat jos mitataan aasinsillan heikkoutta...Repe Ruutikallo kirjoitti:Hitlerillä on kyllä laaja kannattajapiiri yhä. Hänhän oli sitä mieltä, että vaimon tulisi olla huomattavasti miestään tyhmempi, jotta hommat sujuu hyvin. Ottaen huomioon aikakausien kulttuurierot, nyttemmin myös lyhyemmät suhteet voitaneen liittää tuohon vaimouskäsitykseen.jonesb kirjoitti:Hmm, en allekirjoittaisi ainakaa niinä iltoina kun käy ulkonaRepe Ruutikallo kirjoitti: Tyhmyys taas on mun mielestä ihan himputin epäseksikästä.
Think about it.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Eipä näy mitään linkin takana. windows ei näköjään osaa näyttää sisältöäSalamijakk kirjoitti:Pojat, pojat nyt hieman rauhoitutaan. Fundeerataan vaikka vilkun käytöstä. Väittävät vielä, että miehet olisivat yksinkertaisia![]()
http://www.liikenneturva.fi/fi/uutispoy ... ID3009.wmv
Kuka on väittänyt, että viktoriaanisen ajan jne...? Älä pane, etenkään sanoja suuhuni.JHA kirjoitti:Ettäkö mm viktoriaanisen ajan perhekäsityksen perusteet keksittiinkin vasta 3. valtakunnassa ?? Olen minä keskusteluissa nähnyt hitler-korttia pelattavan mitä oudoimmissa tilanteissa mutta tämä taisi vetää tälläkertaa pohjat jos mitataan aasinsillan heikkoutta...Repe Ruutikallo kirjoitti:Hitlerillä on kyllä laaja kannattajapiiri yhä. Hänhän oli sitä mieltä, että vaimon tulisi olla huomattavasti miestään tyhmempi, jotta hommat sujuu hyvin. Ottaen huomioon aikakausien kulttuurierot, nyttemmin myös lyhyemmät suhteet voitaneen liittää tuohon vaimouskäsitykseen.jonesb kirjoitti:Hmm, en allekirjoittaisi ainakaa niinä iltoina kun käy ulkonaRepe Ruutikallo kirjoitti: Tyhmyys taas on mun mielestä ihan himputin epäseksikästä.
Think about it.
Viesti Kirjoittaja iCook »
Kyllä ernon pitää ehdottomasti hommata ammatti pyöräilyn parista, ellei se vielä sitä ole. Tuolla keskinopeudella alkaa jo pärjätä.rok kirjoitti:Kova sälli olet.Erño kirjoitti:En käytä. Hyvänä tekosyynä on se, että hien pyyhkiminen ja pään tuulettaminen on vähän hankalaa kypäräpäässä.![]()
Vaikka yleensä jos keskinopeus pyöräillessä on 40 km/h, olis varmaan järkevintä käyttää kypärää
Samaa vauhtia poljet, kuin parhaimmat kaverit Tour De Francessa!
Wikipediasta sellainen fakta, että vuoden 2005 Tour de Francen keskinopeus oli 41.654 km/h. Onnea pyöräilijän uralle!![]()
Sitten itse aiheeseen.
Itse en valitettavasti käytä kypärää. Ehkä tämäkin pitää oppia kantapään kautta.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Niinkö?iCook kirjoitti:Kyllä ernon pitää ehdottomasti hommata ammatti pyöräilyn parista, ellei se vielä sitä ole. Tuolla keskinopeudella alkaa jo pärjätä.rok kirjoitti:Kova sälli olet.Erño kirjoitti:En käytä. Hyvänä tekosyynä on se, että hien pyyhkiminen ja pään tuulettaminen on vähän hankalaa kypäräpäässä.![]()
Vaikka yleensä jos keskinopeus pyöräillessä on 40 km/h, olis varmaan järkevintä käyttää kypärää
Wikipediasta sellainen fakta, että vuoden 2005 Tour de Francen keskinopeus oli 41.654 km/h. Onnea pyöräilijän uralle!![]()
Sitten itse aiheeseen.
Itse en valitettavasti käytä kypärää. Ehkä tämäkin pitää oppia kantapään kautta.
Viesti Kirjoittaja Nappa »
Ei 30-40km/h edes ole kovin korkea keskinopeus. Mikä tekee Tour De Francen pojista erikoisia on että vetävät tuolla nopeudella parisataa kilometriä päivässä ja kolmen viikon aikana 3000-4000 kilometriä.rok kirjoitti:Kova sälli olet.Erño kirjoitti:En käytä. Hyvänä tekosyynä on se, että hien pyyhkiminen ja pään tuulettaminen on vähän hankalaa kypäräpäässä.![]()
Sitten itse aiheeseen.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Yhteiskunnalle tulee kohtuullisen kalliiksi korjata teikäläisen kallo silloin kun se kolahtaa katuun, siksi sen kannattaa kannustaa sellaista toimintaa, joka vähentää rahanmenoa. Yhteiskuntaa ei taas paljota hetkauta että teikäläinen näyttää typerältä kypärä päässä tai että hiustupsut menee sekaisin.mikastus kirjoitti:Hieman (paljon) kummastuttaa että kypäränkäyttöpakko on pitänyt oikein lakiin kirjata?
Jos pysyn kotona ja pidän vielä verhotkin kiinni, niin yhteiskunta säästää. Kiitos neuvostaTeppo Tulppu kirjoitti:Yhteiskunnalle tulee kohtuullisen kalliiksi korjata teikäläisen kallo silloin kun se kolahtaa katuun, siksi sen kannattaa kannustaa sellaista toimintaa, joka vähentää rahanmenoa. Yhteiskuntaa ei taas paljota hetkauta että teikäläinen näyttää typerältä kypärä päässä tai että hiustupsut menee sekaisin.mikastus kirjoitti:Hieman (paljon) kummastuttaa että kypäränkäyttöpakko on pitänyt oikein lakiin kirjata?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja frissy »
Tottakai näinkin. Ja liikkuessa on aina riskejä. Tämä asiahan tulee lähes aina mieleen esim. autoillessa pitempiä matkoja. Riskit pitää vain hyväksyä. Niitä voi ja kannattaa yrittää vähentää. Kypärähän vähentää tietysti loukkaantumisen-riskiä. Mutta ei sen itse onnettomuuden.Jamac kirjoitti:Fillarikypärän käyttö on yksi niistä asioista joiden käyttämättä jättämistä perustellaan hyvin usein "minä" muotoisesti, mikä on totaalisen väärä tapa lähestyä koko asiaa. Onnettomuudet usein kun liittyy juuri sellaisiin tekijöihin joita "minä" ei pysty kontrolloimaan.
Viesti Kirjoittaja iCook »
Ernon työmatka lienee 200 metriä.Nappa kirjoitti:Ei 30-40km/h edes ole kovin korkea keskinopeus. Mikä tekee Tour De Francen pojista erikoisia on että vetävät tuolla nopeudella parisataa kilometriä päivässä ja kolmen viikon aikana 3000-4000 kilometriä.rok kirjoitti:Kova sälli olet.Erño kirjoitti:En käytä. Hyvänä tekosyynä on se, että hien pyyhkiminen ja pään tuulettaminen on vähän hankalaa kypäräpäässä.![]()
Sitten itse aiheeseen.
En ihan usko että Erno tuollaisia matkoja polkee.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Sinun on tietysti myös vältettävä rasvan ja suolan syöntiä sekä varottava ilman pienhiukkasia ja maaperän radon-säteilyä. Puhumattakaan mahdollisista perinnöllisistä sairauksista.mikastus kirjoitti:Mut jos pidän kypärää kotona? Ja muitakin suokkareita?Teppo Tulppu kirjoitti:Ei säästä. Tutkimusten mukaan suuri osa onnettomuuksista tapahtuu kotona.mikastus kirjoitti:Jos pysyn kotona ja pidän vielä verhotkin kiinni, niin yhteiskunta säästää. Kiitos neuvosta
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Kyllähän kaikkiin noihin pyritään vaikuttamaan lainsäädännöllä. Kypäräpakko on kyllä bisarri laki siinä mielessä, että (jos oikein muistan) kypärättä ajo on laitonta muttei rangaistavaa.mikastus kirjoitti:Kyllä kai lakiin pitäisi kirjata paljon muitakin asioita, jos kerran säästösyistä on kirjattu se kypäräpakkokin. Mitenkäs se tupakointi- ja viinanjuontikielto? Tai rasvojen ja suolan syönti.