![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Joko jonotussofta nikotteli tai olin juuri pääsemässä pois jonosta, ja asiakaspalvelija löi epähuomiossa luurin korvaan...
Viesti Kirjoittaja iCook »
Viesti Kirjoittaja tuurester »
GBR:nä vilahti minullakin se maa välillä, mutta tilauksen loppuvaiheessa ja tilausvahvistuksessa lukee selvällä suomella "Suomi". Että ei kannata säikähtää, pistä vaan tilaus tulemaan - jos siis menit Suomen Apple storen kautta.iCook kirjoitti:Olen tilannut Apple storesta monet kerrat tavaraa hyvällä menestyksellä. Eilen meni kuitenkin homma solmuun.
Yritin laittaa vihdoin iMacin tilaukseen, mutta en onnistunut. Osoitteeni ei ole kuulemma oikein. Oman accountini tiedot näyttävät maaksi Suomi, mutta maksun loppuvaiheessa se vaihtuu GBR:ksi, eikä maksaminen onnistu. Oli pakko luovuttaa muutaman kymmenen yrityksen jälkeen. Kätevää.
Puhelin kauniiseen käteen seuraavan arjen koittaessa.
Viesti Kirjoittaja iCook »
Niin mutta köö tilaus ei suostunut menemään läpi. Store herjasi, ettei osoite kelpaa.tuurester kirjoitti:GBR:nä vilahti minullakin se maa välillä, mutta tilauksen loppuvaiheessa ja tilausvahvistuksessa lukee selvällä suomella "Suomi". Että ei kannata säikähtää, pistä vaan tilaus tulemaan - jos siis menit Suomen Apple storen kautta.iCook kirjoitti:Olen tilannut Apple storesta monet kerrat tavaraa hyvällä menestyksellä. Eilen meni kuitenkin homma solmuun.
Yritin laittaa vihdoin iMacin tilaukseen, mutta en onnistunut. Osoitteeni ei ole kuulemma oikein. Oman accountini tiedot näyttävät maaksi Suomi, mutta maksun loppuvaiheessa se vaihtuu GBR:ksi, eikä maksaminen onnistu. Oli pakko luovuttaa muutaman kymmenen yrityksen jälkeen. Kätevää.
Puhelin kauniiseen käteen seuraavan arjen koittaessa.
Viesti Kirjoittaja taju »
Menee se läpi kun vaan painaa continue.Niin mutta köö tilaus ei suostunut menemään läpi. Store herjasi, ettei osoite kelpaa.
Viesti Kirjoittaja taju »
Viesti Kirjoittaja Topsi »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”