![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
(Mie otin ja lähetin juuri kivoja kännykkäkamerakuvia sille onkelmaiselleni.. Ellei se niistä innostu ja mumise jotain anteeksipyynnön tapaista saadakseen.. minut luokseen..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Eiköhän tämä koko viestiketju ole varsin huumorintäyteistä.lemantra kirjoitti:Herra mun siunaa, että ihan kontaktipalstakin. Mitä vielä?tehokontaktitkin?
No ei siinä, en ole tuomitsemislinjalla.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eilen Kangasalta kahdestakin paikkaa; Etusaaresta ja Laarulankärjestä (,jossa muuten näin kyltin jonkun talon pihaan, että Knuutila, mutta ne ovat kuulemma jotain eri porukkaa, sen verran yleinen sukunimiJaroneko kirjoitti:Ajelin muute tänää Kangasalan ja Valkeakosken läpi tossa tullessa. Kummasta sut ois löytäny?
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
*gröhöm* *tuuppaa muita miehiä hieman kauemmaksi*Anniel kirjoitti: Joka tapauksessa olen näköjään siis ensimmäinen rohkea rastimassa kohtaa "nainen etsii miestä"
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kyllähän tohon saa kymmenen vaihtoehtoa ja onnistuisi noiden vaihtoehtojen lisääminenkin, mutta....onkohan tarpeellista?growlithe kirjoitti:Äänestyksestä muuten puuttuu sekin vaihtoehto että "Kyllä, olen nainen ja kaikkiruokainen", "Kyllä, olen mies ja kaikkiruokainen"..
Eipä kukaan ole ainakaan vielä asiasta loukkaantunut, että tuskin tarvii. Vois mennä jo liian sekavaksi sitten. Tulipa vaan mieleen, että oon näköjään tullut syrjineeksi vähemmistöjä..amanita kirjoitti:Kyllähän tohon saa kymmenen vaihtoehtoa ja onnistuisi noiden vaihtoehtojen lisääminenkin, mutta....onkohan tarpeellista?growlithe kirjoitti:Äänestyksestä muuten puuttuu sekin vaihtoehto että "Kyllä, olen nainen ja kaikkiruokainen", "Kyllä, olen mies ja kaikkiruokainen"..
nimim. En tiedä.....
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
En ole kyllä laittanut, kun ei oiikein löydy itsestäni hyvää kuvaa. Ehkä voisin tuonne jonkun ei niin hyvä kuvan postata.growlithe kirjoitti:Ovathan kaikki naista hakevat sinkkumiehet jo laittaneet kuvansa tuonne.. http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=95931 ?![]()
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
En halua näin väittääkään. Heitto oli lähinnä sellaisille, jotka heittäytyvät pseudostadilaisiksi.kallekilponen kirjoitti:No en tietenkään sitä tarkoittanut että kuvittelisin sitä olevani...siksi nuo lainausmerkit...itse katson asuvani hyvinkin maaseudulla...Mikael K. kirjoitti:Se on huonoa itsetuntoa, jos ei asu Stadissa ja kuvittelee olevansa stadilainen. Selviä eroja eri paikkakuntien tai maakuntien välillä on kyllä havaittavissa (pseudostadilaisuus on pahinta laatua olevaa haihattelua).kallekilponen kirjoitti:Oikeasti kyllä perin oudon kuvan antaa tämä ketju hopeisen omenan käyttäjäkunnan asuinpaikoista...on jo aikoihin eletty, kun vajaan kilometrin päässä helsingin rajasta asuva tuntee itsensä "stadilaiseksi" suhteessa muihin foorumilaisiin...pitäisiköhän tosiaan laittaa pystyy poll hompun käyttäjien sijoittumisesta...
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Vieläkö se ABC on yhtä sottainen kun syksyllä? Elokuun lopussa tuli syötyä siellä, ruoka viipyi ja oli kylmää ja huonoa ja tila ruokapaikaksi hirvittävän likainen.Drago kirjoitti:Heh kävin eilen illalla Toijalan abc:lla kahvillaTänään ei kyllä taida tapanin tansseilta ehtiä.
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
No mä oon jo ainaki kahesti tätä puutetta valittanu...growlithe kirjoitti:Eipä kukaan ole ainakaan vielä asiasta loukkaantunut, että tuskin tarvii. Vois mennä jo liian sekavaksi sitten. Tulipa vaan mieleen, että oon näköjään tullut syrjineeksi vähemmistöjä..
No kyllä sä mun mielessäni olit ja sanoin jopa mutsille siihen viereen, että pitäs käydä moikkaan, mutten raaskinu ees soittaa ku kello ei ollu vielä kuutta aamulla...Lillan kirjoitti:Ja mulle mitään vinkannu! Hmpf!Jaroneko kirjoitti: Ajelin muute tänää Kangasalan ja Valkeakosken läpi tossa tullessa.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kuin myös, ei sillä että omalta kannalta tarvetta niille vaihtiksille olisi, mutta tasapuolisuuden nimissä...Jaroneko kirjoitti:No mä oon jo ainaki kahesti tätä puutetta valittanu...growlithe kirjoitti:Eipä kukaan ole ainakaan vielä asiasta loukkaantunut, että tuskin tarvii. Vois mennä jo liian sekavaksi sitten. Tulipa vaan mieleen, että oon näköjään tullut syrjineeksi vähemmistöjä..
Huoh. Että oli rasittava työpäivä ja heti, kun pääsin kotiin, pitäisi jaksaa tällaisiin vastata. *vuodatus, jonka kirjoitin jo, mutta pyyhin samoin tein, koska ketään ei kiinnosta mun työpäivä kuitenkaan*MacFinn kirjoitti:Vieläkö se ABC on yhtä sottainen kun syksyllä? Elokuun lopussa tuli syötyä siellä, ruoka viipyi ja oli kylmää ja huonoa ja tila ruokapaikaksi hirvittävän likainen.Drago kirjoitti:Heh kävin eilen illalla Toijalan abc:lla kahvillaTänään ei kyllä taida tapanin tansseilta ehtiä.
Mutta et oo sentään LOUKKAANTUNUT?Jaroneko kirjoitti:No mä oon jo ainaki kahesti tätä puutetta valittanu...growlithe kirjoitti:Eipä kukaan ole ainakaan vielä asiasta loukkaantunut, että tuskin tarvii. Vois mennä jo liian sekavaksi sitten. Tulipa vaan mieleen, että oon näköjään tullut syrjineeksi vähemmistöjä..![]()
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Macco kirjoitti:29:2. Tytöillä kova urakkakallekilponen kirjoitti:Asiasta viidenteen, nähtävästi jo toinen vastus tullut ensimmäiseen kohtaan...mutta aika miespainotteiselta nuo tulokset tosiaan näyttävät.