Salamijakk on Riepulan tyrantti, näin on minulle valehdeltu
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Hyvä se sieltä Balatsista on sellaista heittää?Erño kirjoitti:Mielummin baarissa kuin kujalla?Salamijakk kirjoitti:Sole mikhän, mik ei mishän asu?![]()
Mulla on ollut semmonen mieli/harhakuva, että salmari asuu jossain palatsissa
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen muuten usein heikkoina hetkinäni miettinyt, mihin naapurusto päättyy, eli kuka on minun ensimmäinen ei-naapurini.Jone-51K kirjoitti:Mie asun meillä ja muut meijän naapurissa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Meniskö se raja siinä kun kadun nimi vaihtuu? Vai onko kaupungeissa jotain pirunpitkiä katuja, eikä tätä teoriaa viitsisi siten käyttääMacco kirjoitti:Olen muuten usein heikkoina hetkinäni miettinyt, mihin naapurusto päättyy, eli kuka on minun ensimmäinen ei-naapurini.Jone-51K kirjoitti:Mie asun meillä ja muut meijän naapurissa.
Olen usein ajanut Oulusta Joensuuhun ja takaisin, ja uskaltaisin väittää, etten asu Jonen naapurissaOn meinaan sevverran pitkä (ja pitkäveteinen) matka.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja arijoutsi »
Viesti Kirjoittaja homeKorva »
Viesti Kirjoittaja JHA »
Kotiteatterista nupit kaakkoon ja leffamaratoni yön lävitse. Se alue josta tulee valituksia kuuluu vielä naapurustoonMacco kirjoitti:Olen muuten usein heikkoina hetkinäni miettinyt, mihin naapurusto päättyy, eli kuka on minun ensimmäinen ei-naapurini.Jone-51K kirjoitti:Mie asun meillä ja muut meijän naapurissa.
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja masamainio »
EI, vaan köyhällä ei ole varaa maksaa lainaaCrimson kirjoitti:masamainio kirjoitti:Vuokrakämppä tietysti, kun molemmat ollaan niin köyhiä![]()
![]()
Köyhällä ei ole varaa asua vuokralla.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Minä miellän naapureiksi samassa kerroksessa asuvat; Ne jotka ynähtävät jotakin jos näkee rappukäytävässä. Tätä ei ole tapahtunut sitten sen jälkeen, kun naapurikämpän epävireistä kitaraa rämpyttävä wanna be stara muutti pois. Olisiko pitänyt pudottaa viritysmittari postiluukusta?JHA kirjoitti:Kotiteatterista nupit kaakkoon ja leffamaratoni yön lävitse. Se alue josta tulee valituksia kuuluu vielä naapurustoonMacco kirjoitti:Olen muuten usein heikkoina hetkinäni miettinyt, mihin naapurusto päättyy, eli kuka on minun ensimmäinen ei-naapurini.Jone-51K kirjoitti:Mie asun meillä ja muut meijän naapurissa.
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Viesti Kirjoittaja MattiK »
Kyllähän sillä summalla mitä vuokraa maksaa kuussa lyhentäisi lainaakin jo kummasti.masamainio kirjoitti:EI, vaan köyhällä ei ole varaa maksaa lainaaCrimson kirjoitti:masamainio kirjoitti:Vuokrakämppä tietysti, kun molemmat ollaan niin köyhiä![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Niinpä. Ja maksat myös koko ajan itselle. Kuten joku kauppakorkeakoulun proffa jokin aika sitten sanoi: "Asunnon ostaminen omaan käyttöön on aina perusteltua." Tosin hän tais lisätä tuohon vielä "Kun se tapahtuu muuttovoittoalueelta." tai jotain.MattiK kirjoitti:Kyllähän sillä summalla mitä vuokraa maksaa kuussa lyhentäisi lainaakin jo kummasti.masamainio kirjoitti:EI, vaan köyhällä ei ole varaa maksaa lainaaCrimson kirjoitti:![]()
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja DGKarper »
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Köyhää katsotaan lainaa hakiessa kieroon, kun lakki kourassa pankkiirin pakeille uskaltautuu. Kokemusta on.masamainio kirjoitti:EI, vaan köyhällä ei ole varaa maksaa lainaaCrimson kirjoitti:masamainio kirjoitti:Vuokrakämppä tietysti, kun molemmat ollaan niin köyhiä![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Celia »
Lyhennyksen päälle tulee myös vastike, joka usein nostaa kokonaiskustannukset vuokraa isommaksi.MattiK kirjoitti:Kyllähän sillä summalla mitä vuokraa maksaa kuussa lyhentäisi lainaakin jo kummasti.masamainio kirjoitti:EI, vaan köyhällä ei ole varaa maksaa lainaaCrimson kirjoitti:![]()
Juu, mutta kuten Crimsonkin tuolla jo totesi, silloin maksaa myös itselleen. Omaisuus karttuu joka kuukausi aina pikkasen. Vuokraa maksaessa kaikki menee vuokraisännän taskuun. Itse olen aina lainaa pankista saanut kun sitä olen tarvinnut, enkä itseäni rikkaaksi laske, joten kyllä siihen on "köyhälläkin" mahdollisuus.Celia kirjoitti: Lyhennyksen päälle tulee myös vastike, joka usein nostaa kokonaiskustannukset vuokraa isommaksi.
mmmvuori jo sanoikin, että lainan saaminen (tai pyytäminen) voi olla "köyhänä" hankalaa.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Voihan kuukausierän säätää vaikka kahteensataan, jos vaan pankki suostuu. Silloin jää omistajan maksut vuokralaista pienemmiksi. Ja pitää tietysti muistaa, että vuokranmaksu jatkuu aina vaan, pankkilainalla on tapana loppua joskus. Vaikka meikäläisenkin tapauksessa se tuntuu kovin kaukaiselta.Celia kirjoitti:Lyhennyksen päälle tulee myös vastike, joka usein nostaa kokonaiskustannukset vuokraa isommaksi.