Kun nuo koneet laittaa rinnakkain eikä peliteholla tai hinnalla ole merkitystä, niin on aika vaikea käsittää miksi kukaan edes haluaisi ostaa PC-puolen "pöytäkoneen korvaavaa" läppäriä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Vika??????????amanita kirjoitti:Ansio?????Jamac kirjoitti:ei oo kun MVi:n, mä kyl komppasin kun en ekana uskaltanu alunperin ujona ehdottaa..Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, kyllä se on G5Zenin SYY että Amanita on mode.8)
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
"Pelkäsivät"? Toivottavasti tää on vitsi. Ei kai tuolla lehdellä mitään omaa lehmää ojassa ole muiden pc-valmistajien suhteen. Jos macista tulee merkittävämpi laite lehden kohderyhmässä niin sitä varmaan käsitellään, kunhan toimittajilla alkaa asiantuntemusta löytymään. Ihan niinkuin siinä käsiteltiin amigaa, ataria, commodore64:ää ja spectravideotap-veli kirjoitti:Pelkäsivät vaan, että MBP olisi ollut testin nopein kone Vistallakin: se, jos mikä olisi ollut noloa.Puuttuvat diskettiasemat alkaisivat siinä vaiheessa tuntua aika pieniltä miinuksilta. Ei oo häpee olla nopee...
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Viesti Kirjoittaja Infant »
Luin kirjastossa nopsaan tänään testin, ja ei nyt mitenkään tuollaista kuvaa jäänyt. Pikemminkin jopa koitettiin puolustella miksi melkein 3 x halvimman hintainen MBP on hintansa väärti, ja testin voittaja vaikka hinta-laatusuhde olikin keskivertoa heikommaksi arvotettu.thebanzai kirjoitti:Nou paniik, eikä ollut nimenomaan sun kirjoitukseen tarkoitettu tönäisyEn kärsinyt juuri lainkaan.
Tää asenne tuntuu vaan yleiseltä ajatukselta että ikään kun konearvostelijoita "harmittaisi" että mac voitti, itsehän ne sen siihen kärkeen arvostelee
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lehti lähti eilen kiertämään.eewok kirjoitti:Niin tossa olis oikein tollanen "anna hyvän kiertää" meininki. Joo miksen vois laittaa eteenpäin katotaan nyt kauan tossa ekassa numerossa tosiaan kestää...Amanita on kyllä eri reilu tyyppi...maxima kirjoitti:Jahas! Eewokki voi sitte forwardata ne tänne! Mulla on vielä monta nurkkaa täyttämättä!amanita kirjoitti: Mulle on lehti tullut jo pari vuotta, mutta ihan vähäinen muistinpätkä on, että ei kestä noin kauaa. Laita mulle yv:nä osoitteesi, voin luettuani postittaa sulle hiljan tulleen lehden ja seuraavankin, mikäli oman lehtesi tulo kestää kauan. Moni kenties säilyttää noita lehtiä, minä en enää viitsi, kertyy muutoin liikaa kamaa nurkkiin.
Viesti Kirjoittaja Infant »
Mullakin irtonumeroina ostettu alan lehtiä useampia tän vuoden puolella, ihan hyvin voisi vaikka vaihtaa jonkun kanssa päikseen. Mitenhän tätä saisi organisoitua jotenkin? (webbilehtiä ei taida saa vaihtaa IPR:iä rikkomattaamanita kirjoitti:Lehti lähti eilen kiertämään.eewok kirjoitti: Niin tossa olis oikein tollanen "anna hyvän kiertää" meininki. Joo miksen vois laittaa eteenpäin katotaan nyt kauan tossa ekassa numerossa tosiaan kestää...Amanita on kyllä eri reilu tyyppi...
Viesti Kirjoittaja eewok »
Juu perillähän se oli tullut ja oikein kiva yllätys tähän sunnuntai iltani ratoksi. Iso kiitos ja kumarrus.amanita kirjoitti:
Lehti lähti eilen kiertämään.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Juu. Eilen, tai siis tänään, meni vähän pitkäksi. Tänään mennään lähivaloilla. Huomenna taas iskussa (pienellä iillä).amanita kirjoitti:Lare ei varmaankaan tarkoita MacWorld-lehteä, sen mukana ei tullut mitään levyä, eikä ole ainakaan pariin vuoteen tullutkaan (tarkoitan lähettämääni US-lehteä).
Viesti Kirjoittaja Jonttufantti »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Valittavat, että mbp:n hiiressä ei ole oikeaa nappiaJonttufantti kirjoitti:http://mikropc.net/nettilehti/extra/200 ... tavat.html
Viesti Kirjoittaja TVi »
The raconteur kirjoitti:Valittavat, että mbp:n hiiressä ei ole oikeaa nappiaJonttufantti kirjoitti:http://mikropc.net/nettilehti/extra/200 ... tavat.html
Hyvää: Sliipattu ulkomuoto, Mac OS X ja windows samassa koneessa
Viesti Kirjoittaja masa »
Niinpä- kun eivät perehdy testattaviinsa.. painanpa tässä 2:lla sormella padia ja klik- kas noin tuli oikean napin lista näkyville.. 8)The raconteur kirjoitti:Valittavat, että mbp:n hiiressä ei ole oikeaa nappiaJonttufantti kirjoitti:http://mikropc.net/nettilehti/extra/200 ... tavat.html
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Hämmentävää, että kansanlehti Mikrobitti pystyy mainiosti testaamaan Macin samassa testissä PC:iden kanssa, mutta ammattilehti MikroPC ei pysty. Tai "pysty"? Olishan se ollut karua näyttää kuinka Macci suoriutuu hommistaan 50-60 prosentin ajassa Vista-toosiin verrattuna.masa kirjoitti:Niinpä- kun eivät perehdy testattaviinsa.. painanpa tässä 2:lla sormella padia ja klik- kas noin tuli oikean napin lista näkyville.. 8)The raconteur kirjoitti:Valittavat, että mbp:n hiiressä ei ole oikeaa nappiaJonttufantti kirjoitti:http://mikropc.net/nettilehti/extra/200 ... tavat.html
Kätevämpi olisi se oma nappi kuitenkin.masa kirjoitti:Niinpä- kun eivät perehdy testattaviinsa.. painanpa tässä 2:lla sormella padia ja klik- kas noin tuli oikean napin lista näkyville.. 8)
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Melkeenpä taitaa olla makuasia. Hiiren nappia painaessa käsi on kuitenkin aina tuossa kosketuslevyn välittömässä läheisyydessä. Ainakin minulla on helpompi laittaa keski- ja etusormi kiinni kosketuslevyyn, kuin vaihtoehtoisesti siirtää peukkua sivusuunnassa kahden painikkeen välillä.Lare kirjoitti:Kätevämpi olisi se oma nappi kuitenkin.
Viesti Kirjoittaja TVi »
Koen asian samoin.CamoN kirjoitti:- - - Ainakin minulla on helpompi laittaa keski- ja etusormi kiinni kosketuslevyyn, kuin vaihtoehtoisesti siirtää peukkua sivusuunnassa kahden painikkeen välillä. - - -Lare kirjoitti:Kätevämpi olisi se oma nappi kuitenkin.
Viesti Kirjoittaja TVi »
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Olen nyt kunniakkaat neljä kuukautta käyttänyt macbokkia ja sen padia - aiemmin erilaisia windows peeseitä. Tähän yksnappiseen tottumiseen meni noin yksi päivä, ja nykyään on vaikeaa käyttää muita. Skrollaus kahdella sormella on huomattavasti helpompaa kuin esim padin laidassa olevaa "scrollia" käyttämällä, koska voi skrollata mistä kohtaa levyä vain. Minulle on oikeastaan se ja sama onko padissa yksi vai kaksi nappia - minun puolestani voisivat poistaa sen yhdenkin. Kliksutan aina vaan sormella padia, se on huomattavsti herkempi.TVi kirjoitti:Koen asian samoin.CamoN kirjoitti:- - - Ainakin minulla on helpompi laittaa keski- ja etusormi kiinni kosketuslevyyn, kuin vaihtoehtoisesti siirtää peukkua sivusuunnassa kahden painikkeen välillä. - - -Lare kirjoitti:Kätevämpi olisi se oma nappi kuitenkin.
Samaa mieltä että parempi tuokin, kuin CNTR+click. Muuten tää MBP-hiiri alkaa olla kohdillaan. Voisihan siinä 2 nappia olla, ja kukin saisi tykönään valita, mikä toiminto on. Joillakin olisi 2 "vasenta" nappia siten, esteetikkoja tietysti välirako haittaisi. 8) (Ei mitään kaksimielisyyksiä tässä, vaikka maineeni tunnettekin). 8)CamoN kirjoitti:Melkeenpä taitaa olla makuasia. Hiiren nappia painaessa käsi on kuitenkin aina tuossa kosketuslevyn välittömässä läheisyydessä. Ainakin minulla on helpompi laittaa keski- ja etusormi kiinni kosketuslevyyn, kuin vaihtoehtoisesti siirtää peukkua sivusuunnassa kahden painikkeen välillä.
Joka tapauksessa kumpikin tapa on parempi kuin se joka on ajautunut minun lihasmuistiini, eli ctrl- ja hiiren nappi-yhdistelmä.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”