olisi 2000e laittaa vehkeisiin ja 200 päälle tarvittaessa. MacBook riittäisi meille toimintojensa puolesta (surffaus, sähköposti, valokuvat ja joskus tekstinkäsittelyy) mutta 13 tuuman näyttö kodin ainoana koneena vähän hirvittää. Siksi olen harkinnut myö Macbookpro:ta rahat riittäis just.Sitten rupesin laskeskelemaan että samalla rahalla saisin Macbook:in ja Mac Minin. Minulla on kotona 32 tuumainen HD ready LCD Tv, mutta tv:tä tarvii myös tietenkin myös vaimo joten pelkkä mac mini ei ole ratkaisu. Toisaalta pelkän kannettavan hyöty menee jos se on taas ainoa ja sitä ei voi mukaan, kun vaimo ei pääse nettiin jos olen reissussa sen kanssa. Olen melkein tässä jo itse vastannut kysymykseen, mutta olisko kellään ideoita? Ostaakko yksi hyväkone ja olla reissussa ilman konetta vai ostaa kaksi huonompaa? Olisko muita ideoita, esim pystyykö AppleTV:llä surffaa? Onko Mac Mini miten äänekäs ja toimiiko se hyvin LCD TV:een kanssa yhteen (HDMI -liitin)? : Entä riittääkö yksi langaton hiiri ja näppis molemmille koneille, sotkisiko silloin Mac mininin yhtäaikainen käyttö MacBookkia. Kuinka langaton verkko kannattaisi toteuttaa( minulla ei ole tällä hetkellä langatonta modeemia )? Minulla on jo Lecien 300G ulkoinen kovalevy valmiina. Laajakaista modeemia en haluaisi siirtää telkkarin johto viidakkoon, nyt se on eri huoneessa? Olisi kiva siirtyä hermoja raastavasta Windows maailmasta pois, teidän niin kehumaan apple maailmaan, mutta haluiaisin tehdä sen kerralla toimivaksi noin 2000 e raameissa. Auttakaa