Olen valmis muuttamaan otsikkoa hyvien ehdotusten ilmaantuessa. Nysse on kummiski tommone.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja n0ble »
Viesti Kirjoittaja carnice »
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja jlaxxx »
Ei tarvitte eres mennä oikeenka hyvi ku mua ei aharista. Ehkä moon hiama erilaane, tiärä sitte.Crimson kirjoitti:Mitä Pohojalaane sanoo ku menee oikein hyvin?
-Mikä ristus o ku ei aharista?
Viesti Kirjoittaja masa »
Meillä täällä Ilimajoen emopitäjäs ruukatahan sanua notta- minoon meiltä ja muut o meirän krannista.carnice kirjoitti:Ei tarvitte eres mennä oikeenka hyvi ku mua ei aharista. Ehkä moon hiama erilaane, tiärä sitte.Crimson kirjoitti:Mitä Pohojalaane sanoo ku menee oikein hyvin?
Mut onha tua kyllä aika hyvä "läpileikkaus" pohojalaasuuresta.
Mutta ne o vaan puheetamasa kirjoitti:Meillä täällä Ilimajoen emopitäjäs ruukatahan sanua notta- minoon meiltä ja muut o meirän krannista.carnice kirjoitti:Ei tarvitte eres mennä oikeenka hyvi ku mua ei aharista. Ehkä moon hiama erilaane, tiärä sitte.Crimson kirjoitti:Mitä Pohojalaane sanoo ku menee oikein hyvin?
Viesti Kirjoittaja masa »
Mutta ne o vaan puheetacarnice kirjoitti:Meillä täällä Ilimajoen emopitäjäs ruukatahan sanua notta- minoon meiltä ja muut o meirän krannista.masa kirjoitti:Ei tarvitte eres mennä oikeenka hyvi ku mua ei aharista. Ehkä moon hiama erilaane, tiärä sitte.
Nii se pesufati ja Ferku- ja fältit o ylistaroos päi.carnice kirjoitti: muute äsköö miälehe notta eihä meillä oo ku kaks sanaa jokka alakaa ahävällä, filtti ja fati.
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
No ny mieki hääjyn osalistua tähä ko alko kuulumhaan rohki tutuilta parselilta tämä Tsipin raati.tsip kirjoitti:Mikäs son savolaisilla sirkuttaessa ko eivät ota niin nuukasti tätä elämää. Minustako tuntuu että nämä tasamaanasukit on nuukia vaikka väittävät olevansa leviäluontheisia. Jo vain. Soon surkia ajjaa aina tän pohjanmaan poikki ko ei ole mutkia eikä mäkiä niinko meilä on. Joekki on semmosia noroja vain, puroiksi niitä meilä sanothaan. Niissä ole vettäkhään ko kevhäälä tulvan aikhaan. Meilä kuuluu olevan vielä hankikelejä, täälä ole ollu luntakhaan pitkhään aikhaan.
Mie pruukasin vastata puhelihmeen, että ei ihmeitä kuulu eikä paljon näykhään. Mutta mieko en ole ennää oikein misthään kotosin enkä mihinkhään menossa niin tiättäköste mitä met tarkotamma ku sanoma että molen, solet, soon, molema, toletta, noon, met, tet, net. Krouvimmin pitäis näitä murtheita käyttää, menemä turhanki tähellisiksi ko koitama tähellisesti puhua. No emmie kehtaa enempää tässä höpistä ko ei siittä viimeksikhään tullu ko sanomista.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Auvainen »