Muoks: jotta en kaulimesta saisi, niin puolustuksekseni sanon, että tuosta prossun päivityksestä ei tassä ketjussa mitään varmaa tietoa mainittu (ainakaan minun mielestäni
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Joo, tähän ajattelinkin puuttua sitten jos Pronkin kaa näyttää tötteröltä mutta tässähän se tuli...Matti Niemelä kirjoitti:Kannattaany huomata että siellä system preferences ja muistaakseni appearance kohdassa on mahdollisuus säätää fonttien AA:n (edit: Font smoothing style) tasoa. Strong kyllä tais olla aika julkeen strong... Ettet olis vaan epähuomiossa niitä joskus räpeltänyt..
Viesti Kirjoittaja jontteri »
Eiköhän siellä ole karvat kohdallaan. Sitten katotaan joskus kuinka Sistolta onnistuu prossujen myyminen. Jokohan hymy hyytyy.jontteri kirjoitti: Toisen prossun päivittämisestä luin applen forumilta että siinä on ihan vaan jätetty paikka tyhjäksi. Fyysistä estettä ei ole. 'Onko muuten estetty toimivuus ,sitä en osaa sanoa.
Viesti Kirjoittaja jmattila »
Viesti Kirjoittaja hpl »
Olen tässä etsiskellyt näyttöä Prohon jonka aion hetkenä minä hyvänsä tilata, ja toi Lenovo on alkanut tuntua parhaalta vaihtoehdolta, mutta kun etsiskelin netistä Maccikäyttäjien kokemuksia siitä niin tämä oli ainoita keskusteluita joihin törmäsin. Vaikka aika outoahan se kyllä olisi, jos se ei toimisi siinä kuin mikä tahansa muukin näyttö..jontteri kirjoitti: Tuo fonttijuttu lenovo l220x + pro jännittää vielä.
Saanut on ja iloiselta vaikuttaa toisessa ketjussa. Tästä voi päätellä, että on tullut näkyviin jotain kuvantapaista.hpl kirjoitti:Olen tässä etsiskellyt näyttöä Prohon jonka aion hetkenä minä hyvänsä tilata, ja toi Lenovo on alkanut tuntua parhaalta vaihtoehdolta, mutta kun etsiskelin netistä Maccikäyttäjien kokemuksia siitä niin tämä oli ainoita keskusteluita joihin törmäsin. Vaikka aika outoahan se kyllä olisi, jos se ei toimisi siinä kuin mikä tahansa muukin näyttö..jontteri kirjoitti: Tuo fonttijuttu lenovo l220x + pro jännittää vielä.
Joten kiinnostaisikin kuulla että joko olet saanut Prosi ja onko sillä ja Lenovolla mitään vaikeuksia keskenään?
Viesti Kirjoittaja kronos »
Päivitys siis onnistuu. Suurin ongelma tulee varmaan siitä, ettei löydä sopivaa prosessoria mistään kohtuu hintaanErño kirjoitti:Jos tuon tilaa yhdellä prossulla (mikä laskee hintaa aika huimasti), niin onko mahdollista säätää toinen myöhemmin paikoilleen. Emot noissa on varmastikin samat kaikissa, joten miksei pienellä säätämisellä onnistuisi?
...
Kunhan sama prosessorikanta on, niin pelaajontteri kirjoitti:Luin jostain äskettäin jutun jossa oli lyöty joku muu intelin prossu ja hyvin pelitti.
Eli mitkä käy?Erño kirjoitti:Kunhan sama prosessorikanta on, niin pelaajontteri kirjoitti:Luin jostain äskettäin jutun jossa oli lyöty joku muu intelin prossu ja hyvin pelitti.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Sillä lämmöllä meilläkin mennään pitkälle joulukuuhun joka talviRepe Ruutikallo kirjoitti:muutama lisäydin ei olisi pahitteeksi, etenkin kun kesällä tarvitaan paljon lämpöä kämppään.
Viesti Kirjoittaja jmattila »
Joo, mutta kyllä se neljäkin ydintä investoinnista käy, onhan tällä hetkellä myytävistä tietokoneista ehkä 98 prosentissa ytimiä vähemmän kuin neljä...kronos kirjoitti:Ei muuten pidä paikkaansa. Monet ohjelmat osaavat käyttää 8 ydintä vallan mainiosti ja niistä on todellakin hyötyä. Mainittakoon vain esim. monet renderöintisoftat ja vaikka Handbrake. Kuormat liikkuu tällöin alueella 600-700%, joten kyllä 8 ytimestä on hyötyä. Snow Leopard (10.6) tuo mukanaan Grand Centralin, joka mahdollistaa useamman ytimen hyödyntämisen entistä paremmin itse käyttöjärjestelmän tasolla. 8 ydintä on siis samalla investointi tulevaisuuteen.
Höpö höpö. Ei 4 ytimellä pyöri kuin pasianssi juuri ja juurikronos kirjoitti: On tietenkin selvää, että jos konetta käyttää vain webissä surffailuun ja sähköpostiin niin 4 ydintä on ihan riittävä määrä.
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Unohdit pankkiasiat.kronos kirjoitti: On tietenkin selvää, että jos konetta käyttää vain webissä surffailuun ja sähköpostiin niin 4 ydintä on ihan riittävä määrä.
Palaa sivulle “Mac Pro ja Mac Studio”