Tuolla hieman ylempänä olevassa Omenamehun-linkissä on juurikin sellainen kysely, jossa on valmiiksi jo pohjalla useampia ääniä... saatais kattavampi jos mentäis tämän kerran kimpassaleoNico kirjoitti: Olisi mukavaa nähdä äänestys, "kuinka moni homppulaisista iPhonen ostavat/ jättävät kaupan hyllyille" .. Minä en galluppeja luo, olen siihen liian ujo
Sonera alkaa Suomessa myydä iPhonea
-
tómppu
Re: Sonera alkaa Suomessa myydä iPhonea
Viesti Kirjoittaja tómppu »
-
jluopajarvi
Viesti Kirjoittaja jluopajarvi »
-
Sparta
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Juu, mutta en usko ennen kuin joku kokeilee.Kamu kirjoitti:EI koska se EI ole sim-lukittu vaan operaattorilukittu!remedy kirjoitti:No eikös tuo nyt ole jo aika selväksi käynyt että laite on sim-lukittu?
-
Jari-eripari
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
Etköhän voi laittaa jonkun kaverin hakemaan sitä vaikka oikein valtakirjalla.jluopajarvi kirjoitti:Sonera pelas taas homman todella hienosti. Soitin tuonne ennakkovaraukseen ja kyselin varauksenkestosta. Itse satun olemaan Italiassa tuollon 11.7. ja olen takaisin kotona 14.6. eli olisin hakenut puhelimen maanantaina. Tämähän ei tietenkään Soneralle sopinut ja mikäli puhelinta ei lunasta 11 päivä, niin puhelin siirtyy jatkomyyntiin. Sonera voi siis pitää tunkkinsa ja odottelen rauhassa vaihtoehtoisia hankintakanavia.
-
Nätti-Nikke
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Huvittavaa, et se on Tele Finland:in palvelunumero, mihin pitää soittaa. Mut varsin nopeaa palvelua oli... alle kaksi minuuttia siitä kuin numeron näppäili, niin homma oli hoidettu. Ei ehtinyt edes taustamusaa kuulemaan.
-
Vector
Viesti Kirjoittaja Vector »
Käyty on ja taisin ihan kuulua enemmistöön siellä.tómppu kirjoitti:Tuolla hieman ylempänä olevassa Omenamehun-linkissä on juurikin sellainen kysely, jossa on valmiiksi jo pohjalla useampia ääniä... saatais kattavampi jos mentäis tämän kerran kimpassaleoNico kirjoitti: Olisi mukavaa nähdä äänestys, "kuinka moni homppulaisista iPhonen ostavat/ jättävät kaupan hyllyille" .. Minä en galluppeja luo, olen siihen liian ujo
-
Forsteiner
Viesti Kirjoittaja Forsteiner »
Aika vähän näkyy luurin ottajia olevan, äänestyksen perusteella. Itse en tosin kyselyyn osallistunut, kun Omenamehun tunnarit ovat hukassa.tómppu kirjoitti:Tuolla hieman ylempänä olevassa Omenamehun-linkissä on juurikin sellainen kysely, jossa on valmiiksi jo pohjalla useampia ääniä... saatais kattavampi jos mentäis tämän kerran kimpassaleoNico kirjoitti: Olisi mukavaa nähdä äänestys, "kuinka moni homppulaisista iPhonen ostavat/ jättävät kaupan hyllyille" .. Minä en galluppeja luo, olen siihen liian ujo
Oma veikkaukseni on, että jos valmiisiin iPaketteihin ei saa rajatonta dataa liitettyä, kukaan ei tule niitä ottamaan. Luultavasti suurin osa tulee olemaan 16G-mallia, Minun Soneralla varustettuna. Hyvässä lykyssä Minun Soneran saa vielä vaihdettua TeleFinlandiin, jolloin hinnat ovat kohtuullisemmat. Luurin kauppaan jättäminen on hyvä protesti hintoja vastaan. Luulen kuitenkin viestin menevän osittain perille jo sillä, että kukaan ei valmiiksi räätälöityjä paketteja halua, vaan kaikki puhelimen ostaneet haluavat vähintään sen rajattoman datan. Pakettiräätälit edesvastuuseen!
-
hookoo
Viesti Kirjoittaja hookoo »
No, joo. Enpä tarttunut tilaisuuteen ja avioitunut Soneran kanssa. Varasin mieluummin parturiajan. Sen saan käyttää ensiviikolla eikä edellytä kahden vuoden sopimusta.
-
kronos
Viesti Kirjoittaja kronos »
-
dagmar
Viesti Kirjoittaja dagmar »
-
Pacal
Viesti Kirjoittaja Pacal »
-
dagmar
Viesti Kirjoittaja dagmar »
-
inf
Viesti Kirjoittaja inf »
Koodi: Valitse kaikki
Finally, AT&T is offering an unsubsidized price of $599 and $699 at a later date as a "no commitment" price for individuals who do not wish to sign a long term contract.-
Kirjava
Viesti Kirjoittaja Kirjava »
-
Delirious
Viesti Kirjoittaja Delirious »
-
gramdel
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Olisikohan tähän noin sata kertaa vastattu. Tällä hetkellä näyttää, että ei.Delirious kirjoitti:onko USA:sta mahdollista ostaa iphonea ilman liittymää esim. apple kaupasta niinkuin tähänkin mennessä on saatu???
Edit: jotain huhuja, että at&t myisi lukitsematonta luuria on, mutta ei mitään varmaa käsittääkseni.
/---
ap
http://gramdel.kapsi.fi/
-
kaipila
Viesti Kirjoittaja kaipila »
Mikset samantien osta sieltä Italiasta lukitsematonta iPhonea, kun siellä niitä pitää lain mukaan myydä. Ei tarvitse maksaa Soneran ökyhintoja, vaan saat itse valita operaattorisi.jluopajarvi kirjoitti:Sonera pelas taas homman todella hienosti. Soitin tuonne ennakkovaraukseen ja kyselin varauksenkestosta. Itse satun olemaan Italiassa tuollon 11.7. ja olen takaisin kotona 14.6. eli olisin hakenut puhelimen maanantaina. Tämähän ei tietenkään Soneralle sopinut ja mikäli puhelinta ei lunasta 11 päivä, niin puhelin siirtyy jatkomyyntiin. Sonera voi siis pitää tunkkinsa ja odottelen rauhassa vaihtoehtoisia hankintakanavia.
-
iMake
Viesti Kirjoittaja iMake »
Tuoppa mullekin yksi tullessaskaipila kirjoitti:Mikset samantien osta sieltä Italiasta lukitsematonta iPhonea, kun siellä niitä pitää lain mukaan myydä. Ei tarvitse maksaa Soneran ökyhintoja, vaan saat itse valita operaattorisi.jluopajarvi kirjoitti:Sonera pelas taas homman todella hienosti. Soitin tuonne ennakkovaraukseen ja kyselin varauksenkestosta. Itse satun olemaan Italiassa tuollon 11.7. ja olen takaisin kotona 14.6. eli olisin hakenut puhelimen maanantaina. Tämähän ei tietenkään Soneralle sopinut ja mikäli puhelinta ei lunasta 11 päivä, niin puhelin siirtyy jatkomyyntiin. Sonera voi siis pitää tunkkinsa ja odottelen rauhassa vaihtoehtoisia hankintakanavia.
-
Delirious
Viesti Kirjoittaja Delirious »
ilmottaudun kiinnostuneeksi riippuen hinnastaiMake kirjoitti:Tuoppa mullekin yksi tullessaskaipila kirjoitti:Mikset samantien osta sieltä Italiasta lukitsematonta iPhonea, kun siellä niitä pitää lain mukaan myydä. Ei tarvitse maksaa Soneran ökyhintoja, vaan saat itse valita operaattorisi.jluopajarvi kirjoitti:Sonera pelas taas homman todella hienosti. Soitin tuonne ennakkovaraukseen ja kyselin varauksenkestosta. Itse satun olemaan Italiassa tuollon 11.7. ja olen takaisin kotona 14.6. eli olisin hakenut puhelimen maanantaina. Tämähän ei tietenkään Soneralle sopinut ja mikäli puhelinta ei lunasta 11 päivä, niin puhelin siirtyy jatkomyyntiin. Sonera voi siis pitää tunkkinsa ja odottelen rauhassa vaihtoehtoisia hankintakanavia.
-
mikita
Viesti Kirjoittaja mikita »
ts. joko at&t on kohta suurin iphone kauppias jobbareiden ja ebayn avustuksella tai sitten muutkin joutuvat (saavat?) lähteä mukaan. Ehkä Apple antaa operaattoreille etumatkan ennenkuin laittaa puhelimen myyntiin AppleStoreen.inf kirjoitti:Löytypä juuri tälläinen:
http://www.macrumors.com/2008/07/01/ata ... g-details/Koodi: Valitse kaikki
Finally, AT&T is offering an unsubsidized price of $599 and $699 at a later date as a "no commitment" price for individuals who do not wish to sign a long term contract.
Laitan kauhallisen hiilihappojäätä housuihini ja jään odottamaan...
-
iPratt
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Kannattaa vielä miettiä tuon odottamisen kanssa, ajattele nyt että jotkut muut saa sen ennemmin kuin sinä. Eikun rohkeasti vaan hankkimaan heti 11.7 soneralta.mikita kirjoitti:ts. joko at&t on kohta suurin iphone kauppias jobbareiden ja ebayn avustuksella tai sitten muutkin joutuvat (saavat?) lähteä mukaan. Ehkä Apple antaa operaattoreille etumatkan ennenkuin laittaa puhelimen myyntiin AppleStoreen.inf kirjoitti:Löytypä juuri tälläinen:
Finally, AT&T is offering an unsubsidized price of $599 and $699 at a later date as a "no commitment" price for individuals who do not wish to sign a long term contract.
-
Kentsu
Viesti Kirjoittaja Kentsu »
hehe en tiennytkään että tääl on soneran myyntihenkilöitäiPratt kirjoitti:Kannattaa vielä miettiä tuon odottamisen kanssa, ajattele nyt että jotkut muut saa sen ennemmin kuin sinä. Eikun rohkeasti vaan hankkimaan heti 11.7 soneralta.mikita kirjoitti:ts. joko at&t on kohta suurin iphone kauppias jobbareiden ja ebayn avustuksella tai sitten muutkin joutuvat (saavat?) lähteä mukaan. Ehkä Apple antaa operaattoreille etumatkan ennenkuin laittaa puhelimen myyntiin AppleStoreen.inf kirjoitti:Löytypä juuri tälläinen:
-
Jaakko-Pappa
Viesti Kirjoittaja Jaakko-Pappa »
-
Le App
Viesti Kirjoittaja Le App »
Kait meitä on täällä monesta ammattiryhmästä ja monesta työpaikasta, ajattelin ihan samaa
Itse päätynen siihen, että vaihdan TeleFinlandin "kakkosliittymäni" Soneraksi ja alan käyttää iPhonea sillä, min puh+sms, max data -liittymällä. Tämä siksi että Saunalahteni MegaDataEtu on määräaikainen muistaakseni 12kk (olen unohtanut oma.saunalahti salasanani, eivätkä paholainen vastaa asiakaspalveluun edes yrityspuolella), enkä saa sitä sanottua irki, vai onko jollain parempaa tietoa? No, kuitenkin Saunalahden "pääliittymäni" kanssa odottelen 3G:n lukituksen avautumista mualiman verkoissa, eiköhän tuo parissa viikossa harrastajaosaajien toimesta tapahtune. Sitten vain saunasimmi sisään ja soneralle se +48 euroa jotain kahdessa vuodessa.
-
Pavel
Viesti Kirjoittaja Pavel »
Soitin tuossa kuuden aikaan, 2 mustaa ja 7 valkosta tais Sonera Pisteessä olla sillon... 8GB löyty sitten enemmän.Jaakko-Pappa kirjoitti:oliko Oulussa vielä 16gigasia luureja ku tulin tasan kmmeneltä kotia ja just meni kii. Ei huvittas oottaa syksyyn 1100lla.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka