leoNico kirjoitti:
Olisi mukavaa nähdä äänestys, "kuinka moni homppulaisista iPhonen ostavat/ jättävät kaupan hyllyille" .. Minä en galluppeja luo, olen siihen liian ujo
Tuolla hieman ylempänä olevassa Omenamehun-linkissä on juurikin sellainen kysely, jossa on valmiiksi jo pohjalla useampia ääniä... saatais kattavampi jos mentäis tämän kerran kimpassa
Viimeksi muokannut mercury, 18.2.2014 klo 5.06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sonera pelas taas homman todella hienosti. Soitin tuonne ennakkovaraukseen ja kyselin varauksenkestosta. Itse satun olemaan Italiassa tuollon 11.7. ja olen takaisin kotona 14.6. eli olisin hakenut puhelimen maanantaina. Tämähän ei tietenkään Soneralle sopinut ja mikäli puhelinta ei lunasta 11 päivä, niin puhelin siirtyy jatkomyyntiin. Sonera voi siis pitää tunkkinsa ja odottelen rauhassa vaihtoehtoisia hankintakanavia.
jluopajarvi kirjoitti:Sonera pelas taas homman todella hienosti. Soitin tuonne ennakkovaraukseen ja kyselin varauksenkestosta. Itse satun olemaan Italiassa tuollon 11.7. ja olen takaisin kotona 14.6. eli olisin hakenut puhelimen maanantaina. Tämähän ei tietenkään Soneralle sopinut ja mikäli puhelinta ei lunasta 11 päivä, niin puhelin siirtyy jatkomyyntiin. Sonera voi siis pitää tunkkinsa ja odottelen rauhassa vaihtoehtoisia hankintakanavia.
Etköhän voi laittaa jonkun kaverin hakemaan sitä vaikka oikein valtakirjalla.
Varattu: Valkoinen 16 GB iPhone, Turku.
Huvittavaa, et se on Tele Finland:in palvelunumero, mihin pitää soittaa. Mut varsin nopeaa palvelua oli... alle kaksi minuuttia siitä kuin numeron näppäili, niin homma oli hoidettu. Ei ehtinyt edes taustamusaa kuulemaan.
leoNico kirjoitti:
Olisi mukavaa nähdä äänestys, "kuinka moni homppulaisista iPhonen ostavat/ jättävät kaupan hyllyille" .. Minä en galluppeja luo, olen siihen liian ujo
Tuolla hieman ylempänä olevassa Omenamehun-linkissä on juurikin sellainen kysely, jossa on valmiiksi jo pohjalla useampia ääniä... saatais kattavampi jos mentäis tämän kerran kimpassa
Käyty on ja taisin ihan kuulua enemmistöön siellä.
leoNico kirjoitti:
Aika vähän näkyy luurin ottajia olevan, äänestyksen perusteella. Itse en tosin kyselyyn osallistunut, kun Omenamehun tunnarit ovat hukassa.
Oma veikkaukseni on, että jos valmiisiin iPaketteihin ei saa rajatonta dataa liitettyä, kukaan ei tule niitä ottamaan. Luultavasti suurin osa tulee olemaan 16G-mallia, Minun Soneralla varustettuna. Hyvässä lykyssä Minun Soneran saa vielä vaihdettua TeleFinlandiin, jolloin hinnat ovat kohtuullisemmat. Luurin kauppaan jättäminen on hyvä protesti hintoja vastaan. Luulen kuitenkin viestin menevän osittain perille jo sillä, että kukaan ei valmiiksi räätälöityjä paketteja halua, vaan kaikki puhelimen ostaneet haluavat vähintään sen rajattoman datan. Pakettiräätälit edesvastuuseen!
Yes! Viesti tuli varauksesta jee, jee, jee.....kyllä elämä on ihanaa *hehkuttaa*
No, joo. Enpä tarttunut tilaisuuteen ja avioitunut Soneran kanssa. Varasin mieluummin parturiajan. Sen saan käyttää ensiviikolla eikä edellytä kahden vuoden sopimusta.
No niin, puhelimet on nyt sitten varattu mutta onko kenelläkään tietoa milloin noiden puhelimien myynti alkaa 11.7? Normaalisti liikkeen avauduttua vai jonain perverssinä aikana kuten Applella on ollut tapana aikaisemminkin tehdä?
Tuolta "the numerosta" sanottiin että sitte kun puhelimet tulee liikkeeseen niin heti alkavat jakaamaan. Tiedä sitä sitten, mihin aikaan tämä tapahtuu.
Minulle sanottiin (kun asiaa erikseen kysyin), että puhelimet tulevat liikkeeseen (Sellon myymälä Espoossa) aamulla ja ovat noudettavissa heti kun liike avaa eli kello 10. Ja varaushan on voimassa vain kyseisen päivän.
Finally, AT&T is offering an unsubsidized price of $599 and $699 at a later date as a "no commitment" price for individuals who do not wish to sign a long term contract.
jluopajarvi kirjoitti:Sonera pelas taas homman todella hienosti. Soitin tuonne ennakkovaraukseen ja kyselin varauksenkestosta. Itse satun olemaan Italiassa tuollon 11.7. ja olen takaisin kotona 14.6. eli olisin hakenut puhelimen maanantaina. Tämähän ei tietenkään Soneralle sopinut ja mikäli puhelinta ei lunasta 11 päivä, niin puhelin siirtyy jatkomyyntiin. Sonera voi siis pitää tunkkinsa ja odottelen rauhassa vaihtoehtoisia hankintakanavia.
Mikset samantien osta sieltä Italiasta lukitsematonta iPhonea, kun siellä niitä pitää lain mukaan myydä. Ei tarvitse maksaa Soneran ökyhintoja, vaan saat itse valita operaattorisi.
Mikset samantien osta sieltä Italiasta lukitsematonta iPhonea, kun siellä niitä pitää lain mukaan myydä. Ei tarvitse maksaa Soneran ökyhintoja, vaan saat itse valita operaattorisi.
Tuoppa mullekin yksi tullessas
ilmottaudun kiinnostuneeksi riippuen hinnasta
Mac Mini M1, iPad, iPhone, Genelec, Sennheiser, Fractal Audio
Finally, AT&T is offering an unsubsidized price of $599 and $699 at a later date as a "no commitment" price for individuals who do not wish to sign a long term contract.
ts. joko at&t on kohta suurin iphone kauppias jobbareiden ja ebayn avustuksella tai sitten muutkin joutuvat (saavat?) lähteä mukaan. Ehkä Apple antaa operaattoreille etumatkan ennenkuin laittaa puhelimen myyntiin AppleStoreen.
Laitan kauhallisen hiilihappojäätä housuihini ja jään odottamaan...
ts. joko at&t on kohta suurin iphone kauppias jobbareiden ja ebayn avustuksella tai sitten muutkin joutuvat (saavat?) lähteä mukaan. Ehkä Apple antaa operaattoreille etumatkan ennenkuin laittaa puhelimen myyntiin AppleStoreen.
Kannattaa vielä miettiä tuon odottamisen kanssa, ajattele nyt että jotkut muut saa sen ennemmin kuin sinä. Eikun rohkeasti vaan hankkimaan heti 11.7 soneralta.
Kannattaa vielä miettiä tuon odottamisen kanssa, ajattele nyt että jotkut muut saa sen ennemmin kuin sinä. Eikun rohkeasti vaan hankkimaan heti 11.7 soneralta.
hehe en tiennytkään että tääl on soneran myyntihenkilöitä
"hehe en tiennytkään että tääl on soneran myyntihenkilöitä"
Kait meitä on täällä monesta ammattiryhmästä ja monesta työpaikasta, ajattelin ihan samaa .
Itse päätynen siihen, että vaihdan TeleFinlandin "kakkosliittymäni" Soneraksi ja alan käyttää iPhonea sillä, min puh+sms, max data -liittymällä. Tämä siksi että Saunalahteni MegaDataEtu on määräaikainen muistaakseni 12kk (olen unohtanut oma.saunalahti salasanani, eivätkä paholainen vastaa asiakaspalveluun edes yrityspuolella), enkä saa sitä sanottua irki, vai onko jollain parempaa tietoa? No, kuitenkin Saunalahden "pääliittymäni" kanssa odottelen 3G:n lukituksen avautumista mualiman verkoissa, eiköhän tuo parissa viikossa harrastajaosaajien toimesta tapahtune. Sitten vain saunasimmi sisään ja soneralle se +48 euroa jotain kahdessa vuodessa.