Olen muutamia uutuksia pelaillut BootCampissä tällaisella kokonpanolla:
Model Name: MacBook Pro
Model Identifier: MacBookPro3,1
Processor Name: Intel Core 2 Duo
Processor Speed: 2.6 GHz
Number Of Processors: 1
Total Number Of Cores: 2
L2 Cache: 4 MB
Memory: 4 GB
Bus Speed: 800 MHz
Boot ROM Version: MBP31.0070.B07
SMC Version: 1.18f4
Chipset Model: GeForce 8600M GT
Type: Display
Bus: PCIe
PCIe Lane Width: x16
VRAM (Total): 256 MB
Vendor: NVIDIA (0x10de)
ROM Revision: 3175
Resolution: 1920 x 1200 @ 60 Hz
Depth: 32-bit Color
Suurin osa peleistä on pelattavissa 1200X1600 resolla... suunnilleen parhailla grafiikka-asetuksilla.
Crysis ei kuitenkaan ole (miellyttävästi) pelattava kuin 1280X1024 resolla ja alennetuilla grafiikka-asetuksilla.
GRAW2, Call Of Duty 4, Tom Clancy Las Vegas, Gears Of War... ym. pyörivät kyllä ihan nätisti.
Mulla on pienenä ongelmana se, että sekä ulkoisen- että MBP:n oman näytön natiivireso on 1920X1200 ja se on vähän liikaa monille peleille. Pienemmällä resolla kuva ei ole aivan terävä. Tämä häiritsee erityisesti GRAW2:ssa. 15" versiossahan tätä ongelmaa ei ole.
Oma koneeni on hankittu puhtaasti työkäyttöön. Pelailua on sitten vaan tullut myöhemmin testattua ja harrastettua jonkin verran, kun se näköjään hyvin onnistuu.
Uudessa MBP:ssä on lisäksi päivitetty näytönohjain (omaani verraten), joten varmasti Crysiskin pyörii paremmin. Kyllähän sen Crysisin tälläkin läpi huiski... alennetulla laadulla
OSX:n puolella en ole kokenut minkäänlaista ongelmaa suorituskyvyssä. Käytössä Adobe Creative Suite 3, Adobe Lightroom 1.4, yms.
VMwaressa pyöritän sekä XP:tä, että Vistaa. VMware Windowsissa käytän Adoben Creative Suite 2:ta ja Office 2007:aa ja hyvin pelaa.
Olen kokeillut käyttää jopa Photshopia samanaikaisesti sekä OSX:ssä ja VMware WinXP:ssä. Toimii ongelmitta, mutta suorituskyky kyllä putoaa... tietenkin.