Kieltämättä...gramdel kirjoitti: ..on se aika hämmentävää kun ei ole kuin english/uk näppiksiä vaihtoehtoina
/---
ap
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kieltämättä...gramdel kirjoitti: ..on se aika hämmentävää kun ei ole kuin english/uk näppiksiä vaihtoehtoina
/---
ap
Viesti Kirjoittaja Losso »
Viesti Kirjoittaja arisel »
..kuulostaa latinalta...Losso kirjoitti:..contactus ...
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Luulen kans että latinaa kannattais koettaa ekkana.arisel kirjoitti:..kuulostaa latinalta...Losso kirjoitti:..contactus ...
Viesti Kirjoittaja Losso »
Viesti Kirjoittaja maukku92 »
Viime viikolla kaveri tilasi koneen, nyt käytiin tarkistamassa tilauksen eteneminen, ja ilmoitti että "cancelled". Sähköpostiin (jota ei mökillä olon vuoksi oltu luettu) oli kolahtanut ylläoleva viesti. Onko tämä normaalia, pitäisikö soittaa tuohon numeroon, vai pelkästään tehdä niinkuin käsketään?Dear Apple Store customer,
Thank you for placing an order with the Apple Store.
We are eager to process your order as soon as possible, in order for us
to do so we would like to further confirm some details with you.
We perform security checks on our customers orders due to the nature of
our business, as the cardholder is not present to sign for such
transactions. Such checks are done to protect your security.
Apple Online Stores Terms and Conditions state that Apple reserves the
right to verify the identity of the genuine credit card holder by
requesting appropriate documentation.
Please scan a copy of the following documentation to us in jpeg format
and email to eurofinance@euro.apple.com (Please
quote your Web Order Reference number when sending):
A copy of
1) Card holders Drivers license or National Identity Card or Passport
and
2) Recent Credit Card / Bank Statement showing card holder name, address
and card number. Please feel free to black-out any other
non-relevant information.
Alternatively, you can Fax these documents to us via our Secure Fax
(+ 353 21 428 3032)
Once the required documents have been received, we will continue the
processing of your order. Subsequently these documents will be
destroyed once we have processed your order.
If we do not receive any documentation by Tuesday, 22.07.2008, your
order will not be processed by Apple, and the
reason will be noted in our database.
If you have any questions regarding this request please do not hesitate
to contact us on our Freephone number
(from within UK 0800 039 9901 ) choose EXT 83628
For all other queries: 08456001683
(from within Ireland 1800923428 ) choose EXT 83628.
For all other queries: 1850882048
(from within Finland 0800 117989 ) choose EXT 83628
For all other queries: 010804811
(from within Norway 80012462 ) choose EXT 83628.
For all other queries: 81000036
(from within Sweden 020796260 ) choose EXT 83628.
For all other queries: 07714004884
(from within The Netherlands 0800 0220 928 ) choose EXT 83628.
For all other queries: 0900 0400899.
(from within Belgium 0800 11442 ) choose EXT 83628.
For all other queries: Belgium FR: 078180019 / Belgium NL: 078180022.
(from within Spain 900 938 961 ) choose EXT 83628.
For all other queries: 901010017.
Telephone number from outside Europe:
++353-21-4284000 (=Reception), my extension: 83628.
Viesti Kirjoittaja A.J. »
Kannattaa tehdä kuten käsketään, ja soittaa vaikka perään varmistukseksi. Ihan rutiinikäytännöstä kyse...maukku92 kirjoitti:Viime viikolla kaveri tilasi koneen, nyt käytiin tarkistamassa tilauksen eteneminen, ja ilmoitti että "cancelled". Sähköpostiin (jota ei mökillä olon vuoksi oltu luettu) oli kolahtanut ylläoleva viesti. Onko tämä normaalia, pitäisikö soittaa tuohon numeroon, vai pelkästään tehdä niinkuin käsketään?Dear Apple Store customer,
Thank you for placing an order with the Apple Store.
We are eager to process your order as soon as possible, in order for us
to do so we would like to further confirm some details with you.
We perform security checks on our customers orders due to the nature of
our business, as the cardholder is not present to sign for such
transactions. Such checks are done to protect your security.
Apple Online Stores Terms and Conditions state that Apple reserves the
right to verify the identity of the genuine credit card holder by
requesting appropriate documentation.
Please scan a copy of the following documentation to us in jpeg format
and email to eurofinance@euro.apple.com (Please
quote your Web Order Reference number when sending):
A copy of
1) Card holders Drivers license or National Identity Card or Passport
and
2) Recent Credit Card / Bank Statement showing card holder name, address
and card number. Please feel free to black-out any other
non-relevant information.
Alternatively, you can Fax these documents to us via our Secure Fax
(+ 353 21 428 3032)
Once the required documents have been received, we will continue the
processing of your order. Subsequently these documents will be
destroyed once we have processed your order.
If we do not receive any documentation by Tuesday, 22.07.2008, your
order will not be processed by Apple, and the
reason will be noted in our database.
If you have any questions regarding this request please do not hesitate
to contact us on our Freephone number
(from within UK 0800 039 9901 ) choose EXT 83628
For all other queries: 08456001683
(from within Ireland 1800923428 ) choose EXT 83628.
For all other queries: 1850882048
(from within Finland 0800 117989 ) choose EXT 83628
For all other queries: 010804811
(from within Norway 80012462 ) choose EXT 83628.
For all other queries: 81000036
(from within Sweden 020796260 ) choose EXT 83628.
For all other queries: 07714004884
(from within The Netherlands 0800 0220 928 ) choose EXT 83628.
For all other queries: 0900 0400899.
(from within Belgium 0800 11442 ) choose EXT 83628.
For all other queries: Belgium FR: 078180019 / Belgium NL: 078180022.
(from within Spain 900 938 961 ) choose EXT 83628.
For all other queries: 901010017.
Telephone number from outside Europe:
++353-21-4284000 (=Reception), my extension: 83628.
Viesti Kirjoittaja maukku92 »
Viesti Kirjoittaja The h »
Tuota, olenkohan vainoharhainen mutta vaikka kyseessä on Apple, niin kopio passista/ID-kortista ja luotokortista...A.J. kirjoitti:Kannattaa tehdä kuten käsketään, ja soittaa vaikka perään varmistukseksi. Ihan rutiinikäytännöstä kyse...
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Minä olisin varmaan nakannut tuollaisen viestin suoraan roskikseenThe h kirjoitti:Tuota, olenkohan vainoharhainen mutta vaikka kyseessä on Apple, niin kopio passista/ID-kortista ja luotokortista...A.J. kirjoitti:Kannattaa tehdä kuten käsketään, ja soittaa vaikka perään varmistukseksi. Ihan rutiinikäytännöstä kyse...Taitaa olla tosiaan paras yrittää hoitaa asia toista kautta ennen kuin alkaa lähettelemään noita ympäri maailmaa.
h
Viesti Kirjoittaja masa »
No miten selvisi- oliko huijausyritys? En ole koskaan saanut Applelta moista postia. Puhelinnumerot menee suoraan ilman ulkomaan suuntia...maukku92 kirjoitti:Kiitokset asia selvisikin jo toista kauttaNyt kun se kone tulisi vielä
Viesti Kirjoittaja tkt »
Ei ole huijaus. Aivan tavallinen tarkastusviesti. Molemmista kuvista kannattaa pyyhkiä pois ylimääräiset tiedot, kuten tekstissä kehotettiin. Lisäki faksi on sähköpostia varmempi tapa lähettää kuvat. Eipähän jää tiedostoina pyörimään minnekään.masa kirjoitti:No miten selvisi- oliko huijausyritys? En ole koskaan saanut Applelta moista postia. Puhelinnumerot menee suoraan ilman ulkomaan suuntia...maukku92 kirjoitti:Kiitokset asia selvisikin jo toista kauttaNyt kun se kone tulisi vielä
Viesti Kirjoittaja juippi »
Viesti Kirjoittaja ERA »
Viesti Kirjoittaja Coltrane »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Niin lieko tuo aikaero internetissä minkäänlainen ongelma muutenkaan..Coltrane kirjoitti:Nyt yritetäänpä sitten palautella keskustelua vähän raiteilleen.
Eli meneekös tuo Suomen store yleensä samaan aikaan alas kuin US storekin? Aikaeroahan Cupertinoon päin on jonnin verran, mutta liekö ongelma globaalitaloudessa. Noh, joka tapauksessa ensi tiistaita odotellessa, jos sieltä vaikka jotain...
Viesti Kirjoittaja Coltrane »
Niin, ehkä tekstit ja muut lokaalit jutut tehdään etukäteen maissa ja lähetään sitten jenkkilään, missä adminit päivittävät sivuja. Suomessa Applella taitaa olla lähinnä pieni markkinointiorganisaation.Pikkuroope kirjoitti:Niin lieko tuo aikaero internetissä minkäänlainen ongelma muutenkaan..Coltrane kirjoitti:Nyt yritetäänpä sitten palautella keskustelua vähän raiteilleen.
Eli meneekös tuo Suomen store yleensä samaan aikaan alas kuin US storekin? Aikaeroahan Cupertinoon päin on jonnin verran, mutta liekö ongelma globaalitaloudessa. Noh, joka tapauksessa ensi tiistaita odotellessa, jos sieltä vaikka jotain...
Viesti Kirjoittaja Cube_fan »
Viesti Kirjoittaja Mr MacRiff »
Viesti Kirjoittaja [kp] »
Viesti Kirjoittaja yugular »
Tänäänhän oli vissiin joku tilaisuus Applella tuolla jenkkilässä? Olisiko sieltä uusia iPodeja siis tulossa pukinkonttimarkkinoille... Toivottavasti aukeaa illaksi niin saa iMacin tilaukseen[kp] kirjoitti:Ja ainakin suomi store meni juuri kiinni. Alkaa jänskättään. Myös jenkki store on kiinni.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Viesti Kirjoittaja mylman »
Viesti Kirjoittaja muku »
Palaa sivulle “Ajankohtaista Apple-maailmasta”