![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kasity ... u/t1650782
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hohhooo...parhautta
Komppaan kybällä. Vaikka hieman jäävisti, olenhan itsekin tarinoinut sekametsässä.Jone kirjoitti:Sanokaa nyt hyvät ihmiset miksi ketjun pitäisi loppua? Sanokaa joku järkevä syy miksi ketjussa keskustelleet eivät saisi enää aiheesta keskenään jauhaa? Mitä helevettiä se teitä muita liikuttaa? Ei sinne ole kenenkään pakko mennä pällistelemään ellei asiaa tunne omakseen tai keskutelun arvoiseksi. Henkihieverissä raivataan foorumilla "elintilaa" homoille, sivareille, isänmaallisille, uskoville ja vaikka sun mille mutta tällainen harmiton tarinointi ei sitten enää sovikaan tänne? Ette te ssatana voi olla tosissanne?
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Äkäinenhän se paholainen on - ei siitä mihinkään pääse! Ja onhan sitä ihminen tylsä, jos ei koskaan ketään suututtaneeksi saa.sinitiainen kirjoitti:Katselin Evilin profiilia ja sitä kautta muita ketjuja, joissa Evil on saanut viime viikkoina aika ajoin negatiivista palautetta ymmärtääkseni lähinnä siksi, että on ollut ajoittain tyly kanssakeskustelijoitaan kohtaan.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
kuriton kirjoitti:Pasteur, juuri sinä siellä kaakaoautomaatin takana.. en sitten provosoitunut yhtään tällä kertaa!
Ehkä tulkitsen väärin, mutta tarkoittaisiko tuolla keskimmäisellä lauseella Kuriton ehkä, että olen ollut tahditon EvilPetiä kohtaan kirjoittaessani tuon oman viimeisen viestini. Jos sellainen vaikutelma välittyy, olen taas kerran omalta kohdaltani pahoillani. EvilPet on noita henkilökohtaisia asioitaan ottanut omasta aloitteestaan esiin esim. täällä http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... &start=700. Tuossa tekstissäni en tarkoita mitään muita kuin näitä täällä kaikkien luettavissa olevia asioita. Siksi noihin viittaan, että tuollainen eilisen kaltainen räsähdys on Evilille aivan hänen tapojensa vastainen, vaikka välillä ehkä vähän murahteleekin.kuriton kirjoitti:Tervetuloa EvilPet Pahisten kerhoon! Laitoin sulle yv:tä!![]()
Kontrolli pelaa vielä sen verran, että en ihan kaikkee tänne kirjoita.
Pasteur, juuri sinä siellä kaakaoautomaatin takana.. en sitten provosoitunut yhtään tällä kertaa!
Siinähän lukee ihan selvästi: "Kontrolli pelaa vielä sen verran, että en ihan kaikkee tänne kirjoita.sinitiainen kirjoitti:Ehkä tulkitsen väärin, mutta tarkoittaisiko tuolla keskimmäisellä lauseella Kuriton ehkä, että olen ollut tahditon EvilPetiä kohtaan kirjoittaessani tuon oman viimeisen viestini.kuriton kirjoitti:Kontrolli pelaa vielä sen verran, että en ihan kaikkee tänne kirjoita.
Oon vähän kiireinen tänään, muuten olisin voinut kyllä syöttää sulle latoa!Pasteur kirjoitti:kuriton kirjoitti:Pasteur, juuri sinä siellä kaakaoautomaatin takana.. en sitten provosoitunut yhtään tällä kertaa!
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Tänks, nii mustakinERA kirjoitti:Kiva kuva.
Se on toi sun avatar!EvilPet kirjoitti:...jotenkin vääntyivät niin, että minä täällä raivopäisenä riehun...
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Onks ne punatulkkuja siellä kellumassa?EvilPet kirjoitti:Tänks, nii mustakinERA kirjoitti:Kiva kuva.Se on Naantalista...
Joo, ketarat ojossaTeppo Tulppu kirjoitti:Onks ne punatulkkuja siellä kellumassa?EvilPet kirjoitti:Tänks, nii mustakinERA kirjoitti:Kiva kuva.Se on Naantalista...
Ne taitaa olla poijuja jotka on vaatetettu talvea vasten sinun punaisen paidan kaltaisillaTeppo Tulppu kirjoitti:Onks ne punatulkkuja siellä kellumassa?EvilPet kirjoitti:Tänks, nii mustakinERA kirjoitti:Kiva kuva.Se on Naantalista...
Hyviä öitä toivottelee täältä muudan lintuEvilPet kirjoitti:Terveisiä rannikolta:
Mitä tähän aiheeseen tulee niin enpä viitsi enää tähän lähteä kun kaikki ymmärretään ilmeisen järjestelmällisesti väärin![]()
Sen verran että, en ole ollut yhtään vihainen, vaan ainoastaan ihmellyt miksi tälläinen ketju on perustettu jossa sinitiaisen ketjua ruoditaan. Lisäksi yritin puhua siitä miten sinitiainen on niin herkkähipiäinen omien sanomisiensa suhteen. Tästä syystä kummastutti tämä ketju.
Nämä kirjoittamani asiat kuitenkin jotenkin vääntyivät niin, että minä täällä raivopäisenä riehun kun olen jostain kumman syystä vihainen sinitiaiselle, ja minulle pitänee kertoa että internetissä saa kirjoittaa mitä haluaa.![]()
Joten: pitäkää tunkkinne
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Kaikkihan me olemme tätä vatkausta kaivanneet ja vain odottaneet kenellä olisi rohkeutta aloittaa se uudestaan.kuriton kirjoitti:Nostetaas tää jo ylemmäs valmiiksi.. eikös se nimittäin tässä ketjussa vatkuu ala seuraavaksi?
Tulen nyt kuitenkin vielä sen sanomaan, vaikka minun jo piti olla hiljaa, että älköön kuriton ryhtykö vaivaan, pikkulinnun metsä on palanut maan tasalle ja tiainen pelastautunut kauas muualle.Teppo Tulppu kirjoitti:Kaikkihan me olemme tätä vatkausta kaivanneet ja vain odottaneet kenellä olisi rohkeutta aloittaa se uudestaan.kuriton kirjoitti:Nostetaas tää jo ylemmäs valmiiksi.. eikös se nimittäin tässä ketjussa vatkuu ala seuraavaksi?
Arvelinkin, että sitä rohkeutta ei sussa sittenkään olisi!Teppo Tulppu kirjoitti:Kaikkihan me olemme tätä vatkausta kaivanneet ja vain odottaneet kenellä olisi rohkeutta aloittaa se uudestaan.kuriton kirjoitti:Nostetaas tää jo ylemmäs valmiiksi.. eikös se nimittäin tässä ketjussa vatkuu ala seuraavaksi?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tämä tiainen, joka ei nyt tahdo muistaa lupaustaan olla hiljaa, tarkoitti tulla sanomaan, että mitään äänestystä ei toimita panna pystyyn, kun tiainen on vakaisesti päättänyt muuttaa pois ja metsä on maan tasalle tuhoutunut. Voisiko hatey toimia tiaisen asiamiehenä tässä asiassa jos on tarvis ?hatey kirjoitti:Mitä täällä taas riidellään?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Hys!hatey kirjoitti:Mitä täällä taas riidellään?