http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kasity ... u/t1650782
Pelastakaa punatulkku!
-
ManiMicci
Re: Pelastakaa punatulkku!
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
-
Jone
Viesti Kirjoittaja Jone »
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hohhooo...parhautta
Komppaan kybällä. Vaikka hieman jäävisti, olenhan itsekin tarinoinut sekametsässä.Jone kirjoitti:Sanokaa nyt hyvät ihmiset miksi ketjun pitäisi loppua? Sanokaa joku järkevä syy miksi ketjussa keskustelleet eivät saisi enää aiheesta keskenään jauhaa? Mitä helevettiä se teitä muita liikuttaa? Ei sinne ole kenenkään pakko mennä pällistelemään ellei asiaa tunne omakseen tai keskutelun arvoiseksi. Henkihieverissä raivataan foorumilla "elintilaa" homoille, sivareille, isänmaallisille, uskoville ja vaikka sun mille mutta tällainen harmiton tarinointi ei sitten enää sovikaan tänne? Ette te ssatana voi olla tosissanne?
Mutta ystävämme Jone kiteteyttää sen mitä tässä itsekin ihmetellyt. Täällä hompussakin nuita ketjuja piisaa, joissa voi itsekukin roikkua, jos ei sekametsä kiinnosta. Voi mennä vaikka iPhone suohon mellastamaan
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Jos Evil on jo Itämerellä, mutta tätä lukee, lähetän terveiset, jos huolii ottaa ne vastaan, ja toivotan turvallista ja hyvää kuvausmatkaa. Antaisit merituulten mukaan pahan mielesi ja kiukkusi, jos pystyt. Jos toisaalta kiukustutin tällä lisää, kaada vain kiukkusi tänne niskaani, jos se sinua helpottaa, pysyttelen kyllä pystyssä.
-
Pasteur
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Äkäinenhän se paholainen on - ei siitä mihinkään pääse! Ja onhan sitä ihminen tylsä, jos ei koskaan ketään suututtaneeksi saa.sinitiainen kirjoitti:Katselin Evilin profiilia ja sitä kautta muita ketjuja, joissa Evil on saanut viime viikkoina aika ajoin negatiivista palautetta ymmärtääkseni lähinnä siksi, että on ollut ajoittain tyly kanssakeskustelijoitaan kohtaan.
-
kuriton
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kontrolli pelaa vielä sen verran, että en ihan kaikkee tänne kirjoita.
Pasteur, juuri sinä siellä kaakaoautomaatin takana.. en sitten provosoitunut yhtään tällä kertaa!
-
Pasteur
kuriton kirjoitti:Pasteur, juuri sinä siellä kaakaoautomaatin takana.. en sitten provosoitunut yhtään tällä kertaa!
-
sinitiainen
Ehkä tulkitsen väärin, mutta tarkoittaisiko tuolla keskimmäisellä lauseella Kuriton ehkä, että olen ollut tahditon EvilPetiä kohtaan kirjoittaessani tuon oman viimeisen viestini. Jos sellainen vaikutelma välittyy, olen taas kerran omalta kohdaltani pahoillani. EvilPet on noita henkilökohtaisia asioitaan ottanut omasta aloitteestaan esiin esim. täällä http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... &start=700. Tuossa tekstissäni en tarkoita mitään muita kuin näitä täällä kaikkien luettavissa olevia asioita. Siksi noihin viittaan, että tuollainen eilisen kaltainen räsähdys on Evilille aivan hänen tapojensa vastainen, vaikka välillä ehkä vähän murahteleekin.kuriton kirjoitti:Tervetuloa EvilPet Pahisten kerhoon! Laitoin sulle yv:tä!![]()
Kontrolli pelaa vielä sen verran, että en ihan kaikkee tänne kirjoita.
Pasteur, juuri sinä siellä kaakaoautomaatin takana.. en sitten provosoitunut yhtään tällä kertaa!
Olen ollut iloinen kun olen saattanut ajatella että voisin olla Evilin ystävä, enkä loukata häntä mitenkään täällä tahdo. Monta hyvää neuvoa ja ystävällistä sanaa olen itse häneltä saanut.
-
kuriton
Siinähän lukee ihan selvästi: "Kontrolli pelaa vielä sen verran, että en ihan kaikkee tänne kirjoita.sinitiainen kirjoitti:Ehkä tulkitsen väärin, mutta tarkoittaisiko tuolla keskimmäisellä lauseella Kuriton ehkä, että olen ollut tahditon EvilPetiä kohtaan kirjoittaessani tuon oman viimeisen viestini.kuriton kirjoitti:Kontrolli pelaa vielä sen verran, että en ihan kaikkee tänne kirjoita.
Ja ei sitten mitään muuta edelleenkään, ei vaikka kuinka tulkitsis kuka ja miten paljon hyvänsä!
Saatan tietysti olla väärässä, mutta oletan että tällä palstalla viestejä lukee muutkin kuin sinä.
-
kuriton
Oon vähän kiireinen tänään, muuten olisin voinut kyllä syöttää sulle latoa!Pasteur kirjoitti:kuriton kirjoitti:Pasteur, juuri sinä siellä kaakaoautomaatin takana.. en sitten provosoitunut yhtään tällä kertaa!
..ja etenkin paalillisen sitä toista.
Tietojätit tietää ainakin, mikä tuo puulta maistuva herkku on.
-
EvilPet
Viesti Kirjoittaja EvilPet »

Mitä tähän aiheeseen tulee niin enpä viitsi enää tähän lähteä kun kaikki ymmärretään ilmeisen järjestelmällisesti väärin
Sen verran että, en ole ollut yhtään vihainen, vaan ainoastaan ihmellyt miksi tälläinen ketju on perustettu jossa sinitiaisen ketjua ruoditaan. Lisäksi yritin puhua siitä miten sinitiainen on niin herkkähipiäinen omien sanomisiensa suhteen. Tästä syystä kummastutti tämä ketju.
Nämä kirjoittamani asiat kuitenkin jotenkin vääntyivät niin, että minä täällä raivopäisenä riehun kun olen jostain kumman syystä vihainen sinitiaiselle, ja minulle pitänee kertoa että internetissä saa kirjoittaa mitä haluaa.
Joten: pitäkää tunkkinne
-
ERA
-
EvilPet
Tänks, nii mustakinERA kirjoitti:Kiva kuva.
-
Pasteur
Se on toi sun avatar!EvilPet kirjoitti:...jotenkin vääntyivät niin, että minä täällä raivopäisenä riehun...
...ei hitsinpitsi... pitääpä joku kerta itselle muokkailla avatariksi idolini Santiago Serrano! Ja tää on nyt sit varattu - muut älköön tätä ideaa käyttäkö tai tulen tekemään teistä kinkkua!
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Onks ne punatulkkuja siellä kellumassa?EvilPet kirjoitti:Tänks, nii mustakinERA kirjoitti:Kiva kuva.Se on Naantalista...
-
EvilPet
Joo, ketarat ojossaTeppo Tulppu kirjoitti:Onks ne punatulkkuja siellä kellumassa?EvilPet kirjoitti:Tänks, nii mustakinERA kirjoitti:Kiva kuva.Se on Naantalista...
Siinä toinen hyvän aatteen puolesta!

-
sinitiainen
Ne taitaa olla poijuja jotka on vaatetettu talvea vasten sinun punaisen paidan kaltaisillaTeppo Tulppu kirjoitti:Onks ne punatulkkuja siellä kellumassa?EvilPet kirjoitti:Tänks, nii mustakinERA kirjoitti:Kiva kuva.Se on Naantalista...
-
sinitiainen
Hyviä öitä toivottelee täältä muudan lintuEvilPet kirjoitti:Terveisiä rannikolta:
Mitä tähän aiheeseen tulee niin enpä viitsi enää tähän lähteä kun kaikki ymmärretään ilmeisen järjestelmällisesti väärin![]()
Sen verran että, en ole ollut yhtään vihainen, vaan ainoastaan ihmellyt miksi tälläinen ketju on perustettu jossa sinitiaisen ketjua ruoditaan. Lisäksi yritin puhua siitä miten sinitiainen on niin herkkähipiäinen omien sanomisiensa suhteen. Tästä syystä kummastutti tämä ketju.
Nämä kirjoittamani asiat kuitenkin jotenkin vääntyivät niin, että minä täällä raivopäisenä riehun kun olen jostain kumman syystä vihainen sinitiaiselle, ja minulle pitänee kertoa että internetissä saa kirjoittaa mitä haluaa.![]()
Joten: pitäkää tunkkinne
-
kuriton
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Kaikkihan me olemme tätä vatkausta kaivanneet ja vain odottaneet kenellä olisi rohkeutta aloittaa se uudestaan.kuriton kirjoitti:Nostetaas tää jo ylemmäs valmiiksi.. eikös se nimittäin tässä ketjussa vatkuu ala seuraavaksi?
-
sinitiainen
Tulen nyt kuitenkin vielä sen sanomaan, vaikka minun jo piti olla hiljaa, että älköön kuriton ryhtykö vaivaan, pikkulinnun metsä on palanut maan tasalle ja tiainen pelastautunut kauas muualle.Teppo Tulppu kirjoitti:Kaikkihan me olemme tätä vatkausta kaivanneet ja vain odottaneet kenellä olisi rohkeutta aloittaa se uudestaan.kuriton kirjoitti:Nostetaas tää jo ylemmäs valmiiksi.. eikös se nimittäin tässä ketjussa vatkuu ala seuraavaksi?
-
kuriton
Arvelinkin, että sitä rohkeutta ei sussa sittenkään olisi!Teppo Tulppu kirjoitti:Kaikkihan me olemme tätä vatkausta kaivanneet ja vain odottaneet kenellä olisi rohkeutta aloittaa se uudestaan.kuriton kirjoitti:Nostetaas tää jo ylemmäs valmiiksi.. eikös se nimittäin tässä ketjussa vatkuu ala seuraavaksi?
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
sinitiainen
Tämä tiainen, joka ei nyt tahdo muistaa lupaustaan olla hiljaa, tarkoitti tulla sanomaan, että mitään äänestystä ei toimita panna pystyyn, kun tiainen on vakaisesti päättänyt muuttaa pois ja metsä on maan tasalle tuhoutunut. Voisiko hatey toimia tiaisen asiamiehenä tässä asiassa jos on tarvis ?hatey kirjoitti:Mitä täällä taas riidellään?
-
ManiMicci
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Hys!hatey kirjoitti:Mitä täällä taas riidellään?
Naiset alkaa puhumaan munista.
Ei olla huomaavinaan.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka