Tämänhän tietää sitä, että vihdoin pääsee päivittämään 2G versionsa vihdoin ja viimein 2.x maailmaan.
Ei vaan taida vielä tänää ehtiä päivittämään, mutta kun päivitän niin raportoin tänne, miten käy ostetun Swirly MMS lisenssin kanssa päivityksen yhteydessä, ellei joku jo sitä ennen ehdi tuosta raportoimaan.
Asennettu 2.1 firmwaren iphone 3G puhelimeen jossa telefinlandin liittymä.. MMS-Lähtee ja saapuu normaalisti. Nokia n95-mode piti laittaa päälle itsellä.
elem3nt kirjoitti:Ainoastaan jailbreikattuun voi asentaa.. Ja tossa ohjelmassa sitäpaitsi lisenssi joka menee kahessa viikossa vanhaks ja sit siitä joutuu maksamaan..
Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi aina vai?
Jätkät on varmaan aika pirun monta tuntia vääntäny tota ohjelmaa tässä viimeisen vuoden aikana vapaa-ajallaan, niin ehkä se on ihan kiva saada siitä jotain korvaustakin. Jos tunnet tarvitsevasi MMS toimintoa iPhonessasi, niin ei luulisi 8$ (alle 6€) kustannuksen olevan liikaa siitä hyvästä.
ranson kirjoitti:ei luulisi 8$ (alle 6€) kustannuksen olevan liikaa
Olihan ohjelman edellinenkin versio täysin ilmainen.. Ymmärrän pointtisi, ja tunnen kyllä sympatiaa tekijöiden puolesta. Mutta kyllä se 6€ on opiskelijalle iso raha, sillä saa n. 3 päivän ruoat.
ranson kirjoitti:ei luulisi 8$ (alle 6€) kustannuksen olevan liikaa
Olihan ohjelman edellinenkin versio täysin ilmainen.. Ymmärrän pointtisi, ja tunnen kyllä sympatiaa tekijöiden puolesta. Mutta kyllä se 6€ on opiskelijalle iso raha, sillä saa n. 3 päivän ruoat.
Joo, maksullisuus ei ole este. Lähinnä se etten jaksa alkaa crackimaan puhelinta, joten sais tulla appStoreen toi. Liekkö toivoakaan? 6€ on aika olematon summa. Eihän sillä saa kuin puolikkaan lounaan.
jvuotila kirjoitti:Joo, maksullisuus ei ole este. Lähinnä se etten jaksa alkaa crackimaan puhelinta, joten sais tulla appStoreen toi. Liekkö toivoakaan? 6€ on aika olematon summa. Eihän sillä saa kuin puolikkaan lounaan.
Rikkoo Applen asettamia ehtoja, joten eipä taida toivoa olla...
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
elem3nt kirjoitti:Olihan ohjelman edellinenkin versio täysin ilmainen..
Edelliset varmaan noin 4 versiota eivät ole olleet enää ilmaisia. Olikohan jostain 1.0 versiosta lähtien, kun ohjelma tuli maksulliseksi. Itse en miettinyt hetkeäkään, että ostaako vaiko ei, kun meni maksulliseksi MMS homma iPhonessa.
Ja jos kerta 6€ on opiskelijal iso raha, ni sit ei kyllä mene erityisen hyvin, vaikka opiskelija olisikin. Siinä tilanteessa on kyllä tullut hieman väärin arvioitua oma varallisuus jotain hankintoja (baari-iltaa) toteuttaessa.
Onko joku saanut Swirlyn 1.2-versiota toimimaan Saunalahden kanssa? Itse saan aina "failed to send mms: unsupported message" ilmoituksen.
iPuhelin 2G, 2.1 ja seuraavat asetukset toimivat ensimmäisissä versioissa:
mms.saunalahti.fi:8001
62.142.4.197:8080
mms.saunalahti.fi
-
-
image size: medium
Useragent: iPhone
inkogn kirjoitti:Asennettu 2.1 firmwaren iphone 3G puhelimeen jossa telefinlandin liittymä.. MMS-Lähtee ja saapuu normaalisti. Nokia n95-mode piti laittaa päälle itsellä.
Mitkä asetukset sulla on käytössä? Pitääkö Proxyn perässä mahdollisesti olla joku portti? Mulla meinaan onnistuu kyllä vastaanottaminen mut lähettäminen ei tunnu onnistuvan. Mulla noi käytössä:
inkogn kirjoitti:Asennettu 2.1 firmwaren iphone 3G puhelimeen jossa telefinlandin liittymä.. MMS-Lähtee ja saapuu normaalisti. Nokia n95-mode piti laittaa päälle itsellä.
Mitkä asetukset sulla on käytössä? Pitääkö Proxyn perässä mahdollisesti olla joku portti? Mulla meinaan onnistuu kyllä vastaanottaminen mut lähettäminen ei tunnu onnistuvan. Mulla noi käytössä:
Vihdoin sai eilen päivitettyä puhelimen 2.1 firmikseen, tuolta 1.1.3 tasolta.
MMS ei lähteny eilen illalla toimimaan vaikka mitä yritti. Antoi vaan herjaa "Service denied (pe)". Asetuksina tuli kokeiltua muutamia eri kombinaatioita.
Tänään uusi yritys ja lähti toimimaan ihan ongelmitta. Itselläni siis Soneran liittymä ja asetuksina on:
Image size: High
UserAgent: Nokia N95
Ainakaan noissa 1.1.x versioissa ei suostunu Soneralla lähettämään Maximum kuvakoolla MMS:ää matkaan, mutta High asetuksella aina sitä käytin.
Itselläni siis ihan ostettu lisenssi, ja ongelmitta senkin tunnisti. Lisenssihän on Swirly MMS:ssä sidottu puhelimeen, ja jos puhelin ei ole vaihtunut välissä, niin ostetun lisenssin saa haettua painamalla sitä "Get Demo" nappia Swirlyn käynnistysruudulla.
Tasan samat asetukset mulla. Paitsi image size medium ja firmware 2.1. Voisko olla et se ei ota noin isoja kuvia vastaan?
Täytyypä koittaa sitten mediumilla ku pääsen jonkun toisen puhelimen viereen, jos sitte lähtis. Kumma sinänsä jos se siitä on kiinni, koska vastaanottaminen kyllä onnistuu. Jos se on niin, että se kuvakoon valitseminen vaikuttaa ainoastaan lähettämiseen, niin tuo käy järkeen. Eli vastaanottaa kyllä isojakin kuvia, mutta lähettäminen on eri juttu.
Mulla sama homma, ei lähde viestit. Olen kokeillut eri vaihtoehtoja. Mulla on nuo samat asetukset. Olen vaihdellut puhelinta Nokiaan ja kuvan kokoa mutta aina sama, ei toimi.
tuossa asentelin myöskin tämän uuden kun se vihdoinkin tuli tälle 3G-mallille.
Lähetys eikä vastaanotto ei toimi. Olen kokeillut useita asetuksia, mutta saan aina ilmoituksen failed connect to proxy. Käytössä soneran liittymä.
Asetukset ovat seuraavanlaisesti:
MMSC: http://mms.sonera.net:8002/
Proxy: 195.156.25.33
APN: wap.sonera.net
Username ja password on tyhjiä...
olen myös testannut läpi kaikki UserAgentit mutta ei vastaanota eikä lähetä. Loin aina uuden viestin asetuksien muutamisen jälkeen, mutta ei auttanut. Saapuva viesti kyllä ilmestyy listaan mutta sitä ei voi noutaa. Testasin myös että sammutin wlan yhteyden mutta ei ollut apua. Osaisko joku vinkata miten saisi toimimaan?
peurasaari kirjoitti:tuossa asentelin myöskin tämän uuden kun se vihdoinkin tuli tälle 3G-mallille.
Lähetys eikä vastaanotto ei toimi. Olen kokeillut useita asetuksia, mutta saan aina ilmoituksen failed connect to proxy. Käytössä soneran liittymä.
Asetukset ovat seuraavanlaisesti:
MMSC: http://mms.sonera.net:8002/
Proxy: 195.156.25.33
APN: wap.sonera.net
Username ja password on tyhjiä...
olen myös testannut läpi kaikki UserAgentit mutta ei vastaanota eikä lähetä. Loin aina uuden viestin asetuksien muutamisen jälkeen, mutta ei auttanut. Saapuva viesti kyllä ilmestyy listaan mutta sitä ei voi noutaa. Testasin myös että sammutin wlan yhteyden mutta ei ollut apua. Osaisko joku vinkata miten saisi toimimaan?
Sain toimimaan kun poistin asennuksen ja asensin rebootin jälkeen uudestaan.
Eipä toimi ei lähetys. Itselle olen yrittänyt lähettää kuvaa. Sanoo: "Failed to send MMS. Could not connect to proxy (connect failed)". Asensin softan jo kerran uudelleenkin.
Puhelin iPhone 3G 2.0.1 firmwarella. DNA:n liittymä, jossa MMS-palvelu avattu käyttöön.
Näköjään piti Proxyyn laittaa portti mukaan eli 10.1.1.2:8080
Nyt toimii lähetys ja vastaanotto... ainakin pari kertaa. Nyt ei taas tunnu lähtevän, mutta ehkäpä se on väliaikaista häikkää.
Olen lähettänyt SwirlyMMS:llä itselle pari viestiä ja niiden haku epäonnistuu, mutta Nokialaisesta tullut viesti näkyi heti. Toimiiko muilla itselle lähetetyt? Toimiikohan toisesta Swirlystä lähetetyt Swirlyssä?