Sit vaan asentamaan, ja raportit tänne.
SwirlyMMS 1.2 julkaistu! (2.x firmwaret)
-
inkogn
SwirlyMMS 1.2 julkaistu! (2.x firmwaret)
Viesti Kirjoittaja inkogn »
-
ranson
Re: SwirlyMMS 1.2 julkaistu! (2.x firmwaret)
Viesti Kirjoittaja ranson »
Ei vaan taida vielä tänää ehtiä päivittämään, mutta kun päivitän niin raportoin tänne, miten käy ostetun Swirly MMS lisenssin kanssa päivityksen yhteydessä, ellei joku jo sitä ennen ehdi tuosta raportoimaan.
-
inkogn
-
jvuotila
Viesti Kirjoittaja jvuotila »
-
elem3nt
Viesti Kirjoittaja elem3nt »
-
ranson
Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi aina vai?elem3nt kirjoitti:Ainoastaan jailbreikattuun voi asentaa.. Ja tossa ohjelmassa sitäpaitsi lisenssi joka menee kahessa viikossa vanhaks ja sit siitä joutuu maksamaan..
Jätkät on varmaan aika pirun monta tuntia vääntäny tota ohjelmaa tässä viimeisen vuoden aikana vapaa-ajallaan, niin ehkä se on ihan kiva saada siitä jotain korvaustakin. Jos tunnet tarvitsevasi MMS toimintoa iPhonessasi, niin ei luulisi 8$ (alle 6€) kustannuksen olevan liikaa siitä hyvästä.
-
elem3nt
Viesti Kirjoittaja elem3nt »
Olihan ohjelman edellinenkin versio täysin ilmainen.. Ymmärrän pointtisi, ja tunnen kyllä sympatiaa tekijöiden puolesta. Mutta kyllä se 6€ on opiskelijalle iso raha, sillä saa n. 3 päivän ruoat.ranson kirjoitti:ei luulisi 8$ (alle 6€) kustannuksen olevan liikaa
-
inkogn
Montako päivää olit syömättä kun ostit iphonen?elem3nt kirjoitti:Olihan ohjelman edellinenkin versio täysin ilmainen.. Ymmärrän pointtisi, ja tunnen kyllä sympatiaa tekijöiden puolesta. Mutta kyllä se 6€ on opiskelijalle iso raha, sillä saa n. 3 päivän ruoat.ranson kirjoitti:ei luulisi 8$ (alle 6€) kustannuksen olevan liikaa
-
egoste
- Ylläpitäjä
-
jvuotila
Viesti Kirjoittaja jvuotila »
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Rikkoo Applen asettamia ehtoja, joten eipä taida toivoa olla...jvuotila kirjoitti:Joo, maksullisuus ei ole este. Lähinnä se etten jaksa alkaa crackimaan puhelinta, joten sais tulla appStoreen toi. Liekkö toivoakaan? 6€ on aika olematon summa. Eihän sillä saa kuin puolikkaan lounaan.
-
ranson
Edelliset varmaan noin 4 versiota eivät ole olleet enää ilmaisia. Olikohan jostain 1.0 versiosta lähtien, kun ohjelma tuli maksulliseksi. Itse en miettinyt hetkeäkään, että ostaako vaiko ei, kun meni maksulliseksi MMS homma iPhonessa.elem3nt kirjoitti:Olihan ohjelman edellinenkin versio täysin ilmainen..
Ja jos kerta 6€ on opiskelijal iso raha, ni sit ei kyllä mene erityisen hyvin, vaikka opiskelija olisikin. Siinä tilanteessa on kyllä tullut hieman väärin arvioitua oma varallisuus jotain hankintoja (baari-iltaa) toteuttaessa.
-
lammikko
Viesti Kirjoittaja lammikko »
Onko joku saanut Swirlyn 1.2-versiota toimimaan Saunalahden kanssa? Itse saan aina "failed to send mms: unsupported message" ilmoituksen.
iPuhelin 2G, 2.1 ja seuraavat asetukset toimivat ensimmäisissä versioissa:
mms.saunalahti.fi:8001
62.142.4.197:8080
mms.saunalahti.fi
-
-
image size: medium
Useragent: iPhone
Miten muilla?
-
timodeus
Viesti Kirjoittaja timodeus »
Tuohon vaihdoin Nokia_N95lammikko kirjoitti: Useragent: iPhone
Miten muilla?
Sitten rupesi lähettämään uusia viestejä, ennen asetuksen vaihtoa luotua ei edelleenkään suostu lähettämään.
-
xetec
Viesti Kirjoittaja xetec »
Mulla on tolleen ja pelittää hyvin.lammikko kirjoitti:Terve,
Onko joku saanut Swirlyn 1.2-versiota toimimaan Saunalahden kanssa? Itse saan aina "failed to send mms: unsupported message" ilmoituksen.
mms.saunalahti.fi
-
-
EDIT:
image size: Medium
Miten muilla?
MMSC: http://mms.saunalahti.fi:8002
Proxy: 62.142.4.197:8080
APN: mms.saunalahti.fi
Image size: medium
UserAgent: iPhone
-
K4RD4
Viesti Kirjoittaja K4RD4 »
Mitkä asetukset sulla on käytössä? Pitääkö Proxyn perässä mahdollisesti olla joku portti? Mulla meinaan onnistuu kyllä vastaanottaminen mut lähettäminen ei tunnu onnistuvan. Mulla noi käytössä:inkogn kirjoitti:Asennettu 2.1 firmwaren iphone 3G puhelimeen jossa telefinlandin liittymä.. MMS-Lähtee ja saapuu normaalisti. Nokia n95-mode piti laittaa päälle itsellä.
MMSC: http://mms.sonera.net:8002/
Proxy: 195.156.25.33
APN: telefinland
Image size: High
UserAgent: Nokia_N95
-
inkogn
Tasan samat asetukset mulla. Paitsi image size medium ja firmware 2.1. Voisko olla et se ei ota noin isoja kuvia vastaan?K4RD4 kirjoitti:Mitkä asetukset sulla on käytössä? Pitääkö Proxyn perässä mahdollisesti olla joku portti? Mulla meinaan onnistuu kyllä vastaanottaminen mut lähettäminen ei tunnu onnistuvan. Mulla noi käytössä:inkogn kirjoitti:Asennettu 2.1 firmwaren iphone 3G puhelimeen jossa telefinlandin liittymä.. MMS-Lähtee ja saapuu normaalisti. Nokia n95-mode piti laittaa päälle itsellä.
-
ranson
MMS ei lähteny eilen illalla toimimaan vaikka mitä yritti. Antoi vaan herjaa "Service denied (pe)". Asetuksina tuli kokeiltua muutamia eri kombinaatioita.
Tänään uusi yritys ja lähti toimimaan ihan ongelmitta. Itselläni siis Soneran liittymä ja asetuksina on:
UserAgent: Nokia N95
Ainakaan noissa 1.1.x versioissa ei suostunu Soneralla lähettämään Maximum kuvakoolla MMS:ää matkaan, mutta High asetuksella aina sitä käytin.
Itselläni siis ihan ostettu lisenssi, ja ongelmitta senkin tunnisti. Lisenssihän on Swirly MMS:ssä sidottu puhelimeen, ja jos puhelin ei ole vaihtunut välissä, niin ostetun lisenssin saa haettua painamalla sitä "Get Demo" nappia Swirlyn käynnistysruudulla.
-
K4RD4
Viesti Kirjoittaja K4RD4 »
Täytyypä koittaa sitten mediumilla ku pääsen jonkun toisen puhelimen viereen, jos sitte lähtis. Kumma sinänsä jos se siitä on kiinni, koska vastaanottaminen kyllä onnistuu. Jos se on niin, että se kuvakoon valitseminen vaikuttaa ainoastaan lähettämiseen, niin tuo käy järkeen. Eli vastaanottaa kyllä isojakin kuvia, mutta lähettäminen on eri juttu.inkogn kirjoitti:Tasan samat asetukset mulla. Paitsi image size medium ja firmware 2.1. Voisko olla et se ei ota noin isoja kuvia vastaan?K4RD4 kirjoitti:Mitkä asetukset sulla on käytössä? Pitääkö Proxyn perässä mahdollisesti olla joku portti? Mulla meinaan onnistuu kyllä vastaanottaminen mut lähettäminen ei tunnu onnistuvan. Mulla noi käytössä:inkogn kirjoitti:Asennettu 2.1 firmwaren iphone 3G puhelimeen jossa telefinlandin liittymä.. MMS-Lähtee ja saapuu normaalisti. Nokia n95-mode piti laittaa päälle itsellä.
-
Juuba
Viesti Kirjoittaja Juuba »
Mulla sama homma, ei lähde viestit. Olen kokeillut eri vaihtoehtoja. Mulla on nuo samat asetukset. Olen vaihdellut puhelinta Nokiaan ja kuvan kokoa mutta aina sama, ei toimi.xetec kirjoitti:Mulla on tolleen ja pelittää hyvin.lammikko kirjoitti:Terve,
mms.saunalahti.fi
-
-
EDIT:
image size: Medium
Miten muilla?
MMSC: http://mms.saunalahti.fi:8002
Proxy: 62.142.4.197:8080
APN: mms.saunalahti.fi
Image size: medium
UserAgent: iPhone
-
peurasaari
Viesti Kirjoittaja peurasaari »
Lähetys eikä vastaanotto ei toimi. Olen kokeillut useita asetuksia, mutta saan aina ilmoituksen failed connect to proxy. Käytössä soneran liittymä.
Asetukset ovat seuraavanlaisesti:
APN: wap.sonera.net
Username ja password on tyhjiä...
olen myös testannut läpi kaikki UserAgentit mutta ei vastaanota eikä lähetä. Loin aina uuden viestin asetuksien muutamisen jälkeen, mutta ei auttanut. Saapuva viesti kyllä ilmestyy listaan mutta sitä ei voi noutaa. Testasin myös että sammutin wlan yhteyden mutta ei ollut apua. Osaisko joku vinkata miten saisi toimimaan?
-
sagma80
Viesti Kirjoittaja sagma80 »
-
peurasaari
Viesti Kirjoittaja peurasaari »
Sain toimimaan kun poistin asennuksen ja asensin rebootin jälkeen uudestaan.peurasaari kirjoitti:tuossa asentelin myöskin tämän uuden kun se vihdoinkin tuli tälle 3G-mallille.
Lähetys eikä vastaanotto ei toimi. Olen kokeillut useita asetuksia, mutta saan aina ilmoituksen failed connect to proxy. Käytössä soneran liittymä.
Asetukset ovat seuraavanlaisesti:
APN: wap.sonera.net
Username ja password on tyhjiä...
olen myös testannut läpi kaikki UserAgentit mutta ei vastaanota eikä lähetä. Loin aina uuden viestin asetuksien muutamisen jälkeen, mutta ei auttanut. Saapuva viesti kyllä ilmestyy listaan mutta sitä ei voi noutaa. Testasin myös että sammutin wlan yhteyden mutta ei ollut apua. Osaisko joku vinkata miten saisi toimimaan?
-
Darkker
Viesti Kirjoittaja Darkker »
Puhelin iPhone 3G 2.0.1 firmwarella. DNA:n liittymä, jossa MMS-palvelu avattu käyttöön.
Osaakos joku neuvoa, mikä vikana ja onko edes oikeat asetukset? Katsoin ne tuolta DNA:n sivuilta http://www.dnaoy.fi/Yksityisille/Matkav ... ukset.aspx.
MMSC: http://mmsc.dnafinland.fi
Proxy: 10.1.1.2
APN: mms
Username: dna
Password: mms
Image size: Medium
UserAgent: Nokia_N95 ja iPhone kokeiltu
-
Darkker
Viesti Kirjoittaja Darkker »
Nyt toimii lähetys ja vastaanotto... ainakin pari kertaa. Nyt ei taas tunnu lähtevän, mutta ehkäpä se on väliaikaista häikkää.
Olen lähettänyt SwirlyMMS:llä itselle pari viestiä ja niiden haku epäonnistuu, mutta Nokialaisesta tullut viesti näkyi heti. Toimiiko muilla itselle lähetetyt? Toimiikohan toisesta Swirlystä lähetetyt Swirlyssä?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka