Varsinkin kommentit on monet aika päräyttäviä!
Ufot hyökkää!
Sana on (melkein) vapaa.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
EvilPet
Ufot hyökkää!
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Aika hymyilyttävää tavaraa: http://paranormaaliblogi.wordpress.com/
Varsinkin kommentit on monet aika päräyttäviä!![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Varsinkin kommentit on monet aika päräyttäviä!
-
EvilPet
Re: Ufot hyökkää!
Varmaan joku uus bugi Vistassa!KOIN ÄSKEN JOTAIN TODELLA OUTOA! Siis en tiiä mikä se oli!
Mulla on tietokone päällä, mutta muuten istun ihan pimeässä huoneessa. Verhot auki, jotta nään tonne taivaalle koko ajan.
Sitten yhtäkkiä tosi kirkas valo tuli JOSTAIN. Se tuntu et se olis tullu katosta (taivaalta?) ja se ns. iski tohon mun eteen. (tietokonepöydälle?) Ei se salama kuitenkaa ollu, koska mähän olisin kuollu ny O.o ..enkä kuvitellu tai mitään. Se valo oli niin kirkas, että oli pakko sulkee silmät ja ku avasin (räpsäytin silmiä).. se valo oli poissa. Mut sillon ku suljin silmät, toi tietokoneen keskusyksikkö päästi pienen “tsäpp” äänen. Luulin, että meni sähköt, mutta eihän sillon pitäis valon kirkastua? Ja kun kuuntelen koneella musiikkia, niin se ei lakannut hetkeksikään. Eikä tietokone sammunut (sähkökatkoksen takia sen olis pitänyt näin tehdä.)
Olen oikeasti sanaton.
Tuon ilmiön jälkeen eräällä tavalla kihelmöi ylävartaloa (niskaa, käsiä) ja menee semmosia kananlihantuntemuksia, mutta voi johtua vaan siitä, että olen niin sanaton. Mikä ihme tuo oli!? :O
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mun pään yläpuolella on ollut kolme valoa koko illan! Taatusti ufo!
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Vain kolme?? Täällä niitä on peräti viisi!Macco kirjoitti:Mun pään yläpuolella on ollut kolme valoa koko illan! Taatusti ufo!

"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Nipsasin pokkarilla kuvan komentaja Adamasta Galaktisen Valokaapelifederaation petaparsek luokan tähtivaeltajan
lipuessa akkunani ohi, Komentaja Adama kuvassa keskellä (tumma hahmo) jonkinlaisessa komentajantuolissa seuranaan
singulariteettikadetti Gup ja Hologravitoija Vöd sinisissä avaruuskypärissään. 15.10.2008 1.31.00
Mielenkiintoisena yksityiskohtana huomaamme Adaman kylkipakaraatioiden välissä jonkinlaisen valkean
klorofylli hengityslaitteen tms.

lipuessa akkunani ohi, Komentaja Adama kuvassa keskellä (tumma hahmo) jonkinlaisessa komentajantuolissa seuranaan
singulariteettikadetti Gup ja Hologravitoija Vöd sinisissä avaruuskypärissään. 15.10.2008 1.31.00
Mielenkiintoisena yksityiskohtana huomaamme Adaman kylkipakaraatioiden välissä jonkinlaisen valkean

-
EvilPet
Mä luulen että Adamalla on vaan lipsahtanut pöksyihin, niinku niin usein tiistaisin...darthmother kirjoitti: Mielenkiintoisena yksityiskohtana huomaamme Adaman kylkipakaraatioiden välissä jonkinlaisen valkean
6 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka