Varsinkin kommentit on monet aika päräyttäviä!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Varmaan joku uus bugi Vistassa!KOIN ÄSKEN JOTAIN TODELLA OUTOA! Siis en tiiä mikä se oli!
Mulla on tietokone päällä, mutta muuten istun ihan pimeässä huoneessa. Verhot auki, jotta nään tonne taivaalle koko ajan.
Sitten yhtäkkiä tosi kirkas valo tuli JOSTAIN. Se tuntu et se olis tullu katosta (taivaalta?) ja se ns. iski tohon mun eteen. (tietokonepöydälle?) Ei se salama kuitenkaa ollu, koska mähän olisin kuollu ny O.o ..enkä kuvitellu tai mitään. Se valo oli niin kirkas, että oli pakko sulkee silmät ja ku avasin (räpsäytin silmiä).. se valo oli poissa. Mut sillon ku suljin silmät, toi tietokoneen keskusyksikkö päästi pienen “tsäpp” äänen. Luulin, että meni sähköt, mutta eihän sillon pitäis valon kirkastua? Ja kun kuuntelen koneella musiikkia, niin se ei lakannut hetkeksikään. Eikä tietokone sammunut (sähkökatkoksen takia sen olis pitänyt näin tehdä.)
Olen oikeasti sanaton.
Tuon ilmiön jälkeen eräällä tavalla kihelmöi ylävartaloa (niskaa, käsiä) ja menee semmosia kananlihantuntemuksia, mutta voi johtua vaan siitä, että olen niin sanaton. Mikä ihme tuo oli!? :O
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Vain kolme?? Täällä niitä on peräti viisi!Macco kirjoitti:Mun pään yläpuolella on ollut kolme valoa koko illan! Taatusti ufo!
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Mä luulen että Adamalla on vaan lipsahtanut pöksyihin, niinku niin usein tiistaisin...darthmother kirjoitti: Mielenkiintoisena yksityiskohtana huomaamme Adaman kylkipakaraatioiden välissä jonkinlaisen valkean
klorofylli hengityslaitteen tms.