Kuitenkin vaan tasavertaisuuden nimissä muuttaisit kaikkien nickin samaksi!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, vaan kyllä minäkin olisin ihan tyytyväinen. Voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi hoitamaan nuo.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Kuitenkin vaan tasavertaisuuden nimissä muuttaisit kaikkien nickin samaksi!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, vaan kyllä minäkin olisin ihan tyytyväinen. Voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi hoitamaan nuo.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ei, vaan ainoastaan numerot sallittaisiin. 8)Pasteur kirjoitti:Kuitenkin vaan tasavertaisuuden nimissä muuttaisit kaikkien nickin samaksi!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, vaan kyllä minäkin olisin ihan tyytyväinen. Voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi hoitamaan nuo.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
013 on sitten mun!.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, vaan ainoastaan numerot sallittaisiin. 8)Pasteur kirjoitti:Kuitenkin vaan tasavertaisuuden nimissä muuttaisit kaikkien nickin samaksi!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, vaan kyllä minäkin olisin ihan tyytyväinen. Voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi hoitamaan nuo.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Koska olen mode, en voi osallistua tämän kaltaiseen höppöilyyn, vaikka toi kyllä olis ollu mulle varattu.Macco kirjoitti:69, kiitos
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ohoo, sitä se musta sänky teettääamanita kirjoitti:Koska olen mode, en voi osallistua tämän kaltaiseen höppöilyyn, vaikka toi kyllä olis ollu mulle varattu.Macco kirjoitti:69, kiitos
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jos käytetään sitä yhdessäamanita kirjoitti:Koska olen mode, en voi osallistua tämän kaltaiseen höppöilyyn, vaikka toi kyllä olis ollu mulle varattu.Macco kirjoitti:69, kiitos
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja ERA »
Sarjatuli kirjoitti:Ajat muuttuvat ja elämä kulkee eteenpäin. Siksi kysynkin onko oikeikeutetua vaihtaa nimimerkkiä. Itselläni nuo rauhanturvaamis hommat on jääneet taakse ja haluaisin sen takia jättää nimimerkin Sarjatuli menneisyyteen. Kyseinen Nikki edustaa tiettyä aikakautta omassa elämässäni ja nyt kun taas menen elämässäni eteenpäin, ei kyseinen nikki vastaa sitä miä edustan/ajattelen. Kysymys... onko tässä tilanteessa korrektia vaihtaa nimimerkkiä, etenkin jos ilmoittaa julkisesti vaihdosta ja uuden nimimerkin.
Moderaattorit vastatkaa...
Jukka
Juu on sääntö, löytyy Ylläpitopalstalta tiedotteista:ERA kirjoitti: Niin mikä siinä uuden nimimerkin luonnissa on niin kaameaa tai vakavaa. Vai oliko jossain sääntokirjassa että niin ei saa tehdä?
Viesti Kirjoittaja ERA »
No voi voi.amanita kirjoitti:Juu on sääntö, löytyy Ylläpitopalstalta tiedotteista:ERA kirjoitti: Niin mikä siinä uuden nimimerkin luonnissa on niin kaameaa tai vakavaa. Vai oliko jossain sääntokirjassa että niin ei saa tehdä?
Rekisteröityminen
Foorumia on mahdollista käyttää ilman käyttäjätunnusta, mutta rekisteröidyttyäsi pystyt mm. kirjoittamaan omia viestejä ja lähettämään yksityisviestejä toisille käyttäjille. Rekisteröityminen on ilmaista, mutta vaatii toimivan sähköpostiosoitteen.
Rekisteröityminen on helppoa. Täytät vain rekisteröitymislomakkeen tiedot, ja sähköpostiisi lähetetään aktivointiviesti. Voit muuttaa omia tietojasi sisäänkirjauduttuasi (paitsi käyttäjätunnusta). Rekisteröimääsi käyttäjätunnusta ei voida poistaa myöhemmin. Yhdellä käyttäjällä saa olla vain yksi tunnus.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Ja sinä olisit sitten 99? Kukas oli 96?Anniel kirjoitti:Ohoo, sitä se musta sänky teettääamanita kirjoitti:Koska olen mode, en voi osallistua tämän kaltaiseen höppöilyyn, vaikka toi kyllä olis ollu mulle varattu.Macco kirjoitti:69, kiitos![]()
Mä kun luulin et toi olis mennyt Repelle 8)
Viesti Kirjoittaja ERA »
Niin, semmoista on tämä elämä...Jamac kirjoitti:Se on sellainen juttu kun että vaikka tota ollaankin nimimerkin suojissa, niin silti on paras että tiedetään kuka kukin on ja mitä kukin kunkin nimimerkin suojissa on kirjoittanut, muuten kukaan ei tiedä kustakaan mitään. Sitten kaikki on ihan sekasin.![]()
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Rakkaamme moderaattorimme Amahan on itse erittäin viriili ja energinen nuorekas tyttöihminen ja innoissaan siitä että footumillamme on viriileitä mieshomppulaisia, mutta olenko minä sellainen niin sen saa Ama itse ottaa selvän..amanita kirjoitti:Pahoittelen Sarjatuli, vaikka minusta tuo on erittäinkin mairitteleva nimimerkki....
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Olisi ehkä "herrasmiesmäisempää" osoittaa v*ttuilu ihan nimellä vai onko pää liian hapero muistamaan mitä sivun alkupäässä luki?MacFinn kirjoitti: ...sehän ei olis sama kuin 013, jonka joku hölmö halusi.
Kun otan, ei siitä selvää synny, hörps!Sarjatuli kirjoitti: Rakkaamme moderaattorimme Amahan on itse erittäin viriili ja energinen nuorekas tyttöihminen ja innoissaan siitä että footumillamme on viriileitä mieshomppulaisia, mutta olenko minä sellainen niin sen saa Ama itse ottaa selvän..
Viesti Kirjoittaja Lare »
Varasin kossun johdannaiset jo aiemmin perustellusti:ManiMicci kirjoitti:013 on sitten mun!.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Hymiöfloodista kuukausi bannia, sanon ma!amanita kirjoitti:ER kirjoitti: Multatuli?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nyl loppu moderointi vähäks aikaa.....pyyhkielen ympäriltäni ...naurua.........
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei se oo... nojoo...Teppo Tulppu kirjoitti:Mulle tulee sit ääretön.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Kuka niin muka sanoo?Macco kirjoitti:Ei se oo... nojoo...Teppo Tulppu kirjoitti:Mulle tulee sit ääretön.
Teppo Tulppu kirjoitti:Kuka niin muka sanoo?Macco kirjoitti:Ei se oo... nojoo...Teppo Tulppu kirjoitti:Mulle tulee sit ääretön.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »