Kuitenkin vaan tasavertaisuuden nimissä muuttaisit kaikkien nickin samaksi!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, vaan kyllä minäkin olisin ihan tyytyväinen. Voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi hoitamaan nuo.
Onko korrektia vaihtaa omaa nimimerkkiä?
-
Pasteur
Re: Onko korrektia vaihtaa omaa nimimerkkiä?
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ei, vaan ainoastaan numerot sallittaisiin. 8)Pasteur kirjoitti:Kuitenkin vaan tasavertaisuuden nimissä muuttaisit kaikkien nickin samaksi!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, vaan kyllä minäkin olisin ihan tyytyväinen. Voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi hoitamaan nuo.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
ManiMicci
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
013 on sitten mun!.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, vaan ainoastaan numerot sallittaisiin. 8)Pasteur kirjoitti:Kuitenkin vaan tasavertaisuuden nimissä muuttaisit kaikkien nickin samaksi!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, vaan kyllä minäkin olisin ihan tyytyväinen. Voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi hoitamaan nuo.
-
Macco
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Koska olen mode, en voi osallistua tämän kaltaiseen höppöilyyn, vaikka toi kyllä olis ollu mulle varattu.Macco kirjoitti:69, kiitos
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ohoo, sitä se musta sänky teettääamanita kirjoitti:Koska olen mode, en voi osallistua tämän kaltaiseen höppöilyyn, vaikka toi kyllä olis ollu mulle varattu.Macco kirjoitti:69, kiitos
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jos käytetään sitä yhdessäamanita kirjoitti:Koska olen mode, en voi osallistua tämän kaltaiseen höppöilyyn, vaikka toi kyllä olis ollu mulle varattu.Macco kirjoitti:69, kiitos
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mulle 3,1415926535897932384626433!
-
ERA
Viesti Kirjoittaja ERA »
Sarjatuli kirjoitti:Ajat muuttuvat ja elämä kulkee eteenpäin. Siksi kysynkin onko oikeikeutetua vaihtaa nimimerkkiä. Itselläni nuo rauhanturvaamis hommat on jääneet taakse ja haluaisin sen takia jättää nimimerkin Sarjatuli menneisyyteen. Kyseinen Nikki edustaa tiettyä aikakautta omassa elämässäni ja nyt kun taas menen elämässäni eteenpäin, ei kyseinen nikki vastaa sitä miä edustan/ajattelen. Kysymys... onko tässä tilanteessa korrektia vaihtaa nimimerkkiä, etenkin jos ilmoittaa julkisesti vaihdosta ja uuden nimimerkin.
Moderaattorit vastatkaa...
Jukka
Siis eikö kaveri tässä kysy, että jos hän sanoo että tästä eteenpäin hän alkaa kirjuuttamaan uudella nimimerkillä ja kertoo sen jossain nykyisen nimimerkkinsä viestissä erikseen, jättäen samalla vanhat tekstinsä ja entisen nimimerkkinsä taakseen. Niin mikä siinä uuden nimimerkin luonnissa on niin kaameaa tai vakavaa. Vai oliko jossain sääntokirjassa että niin ei saa tehdä?
-
amanita
- Ylläpitäjä
Juu on sääntö, löytyy Ylläpitopalstalta tiedotteista:ERA kirjoitti: Niin mikä siinä uuden nimimerkin luonnissa on niin kaameaa tai vakavaa. Vai oliko jossain sääntokirjassa että niin ei saa tehdä?
Rekisteröityminen
Foorumia on mahdollista käyttää ilman käyttäjätunnusta, mutta rekisteröidyttyäsi pystyt mm. kirjoittamaan omia viestejä ja lähettämään yksityisviestejä toisille käyttäjille. Rekisteröityminen on ilmaista, mutta vaatii toimivan sähköpostiosoitteen.
Rekisteröityminen on helppoa. Täytät vain rekisteröitymislomakkeen tiedot, ja sähköpostiisi lähetetään aktivointiviesti. Voit muuttaa omia tietojasi sisäänkirjauduttuasi (paitsi käyttäjätunnusta). Rekisteröimääsi käyttäjätunnusta ei voida poistaa myöhemmin. Yhdellä käyttäjällä saa olla vain yksi tunnus.
-
ERA
Viesti Kirjoittaja ERA »
No voi voi.amanita kirjoitti:Juu on sääntö, löytyy Ylläpitopalstalta tiedotteista:ERA kirjoitti: Niin mikä siinä uuden nimimerkin luonnissa on niin kaameaa tai vakavaa. Vai oliko jossain sääntokirjassa että niin ei saa tehdä?
Rekisteröityminen
Foorumia on mahdollista käyttää ilman käyttäjätunnusta, mutta rekisteröidyttyäsi pystyt mm. kirjoittamaan omia viestejä ja lähettämään yksityisviestejä toisille käyttäjille. Rekisteröityminen on ilmaista, mutta vaatii toimivan sähköpostiosoitteen.
Rekisteröityminen on helppoa. Täytät vain rekisteröitymislomakkeen tiedot, ja sähköpostiisi lähetetään aktivointiviesti. Voit muuttaa omia tietojasi sisäänkirjauduttuasi (paitsi käyttäjätunnusta). Rekisteröimääsi käyttäjätunnusta ei voida poistaa myöhemmin. Yhdellä käyttäjällä saa olla vain yksi tunnus.
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Ja sinä olisit sitten 99? Kukas oli 96?Anniel kirjoitti:Ohoo, sitä se musta sänky teettääamanita kirjoitti:Koska olen mode, en voi osallistua tämän kaltaiseen höppöilyyn, vaikka toi kyllä olis ollu mulle varattu.Macco kirjoitti:69, kiitos![]()
Mä kun luulin et toi olis mennyt Repelle 8)
Mulle kelpais hyvin 13, onnennumeroni, sehän ei olis sama kuin 013, jonka joku hölmö halusi.
-
ERA
Viesti Kirjoittaja ERA »
Niin, semmoista on tämä elämä...Jamac kirjoitti:Se on sellainen juttu kun että vaikka tota ollaankin nimimerkin suojissa, niin silti on paras että tiedetään kuka kukin on ja mitä kukin kunkin nimimerkin suojissa on kirjoittanut, muuten kukaan ei tiedä kustakaan mitään. Sitten kaikki on ihan sekasin.![]()
-
Sarjatuli
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Rakkaamme moderaattorimme Amahan on itse erittäin viriili ja energinen nuorekas tyttöihminen ja innoissaan siitä että footumillamme on viriileitä mieshomppulaisia, mutta olenko minä sellainen niin sen saa Ama itse ottaa selvän..amanita kirjoitti:Pahoittelen Sarjatuli, vaikka minusta tuo on erittäinkin mairitteleva nimimerkki....
-
ManiMicci
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Olisi ehkä "herrasmiesmäisempää" osoittaa v*ttuilu ihan nimellä vai onko pää liian hapero muistamaan mitä sivun alkupäässä luki?MacFinn kirjoitti: ...sehän ei olis sama kuin 013, jonka joku hölmö halusi.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Kun otan, ei siitä selvää synny, hörps!Sarjatuli kirjoitti: Rakkaamme moderaattorimme Amahan on itse erittäin viriili ja energinen nuorekas tyttöihminen ja innoissaan siitä että footumillamme on viriileitä mieshomppulaisia, mutta olenko minä sellainen niin sen saa Ama itse ottaa selvän..
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Varasin kossun johdannaiset jo aiemmin perustellusti:ManiMicci kirjoitti:013 on sitten mun!.
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... +vakavasti
8)
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
Muffe
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Hymiöfloodista kuukausi bannia, sanon ma!amanita kirjoitti:ER kirjoitti: Multatuli?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nyl loppu moderointi vähäks aikaa.....pyyhkielen ympäriltäni ...naurua.........
![]()
![]()
![]()
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei se oo... nojoo...Teppo Tulppu kirjoitti:Mulle tulee sit ääretön.
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Kuka niin muka sanoo?Macco kirjoitti:Ei se oo... nojoo...Teppo Tulppu kirjoitti:Mulle tulee sit ääretön.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Teppo Tulppu kirjoitti:Kuka niin muka sanoo?Macco kirjoitti:Ei se oo... nojoo...Teppo Tulppu kirjoitti:Mulle tulee sit ääretön.
-
Salamijakk
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Sarjatulelle (eikö olekin muuten nuotiomainen ilmaisu) ja muillekin, että myös avattarella saa ihmeitä aikaan esim. Kuriton vaihtoi kuunneidon –>
- Salamijakk
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka