Kyllä ateistitkin kakkaa...Crimson kirjoitti:Vai kakkaajat ja uskovaiset?
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Kyllä ateistitkin kakkaa...Crimson kirjoitti:Vai kakkaajat ja uskovaiset?
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Samaa mieltä.wanders kirjoitti:Olkaa hyvät ja korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen luullut että ruustinnat ovat kirkkoherran rouvia.tsip kirjoitti:Ei ole olemassa kirkkorouvia, ne on ruustinnoja! Siis ruustinna yksikössä.
E: Tai olisiko vielä paremmin: rovasti ja ruustinna.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
En ole ajatellut asiaa kovin syvällisesti, joten en ole tässä suhteessa asiantuntija. Kummatkin mainitut puhetavat lienevät oikeita.amanita kirjoitti:Samaa mieltä.wanders kirjoitti:[q
Olkaa hyvät ja korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen luullut että ruustinnat ovat kirkkoherran rouvia.
E: Tai olisiko vielä paremmin: rovasti ja ruustinna.
Käsittääkseni kirkkoherra-sanaa käytetään edelleenkin sukupuolesta riippumatta, meidän "omapappimme" Mikael K osannee sanoa tuon seikan paikkansa pitävyyden.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Kiitos kiitoksista!gramdel kirjoitti:Täytyy tähän väliin ot:na sanoa, että Mikael K:n kirjoituksia on mukava lukea, en tarkoita pelkästään tätä ketjua, vaan muitakin uskontoaiheisia, vaikka en olekaan pinttyneenä ateistina juuri mistään samaa mieltä. Miellyttävästi kirjoitettuja ja vailla vouhkaamista, piristävä poikkeus uskontoketjujen yleisestä retoriikasta.
/---
ap
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Uskokaa tai älkää, hekin kakkaavat, paavikin kakkaa.Crimson kirjoitti:Vai kakkaajat ja uskovaiset?Arkisto kirjoitti:Oikeasti Pbman - mitä v****a tämä tarkoittaa?! Rinnastatko sinä kakkaleikit ja transsukupuolisuuden?Pbman kirjoitti:Minusta ulosteella leikkiminen ei ole meille hyväksi eikä missään mielessä tarpeellista. Näitä ihmisiä vastaan minulla ei ole mitään, toivon sydämestäni, että se kakkaaja tulee järkiinsä ja keksii parempaa tekemistä. Annan hänelle sen mahdollisuuden.
Viesti Kirjoittaja MrEre »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Sarjatuli kirjoitti:Uskontoja on monia uskoja vain yksi.
Viesti Kirjoittaja MrEre »
Tietoa paljon vähemmän, vain kaksi. Lähde sama kuin yllä.kallekilponen kirjoitti:Väestöreksiterikeskusksen mukaan heitä on suomessa peräti 2445 kappaletta.![]()
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja kankari »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Olen kerran jokunen päivä sitten nähnyt aamu-TV:stä tämän kirkkoherran, joka vaikutti kovasti rasittuneelta, kärsineeltä ja satutetulta. Ja juuri sellaisia ihan erityisesti, olivatpa muutoin minkälaisia hyvänsä, rakastaa se Jumala, johon minä uskon, ja jota uskoa ilman, vaikken sitä osaa mitenkään järkisyin perustella, en olisi jaksanut niinä aikoina kun on tuntunut, että putoan ihan pohjattomaan tyhjään, ja olen ollut muuten ihan ypöyksin murheeni kanssa, ainakin tuntunut siltä.EvilPet kirjoitti:Jumala vihaa sukupuolta vaihtaneita!
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
Ja nythän on luotuna on siis nainen. Tosin miehen kehoon.. Mikä on pointtisi?Pylkkänen kirjoitti:Eikös se niin mennyt, että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi?
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »
Ois pitänyt laittaa tuon tekstin perään tällainenArkisto kirjoitti:Ja nythän on luotuna on siis nainen. Tosin miehen kehoon.. Mikä on pointtisi?Pylkkänen kirjoitti:Eikös se niin mennyt, että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
Ahaa..Pylkkänen kirjoitti:Ois pitänyt laittaa tuon tekstin perään tällainen
Jospa tuo nyt tuosta aukeaisi...
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Jos nyt unohdetaan kaikki sadut ja kansantarinat, niin ihminen on kehityksensä alussa ollut kaksineuvoinen. Klitoris ja penis, kivespussit ja häpyhuulet – samaa alkuperää ne on, mitä nyt muoto hiukan erilainen. Useimmiten mies saa seksuaalisessa laukeamisessa siemensyöksyn, jossa siemenneste purkautuu peniksestä. Myös nainen voi saada edelleen "siemensyksyn", joskin siittiöitä ja siittiöiden tarvitsemia apuaineita ei naisen ejakulaationesteessä ole.ManiMicci kirjoitti:Nainenhan luotiin vasta kun Adam pyysi itselleen sellaista, joten voimme ehkä päätellä naiseuden ilmentyvän ihmiskunnassa lähinnä miehen mielihalujen seurauksena.
Siitä syystä olisinkin valmis myöntämään kyseiselle kirkkoherralle oikeuden toteuttaa vapaasti omia mielihalujaan.