Osaatkos tätä enää sekavammin selittää?

Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti jonka sisältö ei ole muuta hymiö lentää suoraan roskiin.Pasteur kirjoitti:Pikkuroopen äskettäinen vastaus vuodatustopicciin on kadonnut.Viesti sisälsi vain quoten ja kaksi hymiötä... ...onko kenties "kiellettyä" postata viesti ilman tekstiä vai mistä on kyse?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Jos Aman kiusaamisesta saa tunnin bannin, niin paljonko sitten MVi:nwanders kirjoitti:MVi kirjoitti:Viesti jonka sisältö ei ole muuta hymiö lentää suoraan roskiin.Pasteur kirjoitti:Pikkuroopen äskettäinen vastaus vuodatustopicciin on kadonnut.Viesti sisälsi vain quoten ja kaksi hymiötä... ...onko kenties "kiellettyä" postata viesti ilman tekstiä vai mistä on kyse?
http://www.hopeinenomena.net/ohjeet #Netiketti
Viesti Kirjoittaja wanders »
Kax?ManiMicci kirjoitti:Jos Aman kiusaamisesta saa tunnin bannin, niin paljonko sitten MVi:n
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Näin arvelinkin - ymmärrän. Tosin on kyseenalaista että sisältö olisi "vain" hymiö, mikäli viestiin liittyy quote. Ei henk koht hämää... toisin toki olisi jos viestissä olisi vain hymiö.MVi kirjoitti:Viesti jonka sisältö ei ole muuta hymiö lentää suoraan roskiin.
Mutta voiko viestin replyssä olla pelkkä hymiö? Miten se on sinne joutunut?ManiMicci kirjoitti:Jos Aman kiusaamisesta saa tunnin bannin, niin paljonko sitten MVi:nwanders kirjoitti:MVi kirjoitti:Viesti jonka sisältö ei ole muuta hymiö lentää suoraan roskiin.
http://www.hopeinenomena.net/ohjeet #Netiketti
Viesti Kirjoittaja MVi »
Yhtä paljon kuin että vastattaisiin esim: "Niinpä!". Eli ei kehity ei... Mutta eikö silloin pitäisi ylipäänsä kieltää tylsät tai turhat vastaukset? Mutta ainahan se raja toki johonkin on vedettävä.MVi kirjoitti:Keskustelu kehittyy hyvin mielenkiintoiseksi, kun lainaillaan vain toisten tekstejä eikä sanota itse mitään. Niinkö?
Ehkä asia nousi tänään ajankohtaiseksi myös moden kielenkäytöstä:MVi kirjoitti:Keskustelu kehittyy hyvin mielenkiintoiseksi, kun lainaillaan vain toisten tekstejä eikä sanota itse mitään. Niinkö?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Emotionaalinen vastaus on kyllä mun mielestä vastaus sekin.MVi kirjoitti:Keskustelu kehittyy hyvin mielenkiintoiseksi, kun lainaillaan vain toisten tekstejä eikä sanota itse mitään. Niinkö?
On jo ihan selkeää keskustelua. Kysymys ja vastaus. Tässä tapauksessa siis vastaus kysymykseen lentäisi maanalainen paikka, niinkö?Niin ostitko sen softan vai Torrentoitko?![]()
Komppaan! Tuokin vastaus kadottaisi aika ison osan substanssistaan ja jännitteestään, mikäli sitä yrittäisi sanoin selitellä...Macco kirjoitti:Emotionaalinen vastaus on kyllä mun mielestä vastaus sekin.
Esim:Niin ostitko sen softan vai Torrentoitko?![]()
Viesti Kirjoittaja MVi »
Olkoon toi nyt kun nassuja oli noin paljon ja vielä annielin postaus.wanders kirjoitti:Ehkä asia nousi tänään ajankohtaiseksi myös moden kielenkäytöstä:MVi kirjoitti:Keskustelu kehittyy hyvin mielenkiintoiseksi, kun lainaillaan vain toisten tekstejä eikä sanota itse mitään. Niinkö?
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 69#p613469
Tää oli sitten varmaan mulle?MVi kirjoitti:Jos jokin ihmetyttää niin se, että sääntöjä ei viitsitä lukea.
Viestisaldo on tuhansissa jne. Lukekaa, ryökäleet.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Oli tasapuolisesti kaikille. Mäkin sanon että lukekaa älkääkä natkuttako turhasta. Jos ei lue, ei tiedä, mikä koskee myös kaikkia.wanders kirjoitti:Tää oli sitten varmaan mulle?MVi kirjoitti:Jos jokin ihmetyttää niin se, että sääntöjä ei viitsitä lukea.
Viestisaldo on tuhansissa jne. Lukekaa, ryökäleet.
No kuule sanon ihan suoraan, että en ole koskaan etsinyt kaikkia tämän foorumin sääntöjä lukeakseni niitä, enkä etsi tästä lähtienkään.
Tästä nyt ilmeisesti syntyi myrsky vesilasiin, kun muutamat rupesivat leikkimään kanssasi, pitääkö paikkansa ettei viestiin voi vastata pelkällä hymiöllä. Esimerkit kertovat että voi vastata.
Kantsii miettiä, onko sääntö hyvä jos sitä voi kiertää. Säännön voi myös muuttaa tai poistaa, niin halutessaan. Mutta ehkä sulle pitää olla ne kirjoitetut säännöt.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Voip olla. Paljon sain taas pahaa aikaiseks. Jos viestin sisältö on pelkkä hymiö, se joutuu ja niin edelleen. Tossahan oli kaks hymiötäkallekilponen kirjoitti:Pitääköhän kohta käydä hakemassa se amanitan kylmävesiämpäri™?Eiköhän kaikki lasketa kymmeneen ja rauhoituta. Jookos?
Harvinaisen totta. ☐Pasteur kirjoitti:Komppaan! Tuokin vastaus kadottaisi aika ison osan substanssistaan ja jännitteestään, mikäli sitä yrittäisi sanoin selitellä...Macco kirjoitti:Emotionaalinen vastaus on kyllä mun mielestä vastaus sekin.
Esim:Niin ostitko sen softan vai Torrentoitko?
![]()
Onkohan tää toi viimeinen..?Wikipedia kirjoitti:Ämpäri eli sanko on noin 10 litran vetoinen astia nesteille. Ämpärissä on kantokahva. Ämpärin ulkolaidalla voi olla v:n muotoinen uloke nesteen kaatamisen helpottamiseksi. Ämpärissä voi olla myös kansi. Ämpäri on tarkoitettu nesteiden (esimerkiksi veden) kuljettamiseen ja säilyttämiseen. Ämpärin kanssa käytetään yleensä kauhaa, jolla nestettä voi ammentaa ämpäristä. Ämpäri täytetään yleensä upottamalla ämpäri nesteeseen jolloin se täyttyy ja tämän jälkeen ämpäri nostetaan nesteestä.
Muoviämpäri kaatonokalla ja kantokahvalla.
Ämpäreitä on tehty pellistä, emalista ja puusta. Nykyään ämpäreitä valmistetaan useimmiten muovista.
[muokkaa]Ämpärin käyttökohteita
Kaivon vedenoton väline (vinttikaivoissa kiinteä)
Veden kanto- ja säilytysastia
Marjojen keräys- ja säilytysastia
Istuin alassuin käännettynä pienelle ja kevyelle ihmiselle
Sammutusväline tulipaloissa (palosanko)
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Mitä materiaalia se on?Pikkuroope kirjoitti:Onkohan tää toi viimeinen..?Wikipedia kirjoitti: Sammutusväline tulipaloissa (palosanko)
Varmaan kiveä. Muuten se ei kolahtais tarpeeks meiän päihin..Paapa kirjoitti:Mitä materiaalia se on?Pikkuroope kirjoitti:Onkohan tää toi viimeinen..?Wikipedia kirjoitti: Sammutusväline tulipaloissa (palosanko)
Viesti Kirjoittaja MVi »
Näköjään sä vaan nostat mun verenpainetta, vaikka se muutenkin on jo liian korkeella.MVi kirjoitti:Annieliin liittyvällä kommentillani tarkoitin sitä, että hällä on natsat kaulassa ja vastaa itse omista viesteistään.
Viesti Kirjoittaja MVi »