MacFinn kirjoitti:Tota, oletko koskaan katsonut sitä iTunesia sillai Genre/Artist/Album muodossa? Siis siinä työkalupalkissa on ne kolme pientä painiketta, niistä se vasen.
Tai se keskimmäinen niistä ja siitä näkymästä Artisti.
vasen mulla kokoajan on käytössä ja siinä se ärsytys onkin, kun en saa artistikolumnia siirrettyä nimikolmnin eteen. olen noita muitakin näkymiä testaillut, mutta ei ne tarjoa mulle yhtään mitään, koska en ikinä kuuntele kokonaisia albumeita (ehkä pari kertaa vuodessa), vaan yksittäisiä biisejä.
tuli toinenkin itunesin ärsytys mileen:
kun laitan äänilevyn sisään, on itunesin ilmeisesti pakko siirtää näkymä siihen ja jos sillä hetkellä on ollut musiikki pausessa, niin play-namikkaa uudelleen painettaessa itunes tahotookin soittaa CD:tä

tai jos CD on otettu ulos, haluaa itunes soittaa musiikkikirjastosta jotain randomilla, mutta pausessa ollutta biisiä ei missään nimessä voi jatkaa siitä kohdasta missä se oli. typerää.
Touho kirjoitti:
Moisesta ressaantuminen on täysin vapaaehtoista, ja kuuluu sarjaan vapaavalintaiset elämäntavat. Kyseisestä kärsimystä voi vähentää oleellisesti parilla hiiren klikkauksella. Asetuksista eli Preferencesistä rasti pois ruudusta Check for updates ja mahdollisesti Download important updates in the background. Eli suomeksi automaattinen päivitysten haku ja imutus pois päältä. Noita päivityksiähän voi hakea silloin kun se itselle parhaiten sopii, sieltä ompun alta, eli omppuvalikosta klikataan Software Update... -optiota. Sieltä voi myös itse valita mitä asentaa ja mitä ei. Helppoa kuin heinänteko, eikä pitäis ärsyttää edes Känkkäränkkää.
goedel kirjoitti:
Tuo uudelleen käynnistyksen vaativien päivitysten tiheys tuntuu jotenkin kasvaneen. Olen myös hieman kummastellut (en kuitenkaan ärsyyntynyt) tästä. Tosin hyvä kun reijät paikataan. Mutta täytyyy ihmetellä, että melko syvälle järjestelmään on pultattu iso osa asioista.
Itse kyllä annan päivitysten hakeutua masiinaani itsekseen. Sammutuksen ja asennuksen voi sitten tehdä kun sopii.
ei mulla siis mitään päivityksiä vastaan ole, hyvä vaan, että päivittyy. haluan aina pitää kaikki ajantasalla. en vaan ymmärrä miten melkein kaikki päivitykset tuntuvat vaativan buuttauksen, enemmän kuin windowsilla jopa mielestäni, joka on jo aika erikoista. lisäksi buuttauksen vaativia päivityksiä tuntuu tulevan vaikka tänään yksi ja huomenna toinen. tälläisesse tapauksessa olisi helpointa mielestäni laittaa nämä päivitykset jakoon samalla kertaa varsinkin, jos kyse on jostain mikä ei liity olennaisesti tietoturvaan.