Ja korjaisko joku otsikkoon, että myös 3.2.1 tuli

Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
MuoksPikkuroope kirjoitti:Ja korjaisko joku otsikkoon, että myös 3.2.1 tuli
Viesti Kirjoittaja MacDummy »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Touho »
No sittenhän voisi olettaa, että ongelma kenties kulminoituu tuohon flässiin, ja looginen ratkaisu olisi kokeilla selainta ilman sitä. Jos kaatuilu loppuu sen jälkeen, niin asiahan lienee sillä selvä. Jos se vika ylipäätään on Safarissa.Teppo Tulppu kirjoitti:Mitään ylimääräistä ei ole asennettu, paitsi Flashi ja siitä on uusin versio.
Viesti Kirjoittaja MacDummy »
Ei toimi Safari edelleenkään kunnolla, mitähän se "turhan roinan siivoaminen" voisi mielestäsi olla? Koneelle on asenneltu kaikenlaista ohjelmaa, mutta tarpeettomat on poistettu ohjeen mukaan roskikseen, joten en ymmärrä, mikä sitä turhaa roinaa on. Olen kyllä samaa mieltä, että varmaankin kokonaisuudella, raudalla ym asetuksilla on merkitystä, mutta niiden säätely ei kai pitäisi kuulua tällaiselle tyhmälle käyttäjälle.Touho kirjoitti:Jotenkin tulee vaan mieleen, että kaitpa sillä koneella tai paremminkin systeemin kokonaisuudella täytyy olla jotain merkitystä, ja etenkin käyttäjän omilla asetuksilla sekä selaimessa että muualla käyttiksessä. Kas kun piti käydä ihan asiasta tehden tuolla digicamera.netissä testaamassa, enkä saanut Safaria jumiin sitten niin millään, kaatumisesta puhumattakaan. Eipä tuo ole pahemmin jumitellut muuallakaan. Ainoa erikseen asennettu plugini on ad block, eikä muitakaan 'turhia' lisukkeita käyttiksessä juuri ole. Pelaa kuin junan vessa, wanhemmassakin koneessa.
Veikkaanpa että kyllä se vika tässäkin tapauksessa taitaa olla jossain muualla kuin itse Safarissa. Voiskohan turhan roinan koneelta siivoamisesta kenties olla apua?
Olen kyllä tässä asiassa aika lailla skeptisempi...TheKraken kirjoitti: niitä erroreita millään satunnaisgeneraattorilla tehdä, vaan kyllä se aika oikein sen kaatumissyyn tuppaa kertomaan
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Niin minäkin, aika hyviä neuvoja se siihen on antanu..TheKraken kirjoitti:No itse perustan omaan kokemukseeni tämän ja sitä on aika paljon kun Safaria kohtuullisen paljon käyttelen. Jos se sanoo, että Flash-kaatoi, niin aina on ollut tietty flash-juttu minulla auki. Ja jos sanotaan, että Java-kaataa, niin aina on minulla on jotain javajuttuja siinä auki. Useimmiten olen myös saanut toistettua kaatumisen safarin omilla vinkeillä.