vinouma kirjoitti:Ei purrut antibiootit kuumeeseen, nyt taas lääkäriin. Tullut siellä juostua viimeaikoina.
/V
Yleensä ne ajaa varman päälle, ensin antibiootit jotka tuhoavat pahimmat pöpöt, vasta sen jälkeen katsotaan näitä toisen tason pöpöjä. Itselläni oli monta viikkoa kuumetta, kyllä se vielä hellittää kun nyt vain rauhassa jaksat sairastella!
Sitten kuule ostamaan C-vitamiinipilleripurkkia (500 mg ja depot-tyyppiä). Sulla toi vastustuskyky tuntuu olevan aika alhainen, tommosesta pilleristä saa ainaki virkeyttä lisään, joskin hedelmiä ja vihanneksia pitää muistaa syödä runsain mitoin joka päivä!
Paranemisia!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Sitten kuule ostamaan C-vitamiinipilleripurkkia (500 mg ja depot-tyyppiä). Sulla toi vastustuskyky tuntuu olevan aika alhainen, tommosesta pilleristä saa ainaki virkeyttä lisään, joskin hedelmiä ja vihanneksia pitää muistaa syödä runsain mitoin joka päivä!
Paranemisia!
Prkl vitamiinipillerit! Noista mitään apua, osta hedelmiä ja vihanneksia kuten Amanita tuossa sanoikin.
Kameran askartelema jpg on paljon kämäsempi kuin photoshopin. Pitää siis kuvata RAW muodossa, mutta ne joutuu konverttaamaan erikseen dng muotoon jotta photosop niitä söisi, ääääh... tuskaa..... Ennen oli helpompaa kun oli vaan 24 tai 36 kuvan kinofilmi.....
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Nyt joku toistaiseksi tuntematon kerrostalonaapuri osaa laittaa jotain ihan saaaaatan*llisen hyvänhajusta jauhelihapadee, eli katsiketta. Mulla kuola valuu vaikka oon syöny erittäin hyvin jo kahdesti tälle päivää. Aijaijai. Kerpele tempasen wursti-pitsan kohta kostoksi! No ei, tuuletan..
mikastus kirjoitti:Nyt joku toistaiseksi tuntematon kerrostalonaapuri osaa laittaa jotain ihan saaaaatan*llisen hyvänhajusta jauhelihapadee, eli katsiketta. Mulla kuola valuu vaikka oon syöny erittäin hyvin jo kahdesti tälle päivää. Aijaijai. Kerpele tempasen wursti-pitsan kohta kostoksi! No ei, tuuletan..
mikastus kirjoitti:Nyt joku toistaiseksi tuntematon kerrostalonaapuri osaa laittaa jotain ihan saaaaatan*llisen hyvänhajusta jauhelihapadee, eli katsiketta. Mulla kuola valuu vaikka oon syöny erittäin hyvin jo kahdesti tälle päivää. Aijaijai. Kerpele tempasen wursti-pitsan kohta kostoksi! No ei, tuuletan..
Ota punkkupullo kainaloon ja mene kuokkimaan- joku hemaiseva sinkkudooris siellä keittelee padeeta
edit: Jone ei ole se dooris...
Ota punkkupullo kainaloon ja mene kuokkimaan- joku hemaiseva sinkkudooris siellä keittelee padeeta
edit: Jone ei ole se dooris...
Ei oikein osu haistelun maantiede ylläoleviin. Tai no jos on maakuntienväliset tuulettimet merkattu yhrelletoista, ni sitte.
Ny nyt haisee tupakka. Ehkä mulla on vaan sierain vinossa, tai jotain. Ehkä mulla on vaan hengettömiä naapureita. Kohta .
ps. koira (lue *tun piski) lopetti jo sen räksyttämisen. On tää van xxx hienoa tää kerrostaloasuminen toisinaan. Otan lohdukkeita kaapista, myönnän.
ps2. se oma punkku oottaa yhä tuolla kaapissa parempaa mieltä. Tai seuraa.
vinouma kirjoitti:Syön niin terveellisesti, että tuskin vastustuskyvyssä on mitään vikaa - on vain iskenyt harvinaisen sitkeä pöpö...
/V
Olen huomannut, etä ruokavalio ei auta ihan kaikkeen, juomavalikko tosin poistaa kaikki pöpöt. Ihan vaan matolääkkeiksi kannttaa varalta ottaa. Toisaalta meillä taitaa olla ikäeroakin, eli meille ei iske kuin sydäninfraktit ja syövät.
Ärsyttävää...JIM -kanavan täytepätkinä näytettävä "Cooler Facts" ohjelma nyppii tosissaan. Sarja ei ole faktoja nähnytkään...äskenkin väitettiin että Virgin Galacticin SpaceShip Two käy 100 000 km kilometrin korkeudessa, kiertoradalla.
Muuten hyvä mutta kumpikaan ei pidä paikkaansa...se ylittää vaivoin 100km, eikä todellakaan käy kiertoradalla...
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
kallekilponen kirjoitti: Ärsyttävää...JIM -kanavan täytepätkinä näytettävä "Cooler Facts" ohjelma nyppii tosissaan. Sarja ei ole faktoja nähnytkään...äskenkin väitettiin että Virgin Galacticin SpaceShip Two käy 100 000 km kilometrin korkeudessa, kiertoradalla.
Muuten hyvä mutta kumpikaan ei pidä paikkaansa...se ylittää vaivoin 100km, eikä todellakaan käy kiertoradalla...
Oliko ihan siis ääniraidalla moka, vai ainoastaan tekstityksessä? Yleensä nuo mokat selittyy suomentajien kämmäilyllä
kallekilponen kirjoitti: Ärsyttävää...JIM -kanavan täytepätkinä näytettävä "Cooler Facts" ohjelma nyppii tosissaan. Sarja ei ole faktoja nähnytkään...äskenkin väitettiin että Virgin Galacticin SpaceShip Two käy 100 000 km kilometrin korkeudessa, kiertoradalla.
Oliko ihan siis ääniraidalla moka, vai ainoastaan tekstityksessä? Yleensä nuo mokat selittyy suomentajien kämmäilyllä
Oli ihan sarjan "hienoissa" grafiikoissa ja ääniraidassa, joissa selitettiin, että se on matka monta kertaa planeetan ympäri jne.
Samassa jaksossa myös mm. väitettiin, että A380 on lilliputti verrattuna An-225:een, juuh, siipien kärkivälin ero onkin melkein kymmenen metriä. Ohjelmassa annettiin ymmärtää, että ero on luokkaa Cessna vs. 747.
Lisäksi F-35 -hävittäjän kuva venytettynä, oli esittävinään B2 -pommikonetta. Sarja ei siis ole faktoja nähnytkään...
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Olen pettynyt demokratiaan. Osuuskauppa menee boikottiin, harmillisesti olen maksanut Turun Sanomat jo pitkälle, sitä olisi miellyttävää boikotoida. Lisäksi yksi kodinkoneliike menee boikottiin. No, en ole sitä koskaan käyttänytkään. Sosiaalidemokraattinen puolue menee myös boikottiin, kuten myös ne kaksi muuta suurta porvaripuoluettta, Kokoomus ja RKP. Ääripuoluteita en halua kannattaa, harmillisesti Vihreään puolueeseen kuuluu kaikenmaailman taukkeja. Eli koko politiikan kenttä on menettänyt uskottavuutensa.
Ja se riivatun parkkiluola vasta boikottiin meneekin!
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Maza kirjoitti:Ja se riivatun parkkiluola vasta boikottiin meneekin!
Oulussa kans.
Siellä taitaa olla kovin samankaltainen tilanne.
Kun minulla nyt on aikaa tärkeille asioille, tein hieman toimittajan töitä. Turun Sanomien toimittajan ei tietenkään sopisi tällaista tehdä, lehti on puolensa valinnut. Tämä puheena ollut Toriparkki on ollut keskusteluissa jo pitkään, syksyn kunnallisvaaleissakin tärkeä seikka. Jos äänestys olisi mennyt, kuten ehdokkaat vaalikoneessa vastasivat, ei si olisi mennyt valtuustossa läpi. Kahdeksan ehdokasta käänsi takkinsa, iso osa demareita. Minun puolestani heidät saa kivittää.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Viime viikot ollut niin vaikea olla. Käsi ei tahdo toimia niin että saisin kirjoitettua. Eilen Ruokaketjuun koetin kirjoittaa näyttääkseni itselleni, että vielä pystyn kirjottamaan. Ja kun pää on kipeä, ajatukset takkuavat. Siksi hiljan kirjoitin tyhmästi Aatoksia-ketjuun. Mistä olen niin pahoillani.
Tämän nyt kirjotin vain jotta jos joku huomaisi, ettei minua täällä näy, tietää mistä johtuu. En ole saanut kieltoa sivuille, vaikka sekin on lähellä ollut ja taitaa olla edelleen, kun en ole osannut olla vanhoihin asioihin, minua täällä satuttaneisiin, palaamatta. Enkä muutoinkaan oikein täällä käyttäytyä. Pelkään, että tämänkin viestin kirjoittamalla tein vähän pahoin. Laitan tämän kuitenkin lähtemään, kun en jaksa enää siitä pitää murhetta.
Ja haluan sanoa vielä kaikille ihan rakkaasti hei jos en jaksaisi tänne enää takaisin tulla
Itseänikin nyt mietityttää tänne tällaista kirjottaa, mutta en jaksa enempää miettiä ja harkita ja painan kohta tuota lähetä-täppää