Yleensä ne ajaa varman päälle, ensin antibiootit jotka tuhoavat pahimmat pöpöt, vasta sen jälkeen katsotaan näitä toisen tason pöpöjä. Itselläni oli monta viikkoa kuumetta, kyllä se vielä hellittää kun nyt vain rauhassa jaksat sairastella!vinouma kirjoitti:Ei purrut antibiootit kuumeeseen, nyt taas lääkäriin. Tullut siellä juostua viimeaikoina.![]()
/V
Vuodatustopic 2
-
Sherukka
Re: Vuodatustopick 2
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »

-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
/V
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sitten kuule ostamaan C-vitamiinipilleripurkkia (500 mg ja depot-tyyppiä). Sulla toi vastustuskyky tuntuu olevan aika alhainen, tommosesta pilleristä saa ainaki virkeyttä lisään, joskin hedelmiä ja vihanneksia pitää muistaa syödä runsain mitoin joka päivä!vinouma kirjoitti:Kiitos...![]()
/V
Paranemisia!
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Prkl vitamiinipillerit! Noista mitään apua, osta hedelmiä ja vihanneksia kuten Amanita tuossa sanoikin.amanita kirjoitti:Sitten kuule ostamaan C-vitamiinipilleripurkkia (500 mg ja depot-tyyppiä). Sulla toi vastustuskyky tuntuu olevan aika alhainen, tommosesta pilleristä saa ainaki virkeyttä lisään, joskin hedelmiä ja vihanneksia pitää muistaa syödä runsain mitoin joka päivä!vinouma kirjoitti:Kiitos...![]()
/V
Paranemisia!
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
/V
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
gramdel
Viesti Kirjoittaja gramdel »
On niitä vieläkin...hatey kirjoitti:Ennen oli helpompaa kun oli vaan 24 tai 36 kuvan kinofilmi.....
/---
ap
http://gramdel.kapsi.fi/
-
mikastus
Viesti Kirjoittaja mikastus »
-
Jone
Viesti Kirjoittaja Jone »
Olenko se minä? Tein sellaisen sipulimaisen jauhelihaseoksen kasviskeiton sekaan. Tuoksu oli/on mahtava.mikastus kirjoitti:Nyt joku toistaiseksi tuntematon kerrostalonaapuri osaa laittaa jotain ihan saaaaatan*llisen hyvänhajusta jauhelihapadee, eli katsiketta. Mulla kuola valuu vaikka oon syöny erittäin hyvin jo kahdesti tälle päivää. Aijaijai. Kerpele tempasen wursti-pitsan kohta kostoksi! No ei, tuuletan..
-
masa
Viesti Kirjoittaja masa »
Ota punkkupullo kainaloon ja mene kuokkimaan- joku hemaiseva sinkkudooris siellä keittelee padeetamikastus kirjoitti:Nyt joku toistaiseksi tuntematon kerrostalonaapuri osaa laittaa jotain ihan saaaaatan*llisen hyvänhajusta jauhelihapadee, eli katsiketta. Mulla kuola valuu vaikka oon syöny erittäin hyvin jo kahdesti tälle päivää. Aijaijai. Kerpele tempasen wursti-pitsan kohta kostoksi! No ei, tuuletan..
edit: Jone ei ole se dooris...
-
Jone
Viesti Kirjoittaja Jone »
Mut voidaan me se punkku tuhota silti..masa kirjoitti:Ota punkkupullo kainaloon ja mene kuokkimaan- joku hemaiseva sinkkudooris siellä keittelee padeetamikastus kirjoitti:Nyt joku toistaiseksi tuntematon kerrostalonaapuri osaa laittaa jotain ihan saaaaatan*llisen hyvänhajusta jauhelihapadee, eli katsiketta. Mulla kuola valuu vaikka oon syöny erittäin hyvin jo kahdesti tälle päivää. Aijaijai. Kerpele tempasen wursti-pitsan kohta kostoksi! No ei, tuuletan..
edit: Jone ei ole se dooris...
-
mikastus
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ny nyt haisee tupakka. Ehkä mulla on vaan sierain vinossa, tai jotain. Ehkä mulla on vaan hengettömiä naapureita. Kohta
ps. koira (lue *tun piski) lopetti jo sen räksyttämisen. On tää van xxx hienoa tää kerrostaloasuminen toisinaan. Otan lohdukkeita kaapista, myönnän.
ps2. se oma punkku oottaa yhä tuolla kaapissa parempaa mieltä. Tai seuraa.
-
Paapa
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Olen huomannut, etä ruokavalio ei auta ihan kaikkeen, juomavalikko tosin poistaa kaikki pöpöt. Ihan vaan matolääkkeiksi kannttaa varalta ottaa. Toisaalta meillä taitaa olla ikäeroakin, eli meille ei iske kuin sydäninfraktit ja syövät.vinouma kirjoitti:Syön niin terveellisesti, että tuskin vastustuskyvyssä on mitään vikaa - on vain iskenyt harvinaisen sitkeä pöpö...
/V
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
maxima
Viesti Kirjoittaja maxima »
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Muuten hyvä mutta kumpikaan ei pidä paikkaansa...se ylittää vaivoin 100km, eikä todellakaan käy kiertoradalla...
-
TheKraken
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Oliko ihan siis ääniraidalla moka, vai ainoastaan tekstityksessä? Yleensä nuo mokat selittyy suomentajien kämmäilylläkallekilponen kirjoitti:Ärsyttävää...JIM -kanavan täytepätkinä näytettävä "Cooler Facts" ohjelma nyppii tosissaan. Sarja ei ole faktoja nähnytkään...äskenkin väitettiin että Virgin Galacticin SpaceShip Two käy 100 000 km kilometrin korkeudessa, kiertoradalla.
Muuten hyvä mutta kumpikaan ei pidä paikkaansa...se ylittää vaivoin 100km, eikä todellakaan käy kiertoradalla...
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Oli ihan sarjan "hienoissa" grafiikoissa ja ääniraidassa, joissa selitettiin, että se on matka monta kertaa planeetan ympäri jne.TheKraken kirjoitti:Oliko ihan siis ääniraidalla moka, vai ainoastaan tekstityksessä? Yleensä nuo mokat selittyy suomentajien kämmäilylläkallekilponen kirjoitti:Ärsyttävää...JIM -kanavan täytepätkinä näytettävä "Cooler Facts" ohjelma nyppii tosissaan. Sarja ei ole faktoja nähnytkään...äskenkin väitettiin että Virgin Galacticin SpaceShip Two käy 100 000 km kilometrin korkeudessa, kiertoradalla.
Samassa jaksossa myös mm. väitettiin, että A380 on lilliputti verrattuna An-225:een, juuh, siipien kärkivälin ero onkin melkein kymmenen metriä. Ohjelmassa annettiin ymmärtää, että ero on luokkaa Cessna vs. 747.
Lisäksi F-35 -hävittäjän kuva venytettynä, oli esittävinään B2 -pommikonetta. Sarja ei siis ole faktoja nähnytkään...
-
Snapple
Viesti Kirjoittaja Snapple »

-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ja se riivatun parkkiluola vasta boikottiin meneekin!
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Oulussa kans.Maza kirjoitti:Ja se riivatun parkkiluola vasta boikottiin meneekin!
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
Siellä taitaa olla kovin samankaltainen tilanne.Macco kirjoitti:Oulussa kans.Maza kirjoitti:Ja se riivatun parkkiluola vasta boikottiin meneekin!
Kun minulla nyt on aikaa tärkeille asioille, tein hieman toimittajan töitä. Turun Sanomien toimittajan ei tietenkään sopisi tällaista tehdä, lehti on puolensa valinnut. Tämä puheena ollut Toriparkki on ollut keskusteluissa jo pitkään, syksyn kunnallisvaaleissakin tärkeä seikka. Jos äänestys olisi mennyt, kuten ehdokkaat vaalikoneessa vastasivat, ei si olisi mennyt valtuustossa läpi. Kahdeksan ehdokasta käänsi takkinsa, iso osa demareita. Minun puolestani heidät saa kivittää.
-
MyCare
Viesti Kirjoittaja MyCare »
(Sori, jos OT. Oli pakko päästä sanomaan)
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Tämän nyt kirjotin vain jotta jos joku huomaisi, ettei minua täällä näy, tietää mistä johtuu. En ole saanut kieltoa sivuille, vaikka sekin on lähellä ollut ja taitaa olla edelleen, kun en ole osannut olla vanhoihin asioihin, minua täällä satuttaneisiin, palaamatta. Enkä muutoinkaan oikein täällä käyttäytyä. Pelkään, että tämänkin viestin kirjoittamalla tein vähän pahoin. Laitan tämän kuitenkin lähtemään, kun en jaksa enää siitä pitää murhetta.
Ja haluan sanoa vielä kaikille ihan rakkaasti hei jos en jaksaisi tänne enää takaisin tulla
Itseänikin nyt mietityttää tänne tällaista kirjottaa, mutta en jaksa enempää miettiä ja harkita ja painan kohta tuota lähetä-täppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka