mercury kirjoitti:sinitiainen kirjoitti:Ei sovi minun imagoon tuo eikä ole silmään kauniskaan. Jos joku antaisi, en ottaisi vastaan, myisin ja ostaisin tuon Jazzin ja rahaa voisi varmaan jäädä niin että saisin vielä pienen talonkin, ainakin pienen koiran ja kaiken mitä se eläissään tarvitsee.
Nojoo, perustarpeita ja niin pois päin, mutta onko tuo Honda Jazz oikeasti sinun
himon kohde?

Ei se tosiaan ole. Ei myöskään koira eikä talo. En löytänyt netistä määritelmää tuolle sanalle, mutta jos ajattelee, että sitä on pidetty yhtenä seitsemästä kuolemansynnistä ja jos se tarkoittaisi että oikein palavasti ja ehkä jotenkin negatiivisessa mielessä, häikäilemättäkin tai sokaistuneena, haluaa jotakin niin luulen että ihan rehellisesti voisin sanoa, etten koskaan ole himoinnut mitään. En ainakaan nyt tunnista itsessäni sellaista tuntemusta tai sen jälkiä. Nuo kolme on vain sellaisia, joista vähän niinkuin uneksin, tai en edes uneksi, vaan jotka olisi mukavat vain vielä elämän aikana saada jos niikseen olisi. Koira ei ole minulle mahdollinen, niin olen ajatellut, ilman maalla olevaa taloa, mitä tuskin tulen koskaan saamaan, mutta auton vaihto, vallankin pienemmän suuntaan on ihan mahdollinen. Elikkäs en kuulu tämän otsikon alle nyt varmaan laisin.
Luulen, että muitakin vastaajia ajatellen oikeampi otsikko ketjulle voisi olla Toteutumatta jäävien unelmien kohde, tai jotain sentapaista.Vaikka ketjun aloittaja on alunperin kyllä halunnut varmaankin vain kysyä, neutraalimmin, mitä kukakin haluaisi sillä hetkellä saada, jos käy asiaa miettimään. Siihen kyllä kävisivät vastaukseksi nuo minunkin.