Nojoo, perustarpeita ja niin pois päin, mutta onko tuo Honda Jazz oikeasti sinun himon kohde?sinitiainen kirjoitti:Ei sovi minun imagoon tuo eikä ole silmään kauniskaan. Jos joku antaisi, en ottaisi vastaan, myisin ja ostaisin tuon Jazzin ja rahaa voisi varmaan jäädä niin että saisin vielä pienen talonkin, ainakin pienen koiran ja kaiken mitä se eläissään tarvitsee.
Himon kohteet
-
mercury
Re: Himon kohteet
Viesti Kirjoittaja mercury »
-
darthmother
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Ei se tosiaan ole. Ei myöskään koira eikä talo. En löytänyt netistä määritelmää tuolle sanalle, mutta jos ajattelee, että sitä on pidetty yhtenä seitsemästä kuolemansynnistä ja jos se tarkoittaisi että oikein palavasti ja ehkä jotenkin negatiivisessa mielessä, häikäilemättäkin tai sokaistuneena, haluaa jotakin niin luulen että ihan rehellisesti voisin sanoa, etten koskaan ole himoinnut mitään. En ainakaan nyt tunnista itsessäni sellaista tuntemusta tai sen jälkiä. Nuo kolme on vain sellaisia, joista vähän niinkuin uneksin, tai en edes uneksi, vaan jotka olisi mukavat vain vielä elämän aikana saada jos niikseen olisi. Koira ei ole minulle mahdollinen, niin olen ajatellut, ilman maalla olevaa taloa, mitä tuskin tulen koskaan saamaan, mutta auton vaihto, vallankin pienemmän suuntaan on ihan mahdollinen. Elikkäs en kuulu tämän otsikon alle nyt varmaan laisin.mercury kirjoitti:Nojoo, perustarpeita ja niin pois päin, mutta onko tuo Honda Jazz oikeasti sinun himon kohde?sinitiainen kirjoitti:Ei sovi minun imagoon tuo eikä ole silmään kauniskaan. Jos joku antaisi, en ottaisi vastaan, myisin ja ostaisin tuon Jazzin ja rahaa voisi varmaan jäädä niin että saisin vielä pienen talonkin, ainakin pienen koiran ja kaiken mitä se eläissään tarvitsee.
Luulen, että muitakin vastaajia ajatellen oikeampi otsikko ketjulle voisi olla Toteutumatta jäävien unelmien kohde, tai jotain sentapaista.Vaikka ketjun aloittaja on alunperin kyllä halunnut varmaankin vain kysyä, neutraalimmin, mitä kukakin haluaisi sillä hetkellä saada, jos käy asiaa miettimään. Siihen kyllä kävisivät vastaukseksi nuo minunkin.
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
-
sinitiainen
Huomenta vaindarthmother kirjoitti:Huomenta tintti, mees nukkumaan takasmiekin sammun kohta
-
darthmother
Internatsionaal (parody)
-
sinitiainen
Olikin jäänyt kaiuttimet päälle kun yleensä on kuulokkeetdarthmother kirjoitti:Enne avamist loksutad..taa o hoidge laadust
Internatsionaal (parody)
Mutta oletkos sinä nukkunut päivien yli vappuaamuun ?
Kas ihmettä. Vastaaja onkin tainnut ottaa unikomennon onkeensa ja on ihan hiljaa. Hyvä niin
-
darthmother
-
sinitiainen
Oivoi, ilo olikin ennenaikainendarthmother kirjoitti:täh?
Ja voi vielä minua kun en yhtään ymmärrä viron kieltä enkä osaa tuota muokkausta tulkita. Sinisiä unia kuitenkin Darthmotherille arvaan toivotella
Tässä unikeiju vielä varmimmaksi vakuudeksi

Sen piti sädehtiä ja lepattaa siipiä. En tiedä mihin ne jäi
Nyt hyviä syviä unia.
Ja huomaan, että tällä hetkellä ei ole paikalla muita kuin minä ja kaksi bottia ja joku Baidu, joka on spider. Ei edes modeja. Ja kello on nyt 7.17. Vähän yksinäiseltä tuntuu. Menen minäkin keittiöön ja kahville.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kuule kyllä minä ihan oikeasti HIMOAN, moniakin asioita, syntiä tahi ei! Kun esimerkiksi vain näenkin tommosen Audi TT:n tai R8:n, alkaa se himotus välittömästi, nuo luonnolliset himot jätän itsestäänselvyytenä tarkemmitta maininnoitta...sinitiainen kirjoitti: Luulen, että muitakin vastaajia ajatellen oikeampi otsikko ketjulle voisi olla Toteutumatta jäävien unelmien kohde, tai jotain sentapaista.Vaikka ketjun aloittaja on alunperin kyllä halunnut varmaankin vain kysyä, neutraalimmin, mitä kukakin haluaisi sillä hetkellä saada, jos käy asiaa miettimään. Siihen kyllä kävisivät vastaukseksi nuo minunkin.
Meitä on ihmisiä, joilla on voimakkaat tuntemukset, ihan jokapäiväisessä käytössä.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »

1968 AMC AMX 390 ci
Siinä nykyajan galvanoidut muoviautot olis ihmeissään kun 6,4 litraa V8 moottoria puhuisi 8000 rpm suorista putkista. Kylmäjuotokset murenisi nykykulkimien piirilevyistä pelkästä säikähdyksestä, ja synteettiset öljyt valahtaisi katalysaattoriin.
8)
Ennen sentäs tehtiin amerikassakin autoja, eikä pahvisiamuovikinnereitä, joilla ajetaan lauantaina cittariin hakeen tarjousvoita...
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
sinitiainen
Ymmärrän Amanitan ärsyyntymisen, kun itseänikin nyt lukiessani oma tekstini ärsyttää. Sellaista yritin jotenkin sanoa, että himoamistahan pidetään yleensä pahana asiana, ainakin itse olen tottunut ajattelemaan, että se on useinkin itsekästä, monasti toisista piittaamatonta itselleen jonkin haluamista. Eli se olisi eri asia kuin jonkin kaipaaminen tai toivominen tai jostakin uneksiminen. Ja kun sanoin, että en olisi itse mitään koskaan himoinnut, olen varmaan väärässä, en vain nyt pysty muistamaan mitä se olisi ollut. Eli peräännyn tästä ketjusta nyt pois vähän nolona ja pahoillani.amanita kirjoitti:Kuule kyllä minä ihan oikeasti HIMOAN, moniakin asioita, syntiä tahi ei! Kun esimerkiksi vain näenkin tommosen Audi TT:n tai R8:n, alkaa se himotus välittömästi, nuo luonnolliset himot jätän itsestäänselvyytenä tarkemmitta maininnoitta...sinitiainen kirjoitti: Luulen, että muitakin vastaajia ajatellen oikeampi otsikko ketjulle voisi olla Toteutumatta jäävien unelmien kohde, tai jotain sentapaista.Vaikka ketjun aloittaja on alunperin kyllä halunnut varmaankin vain kysyä, neutraalimmin, mitä kukakin haluaisi sillä hetkellä saada, jos käy asiaa miettimään. Siihen kyllä kävisivät vastaukseksi nuo minunkin.
Meitä on ihmisiä, joilla on voimakkaat tuntemukset, ihan jokapäiväisessä käytössä.
-
Kamu
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Siis EI tytöt yleisesti, vaan KILTIT tytöt.hatey kirjoitti:Äläs nyt, tytöt tykkää tuommosista pikkusista autoista, sinisistä ja punaisista.MacMees kirjoitti: Tais tulla väärän auton kuva. Tossa on vaan joku ruma Honda.
...ja ne tytöt joita pojat himoitsevat (...eivät kylläkään omakseen), ajelevat ihan muilla vehkeillä.
Kamu
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Nyt kun vaimokkeelle tuollaisen reilu kuukaus sitten hommasin, ni haluun itsellenikin.
Aries
Viesti Kirjoittaja Aries »
- Radio-ohjattava kikotin (siis sellainen, jolla ihan oikeasti tekee jotain eikä mitään Nikko-virityksiä)
- Omakotitalo, jossa "äijähuone"
- Vikkelä auto sekä kunnollinen maastoauto (Land Rover?)
Noilla nyt alkuun
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Myös oma punttisali olis påp
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Laitettiin 16-veen kaa Weider 4500 -kuntokeskus saunan vierukseen. Välillä käytiin syömässä, enkä ole nähnyt jätkän murkinoivan ikinä niin nopeasti. Alle viiden minuutin oli sapuska haettu lautaselle ja pistelty menemään. Olin vasta ottanut appeeni eteen ja korkannut kaljan kun poika oli jo takaisin alakerrassa. Jos jotain meni vähän pieleen, hän vain naurahti ja sitten taas jatkettiin. Aikuisempi ote kuin monilla aikuisilla!Erño kirjoitti: Myös oma punttisali olis påp
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
sinitiainen
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Hauskan oloinen vekotin, en kyllä hyppäisi kyytiin ilman suojavarusteita.
-
kallekilponen

CS -pakettityynyjä.
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ziisus, hienojakallekilponen kirjoitti:CS -pakettityynyjä.
Tosin kirjainten pitäisi olla mustat, nykyään...
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
kallekilponen
Eikös ne ole läpinäkyvät, vaikkakin tummat?Macco kirjoitti:Ziisus, hienojakallekilponen kirjoitti:CS -pakettityynyjä.![]()
-
past0r1
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu, ainakin latausikkunoissa on sellaista tummaa lasia, mutta en muista oliko dockissakinkallekilponen kirjoitti:Eikös ne ole läpinäkyvät, vaikkakin tummat?Macco kirjoitti:Ziisus, hienojakallekilponen kirjoitti:CS -pakettityynyjä.![]()
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka