Huumorisi kolahtaa - ainakin minuun.Macco kirjoitti:- mini: ja saat sitten varautua siihen että se on hirvee orjapiiskuri. Koko ajan on jotain videota muuntamassa tai RAW-kuvia käsittelemässä. Ja katsoo EyeTV:tä samaan aikaan.Aperture kirjoitti:Mistähän ne mahtaa puhua?Macco kirjoitti:Laitoin vanhan minin ja uuden iMacin keskustelemaan keskenään.![]()
- iMac: älä pelottele! Toihan kuulostaa ihan hirveeltä diktaattorilta!
- mini: Joo ja sitten se lätisee jatkuvasti jollakin ihme nettipalstalla. Ei oo kyllä mikään järjen jättiläinen, voin kertoo.
- iMac: just joo, totta kai just mulle sattuu tollanen aivoton juoruilija.
jne... olettaisin...
Mitä teit juuri äsken?
-
Aperture
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
mikastus
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Uijui. Jokos se nyt jo tuli tänne. Pakko päästä äkkiä kattoon. Olen naurettavan innostunut, lähes lapsellisen. Tai no mitä sitä kiertelemään, olen avaruusleffalapsi. Jaa, lähtisköhän tytär kattomaan ton kaveriksi? Jos ei, niin täytyy varmaankin rohkaistua ja pyytää jotain muuta - ehkä Amaamercury kirjoitti:Ostin liput Star Trek -leffan huomiseen iltapäivänäytökseen. 8)
ps. Eli aprikoin kenen kanssa pääsee Star-Trekkiä katsomaan..
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Onko semmonen leffa mitenkin jännittävä, jos ei ittekseen uskalla sitä kattoa? Niin....hulluhan ei oo se kekä kysyy, vaan se joka lupaa!mikastus kirjoitti: Uijui. Jokos se nyt jo tuli tänne. Pakko päästä äkkiä kattoon. Olen naurettavan innostunut, lähes lapsellisen. Tai no mitä sitä kiertelemään, olen avaruusleffalapsi. Jaa, lähtisköhän tytär kattomaan ton kaveriksi? Jos ei, niin täytyy varmaankin rohkaistua ja pyytää jotain muuta - ehkä Amaa8)
.
ps. Eli aprikoin kenen kanssa pääsee Star-Trekkiä katsomaan..
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
mikastus
Leffakokemuksen jakamisenriemun tuntemisen efektiivisen hyvänolontunteen täyteläisyyden ja makustelun mutustelun hienostuneesta mäystämisestä on kyse. Ei jännittävyydestä. Pitääks mun nyt vielä tarkemmin harkita ketää pyytelen?amanita kirjoitti:Onko semmonen leffa mitenkin jännittävä, jos ei ittekseen uskalla sitä kattoa? Niin....hulluhan ei oo se kekä kysyy, vaan se joka lupaa!mikastus kirjoitti:ps. Eli aprikoin kenen kanssa pääsee Star-Trekkiä katsomaan..
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
mikastus
Lienet oikeassa. Toiset vetää verkkoja perässään ja nuottaansa nytkyttää, toiset taas tarkoin täsmää parhaisiin perhoihin luottaen.amanita kirjoitti:Oikean seuran valinta on taitolaji, kannattaa taatusti harkita tarkkaan pyyntelyn kohde.
ps. hoksasin postaavaani off-topiccia (on-topic
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
mikastus
Ilimammuuta. Avaruusfriikit kaikki yhtykäämmeAnniel kirjoitti:Ota mut mukaan mikastus!
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tavataanko puolivälissä niin voidaan yhtyä filmaattisissa merkeissä?mikastus kirjoitti:Ilimammuuta. Avaruusfriikit kaikki yhtykäämmeAnniel kirjoitti:Ota mut mukaan mikastus!![]()
.
-
mikastus
Ehdottaisin linnunradan viimeistä kuppilaa. Eksoottista ainakin, itse en ole aiemmin käynyt.Anniel kirjoitti:Tavataanko puolivälissä niin voidaan yhtyä filmaattisissa merkeissä?mikastus kirjoitti:Ilimammuuta. Avaruusfriikit kaikki yhtykäämmeAnniel kirjoitti:Ota mut mukaan mikastus!![]()
.
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä olen käynyt Lentävässä lautasessa. En viihtynyt.mikastus kirjoitti:Ehdottaisin linnunradan viimeistä kuppilaa. Eksoottista ainakin, itse en ole aiemmin käynyt.
-
pikkukari
Viesti Kirjoittaja pikkukari »
-
mikastus
Lentävää on melkoisesti modernisoitu avaruusjatkumossamme. Se retrompi oli lennokkaampi, kuten matkustajansakin, mielestäni.Macco kirjoitti:Minä olen käynyt Lentävässä lautasessa. En viihtynyt.
-
mikastus
Ajatella että sinäkin tunsit sen?pikkukari kirjoitti:Kaselin telkusta TunneMies.Ja siinä oli ajatusta.
-
pikkukari
Viesti Kirjoittaja pikkukari »
Polulla olivat!mikastus kirjoitti:Ajatella että sinäkin tunsit sen?pikkukari kirjoitti:Kaselin telkusta TunneMies.Ja siinä oli ajatusta.
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
/V
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Mutta jos miettisit niinpäin, että niitä ei ollenkaan olisi, olisit syntynyt liian aikaisin, niin että niitä ei olisi vielä keksitty, taikka väärään paikkaan, niin että tietäisit niitä olevan olemassa jossakin ja auttavan, mutta ei sinua kun ei ole varaa niihin tai niitä ei kertakaikkiaan ole siellä missä asut. Tuollainen jälkimmäisenkaltainen tilanne voi olla ei kovinkaan kaukana kun mennään täältä itäänpäin, esimerkiksi. Silloin eivät ehkä niin harmittaisi. Kun varmaanhan kuitenkin tunnet, että ovat sinua auttaneet.vinouma kirjoitti:Otin dosetista aamulääkkeet (joita syön enemmän kuin lähemmäs 90-vuotias mummoni...)![]()
/V
Ja ymmärrän kyllä, että saattavat tuntua harmittavaisilta, kun pitää itsenikin päivittäin jokunen muistaa ottaa. Ilman niitä olisin niin kipeä, ettei elämästä kovin mitään tulisi. Ainakaan nyt juuri. Tuolla tavalla kuin yllä olen koettanut itse ajatella.
-
vinouma
/V
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Mutta ajattelemalla muita, tahi hyväksymällä paniikkikohtaustilanne sellaisenaan, voi auttaa.
Edit: Sinänsä tuo oli kohdallani hassua, sillä esiinnyin tuolloin rääkymällä punkbändissä, eikä esiintyminen tuottanut mitään
paniikinomaista...paitsi kuulijoissa...varsinkin tytöissä
-
vinouma
Vieläkään ei ole kehitetty varsinaista lääkettä paniikkiin. Sitä hoidetaan masennuslääkkein (SSRI).darthmother kirjoitti:Aijai, tuo on vaikeaa, itsellänikin tuli nuorempana paniikkikohtauksia, silloin ei ollu edes lääkkeitä tarjolla.
/V
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Esiintymispelolla ja paniikkihäiriöllä ajattelisin olevan jotain yhtymäkohtia. Itselleni on kaikenlainen julkinen toisien eteen meneminen, esim. luentoa pitämään, ollut koko elämäni kauhistus. Sydän hakkaa, kylmä hikinoro kulkee pitkin selkäpiitä, ääni tahtoo takertua kurkkuun eivätkä kädet ole ihan vakaiset. Ja sitten kun tunnistaa itsessään näitä oireita iskee kauhu, joka pahentaa kaikkea. Beettasalpaaja on ainoa, jota olen kokeillut ja se on pienenäkin annoksena, niin pienenä, että on miltei homeopaattinen varmaan, auttanut hyvin. Propranololia olen ottanut 10-20 mg ehkä puoli tuntia ennen tuollaisia tilanteita. Saattaisi olla sinullekin avuksi. Bentsoja en ole koskaan käyttänyt, kaksi kertaa unilääkkeeksi miniannoksen huonoin seurauksin ottanut, enkä esim. tuohon esiintymisjännitykseen ole uskaltanut edes ajatella, kun luulen, että voisi auttavina annoksina vaikuttaa ajatuksenkulkuun, saada ehkä puheen takeltamaan ja muuta ikävää.vinouma kirjoitti:Vieläkään ei ole kehitetty varsinaista lääkettä paniikkiin. Sitä hoidetaan masennuslääkkein (SSRI).darthmother kirjoitti:Aijai, tuo on vaikeaa, itsellänikin tuli nuorempana paniikkikohtauksia, silloin ei ollu edes lääkkeitä tarjolla.
/V
Vielä kun tuolla toisaalla kysyt bentsojen ja alkoholin yhteiskäytöstä, ajattelisin, vaikken kumpaisiakaan käytä enkä ole käyttänyt, että yhteisvaikutus voi olla niin arvaamaton, että pitäisin ne ihan erillään.
-
kusti50
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
G5 / DC2.0 / 10.5.8/ 7 G / 1x1000G+2x500G 7200rpm
-
Aperture
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Aperture
-
Lihapipo
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka