Lare, olet vuoden pehmoin kivikasvo, ja juu, olen vuoden homppulainen 2008.Lare kirjoitti:Amanita, olet vuoden homppulainen!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lare, olet vuoden pehmoin kivikasvo, ja juu, olen vuoden homppulainen 2008.Lare kirjoitti:Amanita, olet vuoden homppulainen!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja adele »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Aivan, mutta *sensuroitu*, *sensuroitu*, *sensuroitu täytyy ymmärtää, että noilla sanoilla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa ole.Lare kirjoitti:Adele toi hyvän pointin. Mutta, ehkäpä ne 199 miestä optimoi: Voi vähän lipsua kohtelussa kun välilä sanoo maagiset sanat.
Tuota en tiennytkään? Aivan uusi havainto!Lare kirjoitti:Edit: Tykkään kyllä toimintaan keskittyvitä naisista.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Voi, voi Anniel rakas, "tarkoituksella vääristellä toisen sanomisia", tämä ei nimenomaan ole ollut tarkoitus.Anniel kirjoitti:Miksi pitää tarkoituksella vääristellä toisen sanomisia? Eihän kukaan tässä keskustelussa ole väittänyt haluavansa kumppania, joka papukaijana toistaa "rakastanrakastanrakastan".
Hmmm.... jos rakkaus on sinulle teoilla osoitettu ja TIEDÄT olevasi rakastettu, niin mistä tämä kumman mielen lisälämpö tulee? Siis "lisälämmön" syntymekanismi kiinnostaa. Miksi sinulle ei riitä tieto, että kumppanisi rakastaa sinua? Kävelet Aurinkoisena kesäpäivänä puolisosi kanssa. Aikanne käveltyänne kumppanisi sanoo: "Aurinko paistaa". Tunneko "kummaa lisälämpöä mielessäsi" itsestäänselvyyden tokaisusta?Anniel kirjoitti:...että joskus yksinkertaisesti tarvii kuulla ne maagiset sanat. Arkipäivän teoillahan se rakkaus tulee ilmi mutta kyllä se kummasti mieltä lämmittää kun rakas kertoo rakastavansa.
Viesti Kirjoittaja pikkukari »
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Onko rakkauden tunteella maksimitaso jonka saavuttamisen jälkeen sitä ei voi edes hetkellisesti korottaa, oikealla hetkellä lausutuilla oikeilla sanoilla?adele kirjoitti:Hmmm.... jos rakkaus on sinulle teoilla osoitettu ja TIEDÄT olevasi rakastettu, niin mistä tämä kumman mielen lisälämpö tulee? Siis "lisälämmön" syntymekanismi kiinnostaa. Miksi sinulle ei riitä tieto, että kumppanisi rakastaa sinua? Kävelet Aurinkoisena kesäpäivänä puolisosi kanssa. Aikanne käveltyänne kumppanisi sanoo: "Aurinko paistaa". Tunneko "kummaa lisälämpöä mielessäsi" itsestäänselvyyden tokaisusta?
matteus/2 tuossa jo sen totesikin.matteus/2 kirjoitti:Onko rakkauden tunteella maksimitaso jonka saavuttamisen jälkeen sitä ei voi edes hetkellisesti korottaa, oikealla hetkellä lausutuilla oikeilla sanoilla?adele kirjoitti:Hmmm.... jos rakkaus on sinulle teoilla osoitettu ja TIEDÄT olevasi rakastettu, niin mistä tämä kumman mielen lisälämpö tulee? Siis "lisälämmön" syntymekanismi kiinnostaa. Miksi sinulle ei riitä tieto, että kumppanisi rakastaa sinua? Kävelet Aurinkoisena kesäpäivänä puolisosi kanssa. Aikanne käveltyänne kumppanisi sanoo: "Aurinko paistaa". Tunneko "kummaa lisälämpöä mielessäsi" itsestäänselvyyden tokaisusta?
Tuohon en osaa vastata, sillä olen itse kirjoittanut rakkaudesta. En rakkauden tunteesta, jolla ei juuri ole tekemistä rakkauden kanssa.matteus/2 kirjoitti:Onko rakkauden tunteella maksimitaso jonka saavuttamisen jälkeen sitä ei voi edes hetkellisesti korottaa, oikealla hetkellä lausutuilla oikeilla sanoilla?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Senkin rakastettava lorvija-mode!Jamac kirjoitti:Voisko joku mode – joka osaa irroittaa ketjun toisesta – tehdä tästä vaikka oman topikin?...
Aha? Nyt tähän vedetään "ihmisluonto".amanita kirjoitti:Vaikka kuule Adele miten selität, ei mene perille, etteikö joskus olisi suorastaan "ihmisluontoa" ilmaista selevällä suomella diipadaapaa...sydämen lähes pakahtuessa...
Adele, minä puhun pakahduttavasta halusta ilmaista OMAT tunteeni, olen tainnut jättää tuon vallan sanomatta: ISO MOKA! Pahoittelen.adele kirjoitti:
Eli olen 100%:sti kanssasi samaa mieltä siitä, että "ihmisluontoon" kuuluu taipumus haluta kuulla itselle edullisia tai muuten egoa imartelevia, hiveleviä sanoja ja varmasti jonkun "ihmisluonnosta" ammentavan sydän tuosta pakahtuukin, eivätkä ne tunnu lainkaan latteilta.
Mutta kuten aiemmin on sanottu, halu kuulla sfäärejä syleileviä sanoja ja yhdistää ne mutka suoristaen rakkauteen on väärin.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
amanita kirjoitti: En ole ollut tässä anelemassa vaan antamassa.
Hyvä huomio. Naisten näkökulma miehen suuntaan on käynyt selväksi. Käännetään näkökulma toisin päin.amanita kirjoitti:...minä puhun pakahduttavasta halusta ilmaista OMAT tunteeni....