Kannattaa hypätä tonne Cameralabsin puolelle..Viizei kirjoitti:Kertokaahan mahdolliset Nikon D300:n omistajat kokemuksia.Kiikarissa on...
(En sittenkään vaihda pienempään)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Kannattaa hypätä tonne Cameralabsin puolelle..Viizei kirjoitti:Kertokaahan mahdolliset Nikon D300:n omistajat kokemuksia.Kiikarissa on...
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Juu on tässä nyt tullut luettua riittämiin D300:sta.Pikkuroope kirjoitti:Kannattaa hypätä tonne Cameralabsin puolelle..Viizei kirjoitti:Kertokaahan mahdolliset Nikon D300:n omistajat kokemuksia.Kiikarissa on...
Viesti Kirjoittaja enrique »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja Nyrkki »
http://www.warehouseexpress.com näköjään myy 299 puntaa eli noin 335e. Siihen pk:t ja mahdolliset takuuhuollatusongelmat kaupan päälle.enrique kirjoitti:Tulipa nukuttua Rajalan tammialen ohi, ja nyhtävät LX3:sta nyt 449. Jos joku on vihkiytynyt näihin, niin kertokaapa mikä olisi luotettava ja edukas nettikauppa... Pikkaisen säästäis ainakin verkkokauppa.comin avulla, mutta pistäisiköhän joku ulkolainen saitti vielä paremmaksi?
Viesti Kirjoittaja egoste »
Hyvä on tai siis uskomattoman hyvä... ja D200 jäi kyllä laatikon pohjalle samantien...Viizei kirjoitti:Kertokaahan mahdolliset Nikon D300:n omistajat kokemuksia.Kiikarissa on...
Viesti Kirjoittaja enrique »
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
Viesti Kirjoittaja SiriusAn »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Käytetty 400D varmaan ajaisi täysin saman asian kuin tuo 1000D?Marbo kirjoitti:Millanen olisi hyvä digijärkkäri alottelevalle kuvaajalle? Hinta max. n. 500e.
Onko tämä kamera mistään kotosin?
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... uctDisplay
EDIT: Eli malli on Canon EOS 1000D. Linkki ei näytä tällä hetkellä toimivan. Jotain vikaa anttilan sivuissa.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
No ei minulle kyllä valkene yhtään syytä, miksi tuollainen automaattisesti muuttuva ISO olisi hyvä juttu, ainakaan ammattilaisen kannalta. Ja harrastelijankin kannattaa käyttää pieni hetki sen opiskeluun, mikä merkitys on herkkyydellä, suljinajalla ja aukolla. Sen jälkeen tuollaista automatiikkaa ei tarvitse missään.Sherukka kirjoitti:Suosittelen Nikonia (jossa on hyvä Auto ISO -toiminto sekä hyvä tarkennus liikkuvaan kohteeseen = lapset). Canoniinkin oli vissin Auto ISO saatu mutta jostain käsittämättömästä syystä valotusaika on kiinteästi sama mitä Canonilla on suuressa viisaudessa päätetty? Onko asia muuttunut Canonin leirissä koska Auto ISO on todella hyvä juttu oli sitten ammattilainen taikka harrastelija?
Olen täysin eri mieltä kun se toimii noin hyvin kuin Nikonissa.KunkkuJ kirjoitti:No ei minulle kyllä valkene yhtään syytä, miksi tuollainen automaattisesti muuttuva ISO olisi hyvä juttu, ainakaan ammattilaisen kannalta. Ja harrastelijankin kannattaa käyttää pieni hetki sen opiskeluun, mikä merkitys on herkkyydellä, suljinajalla ja aukolla. Sen jälkeen tuollaista automatiikkaa ei tarvitse missään.Sherukka kirjoitti:Suosittelen Nikonia (jossa on hyvä Auto ISO -toiminto sekä hyvä tarkennus liikkuvaan kohteeseen = lapset). Canoniinkin oli vissin Auto ISO saatu mutta jostain käsittämättömästä syystä valotusaika on kiinteästi sama mitä Canonilla on suuressa viisaudessa päätetty? Onko asia muuttunut Canonin leirissä koska Auto ISO on todella hyvä juttu oli sitten ammattilainen taikka harrastelija?
Saathan sinä olla eri mieltä. Ikävää tässä vaan on se, että sinä olet väärässä ja minä oikeassa. 8)Sherukka kirjoitti: Olen täysin eri mieltä kun se toimii noin hyvin kuin Nikonissa.![]()
Olen kuvannut liian kauan manuaaliasennossa, nyt olen onneksi nähnyt valon!
Olet tässäkin asiassa eri mieltä kanssani mutta tulethan meidän kunkuksi nyt silti?KunkkuJ kirjoitti:No, jotkut oudot tyypit haluavat saada jopa autoihinsa automaattilaatikon. Minusta on parempaa ja ennen kaikkea urheilullisempaa hämmentää itse rattaita vaihdelaatikossa. Pois kaikki automatiikka, se tuhoaa ihmisiltä kyvyn päättää ja hallita itse asioita!
Onko tämä ihan henkilökohtainen kutsu? Mitähän tuo tarjottu toimenkuva pitää sisällään?Sherukka kirjoitti:Olet tässäkin asiassa eri mieltä kanssani mutta tulethan meidän kunkuksi nyt silti?
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Kyllähän se varmasti ajaa? Mutta onhan siinäkin taas miinuksensa. Käytetty, ei välttämättä takuuta, ei tarkkaa tietoa miten kameraa pidetty yms?Pasteur kirjoitti:Käytetty 400D varmaan ajaisi täysin saman asian kuin tuo 1000D?Marbo kirjoitti:Millanen olisi hyvä digijärkkäri alottelevalle kuvaajalle? Hinta max. n. 500e.
Onko tämä kamera mistään kotosin?
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... uctDisplay
EDIT: Eli malli on Canon EOS 1000D. Linkki ei näytä tällä hetkellä toimivan. Jotain vikaa anttilan sivuissa.
Viesti Kirjoittaja BATA »
Viesti Kirjoittaja harri »
Minä en ainakaan tiedä kollegoissani yhtään ammattikuvaajaa joka käyttäisi automaattista herkkyyden säätöä. Itse en ainakaan missään tapauksessa käytä. Useimmiten itselläni on käytössä aukon esivalinta, koska syväterävyys näkyy aina kuvissa. Liikkuvien kohteiden kuvissa taas ajan esivalinta, koska kohteen pysäytys (tai liike-epäterävyys) on olennaisin asia niissä. Ja studiokuvissa flasheilla täysmanuaalisäädöt.Sherukka kirjoitti:Auto ISO on todella hyvä juttu oli sitten ammattilainen taikka harrastelija?
Onko syy tähän se mitä luulen eli halutaan aina teknisesti paras mahdollinen kuvanlaatu (maksimoitu) vai onko tässäkin asiassa jotain mistä voisin oppia lisää (studio-oloissa ymmärrän tilanteen)?harri kirjoitti:Minä en ainakaan tiedä kollegoissani yhtään ammattikuvaajaa joka käyttäisi automaattista herkkyyden säätöä. Itse en ainakaan missään tapauksessa käytä.Sherukka kirjoitti:Auto ISO on todella hyvä juttu oli sitten ammattilainen taikka harrastelija?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”