Ahaa! Eli nyt toimii vanha Windows-kikka myös Applen vehkeissä?Esso kirjoitti:Taas pelaa, kiitoksia!inf kirjoitti:poista sovellus ja asenna se uudestaan.
3.0.1 Julkaistu
-
Sherukka
Re: 3.0.1 Julkaistu
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
Hellmyrs
Viesti Kirjoittaja Hellmyrs »
Kamu kirjoitti:Jenkeistä kun ei saa noita "Sim free" iPhoneja, vaan ne on ohjelmallisesti unlockattuja - nyt vaan unlockaat sen...Hellmyrs kirjoitti:teenkö nuo samat toimenpiteet, vaikka tää puhelimeni pitäis olla Sim free
...tai jos Saimaaseen meinaat heittää, niin laitan paremmaks; Lähetä se mulle, ni heitän sen mereen.
-
Rutku
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
Daydream
Viesti Kirjoittaja Daydream »
-
Viizei
Viesti Kirjoittaja Viizei »
-
Psaikke
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Onkohan vielä saapumattomissa luureissa jo tuo 3.0.1? Omani ei oo varmaan vielä maassakaanPompelo kirjoitti:Moi
Kuulin että syy uuteen päivitykseen olisi ollut se että iPhonen tekstiviestejä on pystytty kaappaamaan ja sen avulla jopa vaikuttamaan emopuhelimeen.
Tämä uusi päivitys on nimenomaan kuulemma turvapäivitys juuri tätä asiaa varten... toivottavasti tästä tulee varmistus
Jos ei ole, niin päivittäminen lienee kuitenkin simppeli operaatio ja kannattaa varmaan tehdä ihan ekaksi aktivoimisen jälkeen, vai?
-
valtaa
Viesti Kirjoittaja valtaa »
-
Daydream
Viesti Kirjoittaja Daydream »
Päivitys tapahtuu kun liität iPhonen kiinni, niin iTunes haistelee ja tarjoaa sitten päivitystä (joko pelkkää latausta tai latausta/asennusta).
Itse yritin ladata liki 20 kertaa muutaman päivän aikana, koska ilmeisesti serverit oli tukossa ja lopetti latauksen. Asennus on sitten hiukan aikaa vievää.
Ei päivityksen yhteydessä katoa mitään. Joskus toki saattaa käydä niin että joko ohjelma jumittuu tai jopa koko luuri jumittuu. Se hoituu sillä että asentaa päivityksen uudestaan tai palauttaa vanhan käyttiksen takaisin.
Itse päivitin luurin ja homma toimi hyvin.
-
Hellmyrs
Viesti Kirjoittaja Hellmyrs »
Olen sitten edellisen viestini kokeillut monia keinoja saada puhelin toimimaan, mutta ei. On varmaan miehessä vika. Apuja/vinkkejä pyytäisin kuitenkin vielä...
Puhelimen mukaan siinä on 3.01 ohjelma asennettuna, mutta verkkoa eikä operaattoria ole saatavilla.
Olen yrittänyt monta monta kertaa palauttaa Itunesin kautta puhelimeen 3.0 ohjelman käyttämällä iphone 1,2_3.0_7A341_restorea, mutta Itunes herjaa aina, että Sim-kortti pitää olla sisällä, jotta palautus onnistuu. Sitten kun Elisan (olen kokeillut myös Soneraa) kortin laittaa sisään niin Itunes herjaa ettei korttia tueta. Olen myös ajanut Redsn0wta läpi monta kertaa.
Millä ohjelmalla saa avattua plist. tiedoston?
Vinkkejä kaipailen,kiitos
inf kirjoitti:aja redsn0w ja ultrasn0w uudestaan. Ohjeet http://blog.iphone-dev.orgHellmyrs kirjoitti:Osaisko kukuaan auttaa ongelmassa. Minulla on Jenkeistä alkukesällä tuotu Iphone 3.0 ohjelmalla. Toimi moitteettomasti Suomessa, kun laitoin Elisan kortin sisään ja rupesin käyttämään. Nyt eilen, kun kytkin puhelimen koneeseen, ilmoitti otsikon mainitseman ohjlemiston olevan saatavilla. Sen enempää miettimättä halusin asentaa ja ladata sen puhelimeen. Se ei ollutkaan viisasta.... kone ilmoitti seuraavaa: "Tälle iphoneen asetetulle Sim-kortille ei näytä olevan tukea. Vain tuetun operaattorin toimittamia yhteensopivia Sim-kortteja voidaan käyttää Iphonen aktivointiin. Asenna Iphonen mukana toimitettu Sim-kortti tai hanki uusi Sim-kortti tuetulta operaattorilta."
Tällä hetkellä puhelin ei löydä edes verkkoa...
Osaisko kukaan auttaa ongelmassa vai heitänkö Iphonen Saimaaseen.
T: tyhmyydestä rokotetaan
-
kilpikonna
Viesti Kirjoittaja kilpikonna »
on ihmismieli?
Kerron sen teille:
tuulen suhina kuvaan
piirretyissä männyissä.
-Ikkyu-
-
bourbonstreet68
Viesti Kirjoittaja bourbonstreet68 »
Menin tyhmyyksissäni päivittämään 3.0.1:seen ja nyt on luuri lukossa. Mikään unlockaus ei toimi. Redsn0w ja PwnageTool kaatuvat molemmat dowloading kernel vaiheeseen. En tiiä mitä tässä enää tekis, olen buutannut, lataillut ohjelmat ja restore ipsw:t uudestaan, aloittanut alusta jne jne mutta ei. Vaihdan saakutti SonyEriksoniin ja Windowsiin
Muoks. Nyt alan ryyppäämään ja loimutan lohen. Jospa joku teistä fiksuista olisi sillä aikaa postannut tänne ratkaisun, I hope...
-
smicke
Viesti Kirjoittaja smicke »
Tarviiko tähän nyt edes mitään vastata? Olisit ostanut Soneralta. Kyllä kaikilla pitäisi olla noiden unlockien ongelmat tiedossa.bourbonstreet68 kirjoitti:Voi VU tätä
luuria!!!
Menin tyhmyyksissäni päivittämään 3.0.1:seen ja nyt on luuri lukossa. Mikään unlockaus ei toimi. Redsn0w ja PwnageTool kaatuvat molemmat dowloading kernel vaiheeseen. En tiiä mitä tässä enää tekis, olen buutannut, lataillut ohjelmat ja restore ipsw:t uudestaan, aloittanut alusta jne jne mutta ei. Vaihdan saakutti SonyEriksoniin ja Windowsiin
Muoks. Nyt alan ryyppäämään ja loimutan lohen. Jospa joku teistä fiksuista olisi sillä aikaa postannut tänne ratkaisun, I hope...
-
legace
Viesti Kirjoittaja legace »
Muista, että vaikka sulla on 3.0.1, sun pitää käyttää 3.0 firmiksen ipsw tiedostoa redsn0wssabourbonstreet68 kirjoitti: Muoks. Nyt alan ryyppäämään ja loimutan lohen. Jospa joku teistä fiksuista olisi sillä aikaa postannut tänne ratkaisun, I hope...
-
bourbonstreet68
Juu, tämä on tiedossa mutta käsittääkseni mulla on käytössä 3.0:n ipsw (iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw)legace kirjoitti:Muista, että vaikka sulla on 3.0.1, sun pitää käyttää 3.0 firmiksen ipsw tiedostoa redsn0wssabourbonstreet68 kirjoitti: Muoks. Nyt alan ryyppäämään ja loimutan lohen. Jospa joku teistä fiksuista olisi sillä aikaa postannut tänne ratkaisun, I hope...
-
legace
Viesti Kirjoittaja legace »
Katoppa vaikka tätä, jos auttais: http://www.ihackintosh.com/2009/06/unlo ... ndows-mac/bourbonstreet68 kirjoitti:Juu, tämä on tiedossa mutta käsittääkseni mulla on käytössä 3.0:n ipsw (iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw)legace kirjoitti:Muista, että vaikka sulla on 3.0.1, sun pitää käyttää 3.0 firmiksen ipsw tiedostoa redsn0wssabourbonstreet68 kirjoitti: Muoks. Nyt alan ryyppäämään ja loimutan lohen. Jospa joku teistä fiksuista olisi sillä aikaa postannut tänne ratkaisun, I hope...
-
bourbonstreet68
Kiitos osanotosta mutta tuo ei auttanut. Olin sitä jo aiemmin tutkaillut, MUTTA NYT PELITTÄÄ!!! I'm back in business, ilman Sonera/Apple orjasopimuksia. Vikaa oli sekä redsn0w versiossa että ipsw:ssä, ja tietenkin eri aikaan/ristiin mutta nyt pelittää taas. Varmaan moraalinvartijaa harmittaa!?legace kirjoitti:Katoppa vaikka tätä, jos auttais: http://www.ihackintosh.com/2009/06/unlo ... ndows-mac/bourbonstreet68 kirjoitti:Juu, tämä on tiedossa mutta käsittääkseni mulla on käytössä 3.0:n ipsw (iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw)legace kirjoitti:Muista, että vaikka sulla on 3.0.1, sun pitää käyttää 3.0 firmiksen ipsw tiedostoa redsn0wssabourbonstreet68 kirjoitti: Muoks. Nyt alan ryyppäämään ja loimutan lohen. Jospa joku teistä fiksuista olisi sillä aikaa postannut tänne ratkaisun, I hope...
-
Sherukka
Ime....eiku hieno homma että toimii!bourbonstreet68 kirjoitti:Kiitos osanotosta mutta tuo ei auttanut. Olin sitä jo aiemmin tutkaillut, MUTTA NYT PELITTÄÄ!!! I'm back in business, ilman Sonera/Apple orjasopimuksia. Vikaa oli sekä redsn0w versiossa että ipsw:ssä, ja tietenkin eri aikaan/ristiin mutta nyt pelittää taas. Varmaan moraalinvartijaa harmittaa!?legace kirjoitti:Katoppa vaikka tätä, jos auttais: http://www.ihackintosh.com/2009/06/unlo ... ndows-mac/bourbonstreet68 kirjoitti:Juu, tämä on tiedossa mutta käsittääkseni mulla on käytössä 3.0:n ipsw (iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw)legace kirjoitti: Muista, että vaikka sulla on 3.0.1, sun pitää käyttää 3.0 firmiksen ipsw tiedostoa redsn0wssa
-
smicke
Viesti Kirjoittaja smicke »
Ei harmita. Päinvastoin. Säästyy palstatilaa muullekkin keskustelulle.bourbonstreet68 kirjoitti:Kiitos osanotosta mutta tuo ei auttanut. Olin sitä jo aiemmin tutkaillut, MUTTA NYT PELITTÄÄ!!! I'm back in business, ilman Sonera/Apple orjasopimuksia. Vikaa oli sekä redsn0w versiossa että ipsw:ssä, ja tietenkin eri aikaan/ristiin mutta nyt pelittää taas. Varmaan moraalinvartijaa harmittaa!?
Edit: Toki meidän kaikkien etu olisi kaupasta saatava lukitsematon puhelin tai ongelmaton softaunlock. Nykyisestä purkkavirityksestä valittaminen osoittaa vain ennakointikyvyn puutetta.
-
zekeman
Viesti Kirjoittaja zekeman »
Minäkin olin olevinani pilkuntarkka, kun tavasin forumia ja ohjeita ja päivitin puhelimen (eka kertaa sitten version 1.14) ja iclarifiedin ohjeilla yritin lukitusta auki. Pwnagetool Macissa jumitti aina ipsw-tiedoston rakenteluun - ei tullut valmista. Kokeilin sitten redsnowta ja windows-versiona (0.7.2) vielä. Kuinka ollakaan, eka yrityksellä onnistui. Redsnown hakeminen verkosta oli hiukan työn takana. Viralliset linkit johtavat vain umpikujaan tai virheilmoituksiin.bourbonstreet68 kirjoitti:V
No Macilla kuitenkin sitten varmistusten palautus ja kaikki on tallessa mikä pitääkin. Meinaan jos Mac pettää, kannattaa kokeilla Windowsia. Panin minäkin pahimmalla hetkellä jo vanhan nokialaisen lataukseen...
Kyllä tämä töitä teettää, kun ei kytky kiinnosta.
-
edeman
Viesti Kirjoittaja edeman »
eli kun redsn0w kysyy firmistä niin laitat 3.0 et 3.0.1
-
musamäkki
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
mulla heitti Facebook ohjelma mut ulos monta kertaa tänään, enkä vieläkään pääse kirjautumaan. Muilla ongelmaa?Sherukka kirjoitti:Mull toimii Facebook 3G S:llä, tosin siinähän on bugeja mutta uusi versio taitaa kohta tulla?Esso kirjoitti:Mulla lakkasi Facebook-sovellus toimimasta tuon 3.0.1 päivityksen yhteydessä. Ohjelma kyllä aukeaa, mutta sammuu noin 2s käynnistyksen jälkeen. Muilla samaa ongelmaa vai vaatiiko jonkun nollauksen? Muuten puhelin toimii normaalisti..
-
Sherukka
Juuri äsken testasin, hyvin pelaa.musamäkki kirjoitti:mulla heitti Facebook ohjelma mut ulos monta kertaa tänään, enkä vieläkään pääse kirjautumaan. Muilla ongelmaa?Sherukka kirjoitti:Mull toimii Facebook 3G S:llä, tosin siinähän on bugeja mutta uusi versio taitaa kohta tulla?Esso kirjoitti:Mulla lakkasi Facebook-sovellus toimimasta tuon 3.0.1 päivityksen yhteydessä. Ohjelma kyllä aukeaa, mutta sammuu noin 2s käynnistyksen jälkeen. Muilla samaa ongelmaa vai vaatiiko jonkun nollauksen? Muuten puhelin toimii normaalisti..
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka