Ahaa! Eli nyt toimii vanha Windows-kikka myös Applen vehkeissä?Esso kirjoitti:Taas pelaa, kiitoksia!inf kirjoitti:poista sovellus ja asenna se uudestaan.

Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ahaa! Eli nyt toimii vanha Windows-kikka myös Applen vehkeissä?Esso kirjoitti:Taas pelaa, kiitoksia!inf kirjoitti:poista sovellus ja asenna se uudestaan.
Viesti Kirjoittaja Hellmyrs »
Kamu kirjoitti:Jenkeistä kun ei saa noita "Sim free" iPhoneja, vaan ne on ohjelmallisesti unlockattuja - nyt vaan unlockaat sen...Hellmyrs kirjoitti:teenkö nuo samat toimenpiteet, vaikka tää puhelimeni pitäis olla Sim free
...tai jos Saimaaseen meinaat heittää, niin laitan paremmaks; Lähetä se mulle, ni heitän sen mereen.
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Viesti Kirjoittaja Daydream »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Onkohan vielä saapumattomissa luureissa jo tuo 3.0.1? Omani ei oo varmaan vielä maassakaanPompelo kirjoitti:Moi
Kuulin että syy uuteen päivitykseen olisi ollut se että iPhonen tekstiviestejä on pystytty kaappaamaan ja sen avulla jopa vaikuttamaan emopuhelimeen.
Tämä uusi päivitys on nimenomaan kuulemma turvapäivitys juuri tätä asiaa varten... toivottavasti tästä tulee varmistus
Viesti Kirjoittaja valtaa »
Viesti Kirjoittaja Daydream »
Viesti Kirjoittaja Hellmyrs »
inf kirjoitti:aja redsn0w ja ultrasn0w uudestaan. Ohjeet http://blog.iphone-dev.orgHellmyrs kirjoitti:Osaisko kukuaan auttaa ongelmassa. Minulla on Jenkeistä alkukesällä tuotu Iphone 3.0 ohjelmalla. Toimi moitteettomasti Suomessa, kun laitoin Elisan kortin sisään ja rupesin käyttämään. Nyt eilen, kun kytkin puhelimen koneeseen, ilmoitti otsikon mainitseman ohjlemiston olevan saatavilla. Sen enempää miettimättä halusin asentaa ja ladata sen puhelimeen. Se ei ollutkaan viisasta.... kone ilmoitti seuraavaa: "Tälle iphoneen asetetulle Sim-kortille ei näytä olevan tukea. Vain tuetun operaattorin toimittamia yhteensopivia Sim-kortteja voidaan käyttää Iphonen aktivointiin. Asenna Iphonen mukana toimitettu Sim-kortti tai hanki uusi Sim-kortti tuetulta operaattorilta."
Tällä hetkellä puhelin ei löydä edes verkkoa...
Osaisko kukaan auttaa ongelmassa vai heitänkö Iphonen Saimaaseen.
T: tyhmyydestä rokotetaan
Viesti Kirjoittaja kilpikonna »
Viesti Kirjoittaja bourbonstreet68 »
Viesti Kirjoittaja smicke »
Tarviiko tähän nyt edes mitään vastata? Olisit ostanut Soneralta. Kyllä kaikilla pitäisi olla noiden unlockien ongelmat tiedossa.bourbonstreet68 kirjoitti:Voi VU tätä
luuria!!!
Menin tyhmyyksissäni päivittämään 3.0.1:seen ja nyt on luuri lukossa. Mikään unlockaus ei toimi. Redsn0w ja PwnageTool kaatuvat molemmat dowloading kernel vaiheeseen. En tiiä mitä tässä enää tekis, olen buutannut, lataillut ohjelmat ja restore ipsw:t uudestaan, aloittanut alusta jne jne mutta ei. Vaihdan saakutti SonyEriksoniin ja Windowsiin
Muoks. Nyt alan ryyppäämään ja loimutan lohen. Jospa joku teistä fiksuista olisi sillä aikaa postannut tänne ratkaisun, I hope...
Viesti Kirjoittaja legace »
Muista, että vaikka sulla on 3.0.1, sun pitää käyttää 3.0 firmiksen ipsw tiedostoa redsn0wssabourbonstreet68 kirjoitti: Muoks. Nyt alan ryyppäämään ja loimutan lohen. Jospa joku teistä fiksuista olisi sillä aikaa postannut tänne ratkaisun, I hope...
Juu, tämä on tiedossa mutta käsittääkseni mulla on käytössä 3.0:n ipsw (iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw)legace kirjoitti:Muista, että vaikka sulla on 3.0.1, sun pitää käyttää 3.0 firmiksen ipsw tiedostoa redsn0wssabourbonstreet68 kirjoitti: Muoks. Nyt alan ryyppäämään ja loimutan lohen. Jospa joku teistä fiksuista olisi sillä aikaa postannut tänne ratkaisun, I hope...
Viesti Kirjoittaja legace »
Katoppa vaikka tätä, jos auttais: http://www.ihackintosh.com/2009/06/unlo ... ndows-mac/bourbonstreet68 kirjoitti:Juu, tämä on tiedossa mutta käsittääkseni mulla on käytössä 3.0:n ipsw (iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw)legace kirjoitti:Muista, että vaikka sulla on 3.0.1, sun pitää käyttää 3.0 firmiksen ipsw tiedostoa redsn0wssabourbonstreet68 kirjoitti: Muoks. Nyt alan ryyppäämään ja loimutan lohen. Jospa joku teistä fiksuista olisi sillä aikaa postannut tänne ratkaisun, I hope...
Kiitos osanotosta mutta tuo ei auttanut. Olin sitä jo aiemmin tutkaillut, MUTTA NYT PELITTÄÄ!!! I'm back in business, ilman Sonera/Apple orjasopimuksia. Vikaa oli sekä redsn0w versiossa että ipsw:ssä, ja tietenkin eri aikaan/ristiin mutta nyt pelittää taas. Varmaan moraalinvartijaa harmittaa!?legace kirjoitti:Katoppa vaikka tätä, jos auttais: http://www.ihackintosh.com/2009/06/unlo ... ndows-mac/bourbonstreet68 kirjoitti:Juu, tämä on tiedossa mutta käsittääkseni mulla on käytössä 3.0:n ipsw (iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw)legace kirjoitti:Muista, että vaikka sulla on 3.0.1, sun pitää käyttää 3.0 firmiksen ipsw tiedostoa redsn0wssabourbonstreet68 kirjoitti: Muoks. Nyt alan ryyppäämään ja loimutan lohen. Jospa joku teistä fiksuista olisi sillä aikaa postannut tänne ratkaisun, I hope...
Ime....eiku hieno homma että toimii!bourbonstreet68 kirjoitti:Kiitos osanotosta mutta tuo ei auttanut. Olin sitä jo aiemmin tutkaillut, MUTTA NYT PELITTÄÄ!!! I'm back in business, ilman Sonera/Apple orjasopimuksia. Vikaa oli sekä redsn0w versiossa että ipsw:ssä, ja tietenkin eri aikaan/ristiin mutta nyt pelittää taas. Varmaan moraalinvartijaa harmittaa!?legace kirjoitti:Katoppa vaikka tätä, jos auttais: http://www.ihackintosh.com/2009/06/unlo ... ndows-mac/bourbonstreet68 kirjoitti:Juu, tämä on tiedossa mutta käsittääkseni mulla on käytössä 3.0:n ipsw (iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw)legace kirjoitti: Muista, että vaikka sulla on 3.0.1, sun pitää käyttää 3.0 firmiksen ipsw tiedostoa redsn0wssa
Viesti Kirjoittaja smicke »
Ei harmita. Päinvastoin. Säästyy palstatilaa muullekkin keskustelulle.bourbonstreet68 kirjoitti:Kiitos osanotosta mutta tuo ei auttanut. Olin sitä jo aiemmin tutkaillut, MUTTA NYT PELITTÄÄ!!! I'm back in business, ilman Sonera/Apple orjasopimuksia. Vikaa oli sekä redsn0w versiossa että ipsw:ssä, ja tietenkin eri aikaan/ristiin mutta nyt pelittää taas. Varmaan moraalinvartijaa harmittaa!?
Viesti Kirjoittaja zekeman »
Minäkin olin olevinani pilkuntarkka, kun tavasin forumia ja ohjeita ja päivitin puhelimen (eka kertaa sitten version 1.14) ja iclarifiedin ohjeilla yritin lukitusta auki. Pwnagetool Macissa jumitti aina ipsw-tiedoston rakenteluun - ei tullut valmista. Kokeilin sitten redsnowta ja windows-versiona (0.7.2) vielä. Kuinka ollakaan, eka yrityksellä onnistui. Redsnown hakeminen verkosta oli hiukan työn takana. Viralliset linkit johtavat vain umpikujaan tai virheilmoituksiin.bourbonstreet68 kirjoitti:V
Menin tyhmyyksissäni päivittämään 3.0.1:seen ja nyt on luuri lukossa. Mikään unlockaus ei toimi. Redsn0w ja PwnageTool kaatuvat molemmat dowloading kernel vaiheeseen. En tiiä mitä tässä enää tekis, olen buutannut, lataillut ohjelmat ja restore ipsw:t uudestaan, aloittanut alusta jne jne mutta ei. Vaihdan saakutti SonyEriksoniin ja Windowsiin
Viesti Kirjoittaja edeman »
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
mulla heitti Facebook ohjelma mut ulos monta kertaa tänään, enkä vieläkään pääse kirjautumaan. Muilla ongelmaa?Sherukka kirjoitti:Mull toimii Facebook 3G S:llä, tosin siinähän on bugeja mutta uusi versio taitaa kohta tulla?Esso kirjoitti:Mulla lakkasi Facebook-sovellus toimimasta tuon 3.0.1 päivityksen yhteydessä. Ohjelma kyllä aukeaa, mutta sammuu noin 2s käynnistyksen jälkeen. Muilla samaa ongelmaa vai vaatiiko jonkun nollauksen? Muuten puhelin toimii normaalisti..
Juuri äsken testasin, hyvin pelaa.musamäkki kirjoitti:mulla heitti Facebook ohjelma mut ulos monta kertaa tänään, enkä vieläkään pääse kirjautumaan. Muilla ongelmaa?Sherukka kirjoitti:Mull toimii Facebook 3G S:llä, tosin siinähän on bugeja mutta uusi versio taitaa kohta tulla?Esso kirjoitti:Mulla lakkasi Facebook-sovellus toimimasta tuon 3.0.1 päivityksen yhteydessä. Ohjelma kyllä aukeaa, mutta sammuu noin 2s käynnistyksen jälkeen. Muilla samaa ongelmaa vai vaatiiko jonkun nollauksen? Muuten puhelin toimii normaalisti..
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”