Turhaanpa hätäilin, tilaus sisällä since 4.9.2009. Saa nähdä millä vuosituhannella saapunee.Sophie kirjoitti:Harmillinen juttu, ostamatta jää.

Viesti Kirjoittaja Sophie »
Turhaanpa hätäilin, tilaus sisällä since 4.9.2009. Saa nähdä millä vuosituhannella saapunee.Sophie kirjoitti:Harmillinen juttu, ostamatta jää.
Viesti Kirjoittaja temb »
Viesti Kirjoittaja EL5 »
En ole soneralta, mutta heitan villia arvausta sielta sun taalta keratyn infon varassa.temb kirjoitti:Kohta menee hermot... Tein tilauksen 13.7 aamulla (musta 32 Gb) ja tilattiin vaimolle pari tuntia myöhemmin samanlainen. Vaimo sai omansa 2 viikkoa sitten, itse vielä odottelen omaani! Miten voi olla mahdollista! Voisko joku Soneralta selittää?
Viesti Kirjoittaja Dossi »
En ole soneralta, mutta heitan villia arvausta sielta sun taalta keratyn infon varassa.
A) ovat tyrineet, eivat toimita tilausjarjestyksessa luureja..
B) koska sonera pitaa kirjaa naista excel-taulukossa niin, arvaukseni, vetivat nuo varaukset kerran paivassa excelin jatkoksi. Koska molemmat tilaukset on kuitenkin tehty samana paivana niin teidan jarjestys on tuossa valissa paassyt pyorahtaa ympari. Puhelimien saapuessa tipoittain joutuu joskus katkaisemaan toimitukset "keskelta paivaa", ja sulla kavi se huonompi maiha, mutta saat luurisi heti kun seuraava satsi rantautuu.
C) tilausjarjestelma kusee: et joko ole mitaan tilannut, tilauksesi on manuaalisesti peruttu kun et kuitenkaan olisi vastannut puheluun kun joku aspasta melkein soitti sinulle, tilauksesi on automaattisesti peruutettu koska sonera ei ole pystynyt toimittamaan tavaraa ajoissa (ominaisuus soneran jarjestelmissa).
Viesti Kirjoittaja Jonando »
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Samassa venhosessa ollaan, oon vain tilannut 8 pv myöhemmin. Kyllähän sen ymmärtää, että Apple ei toimita tarpeeksi, mutta Soneran tiedotus asiakkaisiin päin on kyllä aika syvältä... Ei ollu sentään tilaus peruuntunu automaattisesti, mitä oli joillekin täällä tapahtunut.. Aspoja vois myös pitää realistisessa ajantasaisessa tiedossa, jotteivät sanoisi aina mitä sattuu kulloinkin.Jonando kirjoitti:Joo ei vakuuta tuo Soneran toiminta uutta asiakasta ollenkaan...
Äsken soitin 19.7. verkkokaupasta tilaamastani 32gb white mallista ja sanottiin, että tilaus kyllä näkyy muttei ole vielä lähetetty minulle päin. Okei, no kyselin että milloinkohan mahdollisesti saattaisin omani saada.
Ihme touhua paholainen. Alan kohta vaatia jotain plussaa tästä. Tilauksen tehdessä siellä luki että 31.7. lähtien 4 viikkoa eteenpäin kaikki ennakkotilaukset pitäisi olla postitettu. Ja vatut on! Vaihdan ihan suoraan sanoen lafkaa heti kun 12kk soppari päättyy. Syy: eivät välitä asiakkaista.
EDIT: Kaikista hauskinta on se, että nykyinen puhelin vetelee viimeisiä ja kun siitä mainitsin niin asiakaspalvelun täti vain naurahti ja sanoi, että voivoi...
Viesti Kirjoittaja kronos »
Minä tilasin valkoisen 32GB:n iPhonen Soneran verkkokaupasta 9.7 ja maksoin saman tien vaan eipä ole puhelinta näkynyt. Tämä on jo niin typerää, että naurattaa. Onneksi on tämä vanha 3G iPhone, joka toimii mainiosti. Kohta on siis kulunut kaksi kuukautta siitä kun tilasin puhelimen.Psaikke kirjoitti:Samassa venhosessa ollaan, oon vain tilannut 8 pv myöhemmin. Kyllähän sen ymmärtää, että Apple ei toimita tarpeeksi, mutta Soneran tiedotus asiakkaisiin päin on kyllä aika syvältä... Ei ollu sentään tilaus peruuntunu automaattisesti, mitä oli joillekin täällä tapahtunut.. Aspoja vois myös pitää realistisessa ajantasaisessa tiedossa, jotteivät sanoisi aina mitä sattuu kulloinkin.Jonando kirjoitti:Joo ei vakuuta tuo Soneran toiminta uutta asiakasta ollenkaan...
Äsken soitin 19.7. verkkokaupasta tilaamastani 32gb white mallista ja sanottiin, että tilaus kyllä näkyy muttei ole vielä lähetetty minulle päin. Okei, no kyselin että milloinkohan mahdollisesti saattaisin omani saada.
Ihme touhua paholainen. Alan kohta vaatia jotain plussaa tästä. Tilauksen tehdessä siellä luki että 31.7. lähtien 4 viikkoa eteenpäin kaikki ennakkotilaukset pitäisi olla postitettu. Ja vatut on! Vaihdan ihan suoraan sanoen lafkaa heti kun 12kk soppari päättyy. Syy: eivät välitä asiakkaista.
EDIT: Kaikista hauskinta on se, että nykyinen puhelin vetelee viimeisiä ja kun siitä mainitsin niin asiakaspalvelun täti vain naurahti ja sanoi, että voivoi...
Positiivista tässä on ollut vain se, että jokainen aspa on ollut meikäläiselle ystävällinen, eikä puhelinjonotusta ole juurikaan ollut...
Viesti Kirjoittaja strong »
16Gigaisia valkoisia ne toimittivat sieltä Soneran nettikaupasta elokuun toisella-kolmannella viikolla, tosin postitusviivekin oli tuntuva eli laite makasi melkoin viikon palkalla Soneran Toijalan yksiköstä Helsingin postitoimipaikkaan. Tosin palautin laitteen suoraan Soneralle, koska olin ostanut jo 31.7. 32 gigaisen Sonerakaupasta. 32 gigaisia lienee tilattu enemmän nettikaupasta, joten niiden osalta voi olla toimitusviivettä.temb kirjoitti:Kohta menee hermot... Tein tilauksen 13.7 aamulla (musta 32 Gb) ja tilattiin vaimolle pari tuntia myöhemmin samanlainen. Vaimo sai omansa 2 viikkoa sitten, itse vielä odottelen omaani! Miten voi olla mahdollista! Voisko joku Soneralta selittää?
Viesti Kirjoittaja harri »
Ei sitä voikaan edes tehdä puhelimitse, vain kirjallisena.OskariB kirjoitti:Puhelimitse en halua reklamaatiota tehdä, se on yhtä tyhjän kanssa.
Viesti Kirjoittaja OskariB »
Soitin kuitenkin asiakaspalveluun, ja kylläpä oli hämmentävä puhelu. Tässä muutamia poimintoja:harri kirjoitti:Ei sitä voikaan edes tehdä puhelimitse, vain kirjallisena.OskariB kirjoitti:Puhelimitse en halua reklamaatiota tehdä, se on yhtä tyhjän kanssa.
-Harri
Viesti Kirjoittaja dieselmies »
Viesti Kirjoittaja puerco »
Viesti Kirjoittaja dieselmies »
Mutta 7.8 tilaamani musta 16GB toimitetaan aikaisintaan syyskuun lopulla. Näin asiakspalvelu äsken totesipuerco kirjoitti:^Oli jo perjantaina.
Viesti Kirjoittaja Elena »
dieselmies kirjoitti:Mutta 7.8 tilaamani musta 16GB toimitetaan aikaisintaan syyskuun lopulla. Näin asiakspalvelu äsken totesi
Mun mielestä on vähän turha vaivata aspaa/Soneraa, jos on tilannut iPhonen vasta elokuun puolella. Sehän on ihan selvää, että ette tuu saamaan puhelinta vielä aikoihin. Kaikki ennakkovarauslomakkeeseen nimensä laittaneetkaan eivät oo vielä saaneet puhelinta, saati sitten ne, jotka tilasivat puhelimen verkkokaupasta tai liikkeestä ennakkoon.puerco kirjoitti:ja omaani 6.8:tta tilaamaani 32Gt valk. aspa uhkaili toimittavansa lokakuun puolella. Pitäs taas varmaan kysyä uusi arvottu toimitusaika
Viesti Kirjoittaja Fogaz »
Viesti Kirjoittaja Fogaz »
haluasin itse tavata tuollasen henkilön joka on elokuussa tilannut ja jo puhelimen saanut... (poislukien erikoistapaukset, kuten sonera sössinyt tilauksen ja hyvittänyt sen antamalla puhelimen nopeasti)puerco kirjoitti:Kyllä valitettavasti nuo elokuussakin tilanneet ovat luuria saaneet. Joten en kyllä usko yhtään tuohon "jonottelu" periaatteeseen vaikka niin sen soneralla pitäisi mennä. Sittenhän sen näkee koska luuri tulee kun postilootassa on saapumisilmoitus.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
turhaa ja turhaa. soneran sivuilla lukee arviouti toimitus aika 4 viikkoa uusille tilauksille.Elena kirjoitti:dieselmies kirjoitti:Mutta 7.8 tilaamani musta 16GB toimitetaan aikaisintaan syyskuun lopulla. Näin asiakspalvelu äsken totesiMun mielestä on vähän turha vaivata aspaa/Soneraa, jos on tilannut iPhonen vasta elokuun puolella. Sehän on ihan selvää, että ette tuu saamaan puhelinta vielä aikoihin. Kaikki ennakkovarauslomakkeeseen nimensä laittaneetkaan eivät oo vielä saaneet puhelinta, saati sitten ne, jotka tilasivat puhelimen verkkokaupasta tai liikkeestä ennakkoon.puerco kirjoitti:ja omaani 6.8:tta tilaamaani 32Gt valk. aspa uhkaili toimittavansa lokakuun puolella. Pitäs taas varmaan kysyä uusi arvottu toimitusaika
Viesti Kirjoittaja sahkari »
Viesti Kirjoittaja JetMet »
Eikö Soneran kanssa voi sopia että uusi liittymä aukeaa vasta puhelimen saavuttua asiakkaalle?JetMet kirjoitti:Tilasin puhelimen ja liittymän elokuun 24 pv, puhelin tulee milloin nyt tulee mutta onko oikein että Sonera veloittaa jo nyt tuosta liittymästä nuo datamaksut?? eli nämähän valitaan puhelimen tilauksen yhteydessä, viduttaa maksaa noita kun ei ole edes puhelinta millä niitä vois käyttää!
Viesti Kirjoittaja jamk »
Minulle tulee liittymä vasta sitten kun puhelin saapuu. Vaatii kuulemma imei-koodin, että sitä voi käyttää. Minun tapauksessa kyse on numeron siirrosta saunalahti -> sonera.JetMet kirjoitti:Tilasin puhelimen ja liittymän elokuun 24 pv, puhelin tulee milloin nyt tulee mutta onko oikein että Sonera veloittaa jo nyt tuosta liittymästä nuo datamaksut?? eli nämähän valitaan puhelimen tilauksen yhteydessä, viduttaa maksaa noita kun ei ole edes puhelinta millä niitä vois käyttää!
Viesti Kirjoittaja JetMet »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”