Niinpä niin...Hump kirjoitti:Puhelimet toimitetaan varausjärjestyksessä ja laite maksetaan vasta, kun se on asiakkaalla.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Sophie »
Niinpä niin...Hump kirjoitti:Puhelimet toimitetaan varausjärjestyksessä ja laite maksetaan vasta, kun se on asiakkaalla.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Svai »
Viesti Kirjoittaja legace »
Pääsee, jos maksat svh. + 100e.Svai kirjoitti: Tässä kun oma puhelin alkaa vedellä viimesiä niin nousi iPhone kuume, mutta melko nopeaan laskee ihan tuon saatavuuden takia. Toinen syy on,se, että pääseekö sitten miten helposti irti soneran kynsistä.
Ja siivoilkaa roskakoppaan minun jorinat jos tupsahti väärään paikkaan
Viesti Kirjoittaja iikkaK »
Viesti Kirjoittaja EL5 »
Apple laskuttaa niita operaattoreita oikeudesta myyda tuotteita.Svai kirjoitti:Oon tässä ihmetelly tuota iPhonen operaattori kytköksiä. Miks ihmeessä Apple toimii tuolla tavalla, että se pakkonaittaa operaattoreiden kanssa iPhoneja. Onko sille jotain järkevää syytä.
Omasta mielestä, minun suppealla päättelykyvyllä olis parempaa bisnestä, jos kaikki operaattorit saisivat myydä kytkyllä ja muuten vaan nuita luureja.
Viesti Kirjoittaja churche »
Ei ole ainakaan liikkeisiin tilattujen puhelimien osalta totta. Itsellä 11.7 sonerakaupan lomakkella varattu pikkumusta edelleen saamatta.iikkaK kirjoitti:mustien osalta toimitukset ovat tällä hetkellä menossa 17.7.09 tehtyjen tilausten kohdalla...aspa kertoi juuri äsken. ei muuta kuin toivotaan surinalta jotain imagonkohotusbonuksia, aika monelle jää p*skanmaku suuhun tän sopan jäljiltä
Viesti Kirjoittaja Nurffe »
Pikkumustua on ollut hyvin saatavilla ja jopa elokuun alussa tilanneet ovat saaneet omansa. Luuria käteen ja kysymyään, että mitä ihmettä..churche kirjoitti:Ei ole ainakaan liikkeisiin tilattujen puhelimien osalta totta. Itsellä 11.7 sonerakaupan lomakkella varattu pikkumusta edelleen saamatta.iikkaK kirjoitti:mustien osalta toimitukset ovat tällä hetkellä menossa 17.7.09 tehtyjen tilausten kohdalla...aspa kertoi juuri äsken. ei muuta kuin toivotaan surinalta jotain imagonkohotusbonuksia, aika monelle jää p*skanmaku suuhun tän sopan jäljiltä
Viesti Kirjoittaja churche »
Joo, no oon nyt kolme kertaa käynyt kyselemässä tuon luurin perään Turun Eerikinkadun myymälästä paikanpäällä ja varmistanut, että tosiaan olen siellä listoilla. Heille ei vaan kuulemma ole viimeaikoina mustia 16 gigaisia tullut ja tavaraa toimitetaan vain parittomina viikkoina (viime viikolla liike sai 10 puhelinta ja kaikki kuulemma valkoisia). Olen sijalla 58 ja kuulemma heti toisena tuohon pikkumustaan jonossa, eli heti kun he saavat erän, jossa niitä on, niin pitäisi minullekin löytyä. Huomenna tulee 10 ! viikoa ennakkovarauksesta. Olisi jälkiviisaana pitänyt tilata toi verkkokaupasta suoraan, koska vaimo sai valkoisen 16GS:n 4 viikossa. Sonera sai minut hienosti vielä sitoutumaan heidän liittymäänsä (vaihdoin elisalta). Vaihdoin 3 viikkoa sitten kun lupasivat, että ihan "lähipäivinä" saat luurin ja on sitten auki jo valmiiksi (data tarjous liitettäisiin myöhemmin). Mutta minkäs teet.Nurffe kirjoitti:Pikkumustua on ollut hyvin saatavilla ja jopa elokuun alussa tilanneet ovat saaneet omansa. Luuria käteen ja kysymyään, että mitä ihmettä..churche kirjoitti:Ei ole ainakaan liikkeisiin tilattujen puhelimien osalta totta. Itsellä 11.7 sonerakaupan lomakkella varattu pikkumusta edelleen saamatta.iikkaK kirjoitti:mustien osalta toimitukset ovat tällä hetkellä menossa 17.7.09 tehtyjen tilausten kohdalla...aspa kertoi juuri äsken. ei muuta kuin toivotaan surinalta jotain imagonkohotusbonuksia, aika monelle jää p*skanmaku suuhun tän sopan jäljiltä
Ja eikös nuo M32 tilaukset ollu tossa "toimitettu 17.7 mennessä tilanneille" jo joskus viime viikolla. Ei oo ilmeisesti paljo liikkuneet
Viesti Kirjoittaja Eremita »
Mulle riittäisi jos saisi tuon data-tarjouksen myös vanhalle liittymälle tämän yli kahden kuukauden odottamisen kunniaksi. Itse taidan saada vain data kuukauden 12 kuukaudeksi alle kympillä per kuukausi :/iikkaK kirjoitti:mustien osalta toimitukset ovat tällä hetkellä menossa 17.7.09 tehtyjen tilausten kohdalla...aspa kertoi juuri äsken. ei muuta kuin toivotaan surinalta jotain imagonkohotusbonuksia, aika monelle jää p*skanmaku suuhun tän sopan jäljiltä
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Viesti Kirjoittaja martiini »
Asiakaspalvelu on kyllä oikea paikka, jos laite on tilattu etänä toimitettavaksi. Jos taas liikkeen kautta toimitettavaksi tai liikkestä tilattu niin sitten kyseisestä liikkeestä.kari.patila kirjoitti:Olisikohan liikaa pyydetty että joku Soneralta ilmoittaisi tänne jonkun sellaisen paikan yhteystiedot missä näitä häiriötilassa olevia tilauksia voisi selvitellä. Myynti- ja asiakaspalvelun ainoa ratkaisuhan on tehdä kokonaan uusi tilaus ja toivoa ettei systeemi sotke sitäkin. Minulle riittäisi että joku vain kertoisi mitä on tapahtunut ja mitä asian korjaamiseksi tehdään.
Ongelmahan nimenomaan on se kun aspa ei osaa / pysty tekemään asialle mitään. Sitten herää kysymys kuka voi?martiini kirjoitti:Asiakaspalvelu on kyllä oikea paikka, jos laite on tilattu etänä toimitettavaksi. Jos taas liikkeen kautta toimitettavaksi tai liikkestä tilattu niin sitten kyseisestä liikkeestä.kari.patila kirjoitti:Olisikohan liikaa pyydetty että joku Soneralta ilmoittaisi tänne jonkun sellaisen paikan yhteystiedot missä näitä häiriötilassa olevia tilauksia voisi selvitellä. Myynti- ja asiakaspalvelun ainoa ratkaisuhan on tehdä kokonaan uusi tilaus ja toivoa ettei systeemi sotke sitäkin. Minulle riittäisi että joku vain kertoisi mitä on tapahtunut ja mitä asian korjaamiseksi tehdään.
Viesti Kirjoittaja inf »
Liikkeeseen tilatun varauksen saa peruttua ihan käymällä paikan päällä. Vetävät vaan nimen yli listalta ja sillä selvä. Näin ainakin meilläpäin.Nurffe kirjoitti:Ongelmahan nimenomaan on se kun aspa ei osaa / pysty tekemään asialle mitään. Sitten herää kysymys kuka voi?martiini kirjoitti:Asiakaspalvelu on kyllä oikea paikka, jos laite on tilattu etänä toimitettavaksi. Jos taas liikkeen kautta toimitettavaksi tai liikkestä tilattu niin sitten kyseisestä liikkeestä.kari.patila kirjoitti:Olisikohan liikaa pyydetty että joku Soneralta ilmoittaisi tänne jonkun sellaisen paikan yhteystiedot missä näitä häiriötilassa olevia tilauksia voisi selvitellä. Myynti- ja asiakaspalvelun ainoa ratkaisuhan on tehdä kokonaan uusi tilaus ja toivoa ettei systeemi sotke sitäkin. Minulle riittäisi että joku vain kertoisi mitä on tapahtunut ja mitä asian korjaamiseksi tehdään.
Viesti Kirjoittaja jukjuv »
Eih !ansi kirjoitti:inssi != DI. Ainakin TKK:lla on omppuja ihan hirrrmuisesti.jukjuv kirjoitti: Mitä hel...siis eihän DI voi noin sanoa? Inssithän nimenomaan tykkää Linuxista ja Nokian kännyistä. Ei iPhone ole tehty inssille vaan juuri päin vastaisille kohderyhmälle, eli graaffigoille ja muille taiteellisesti lahjakkaille ihmisille, esim muusikoille.
Inssi <> omppu ... ne niiku sillee hylkii toisiaan
Viesti Kirjoittaja zippana »
Viesti Kirjoittaja iPeter »
Viesti Kirjoittaja SbY »
Aika hyvä toverini, aika.Nurffe kirjoitti:Ongelmahan nimenomaan on se kun aspa ei osaa / pysty tekemään asialle mitään. Sitten herää kysymys kuka voi?martiini kirjoitti:Asiakaspalvelu on kyllä oikea paikka, jos laite on tilattu etänä toimitettavaksi. Jos taas liikkeen kautta toimitettavaksi tai liikkestä tilattu niin sitten kyseisestä liikkeestä.kari.patila kirjoitti:Olisikohan liikaa pyydetty että joku Soneralta ilmoittaisi tänne jonkun sellaisen paikan yhteystiedot missä näitä häiriötilassa olevia tilauksia voisi selvitellä. Myynti- ja asiakaspalvelun ainoa ratkaisuhan on tehdä kokonaan uusi tilaus ja toivoa ettei systeemi sotke sitäkin. Minulle riittäisi että joku vain kertoisi mitä on tapahtunut ja mitä asian korjaamiseksi tehdään.
Viesti Kirjoittaja saolja »
16GB blackil on tuntunut olevan paras saatavuus kun elokuun puolella tilanneetkin ovat saaneet omiaan.saolja kirjoitti:Millä malleilla on pisimmät jonot ja millä lyhimmät?
Nimim. tilasin viime viikolla 3GS 16GB mustana.
Viesti Kirjoittaja Sophie »
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
kuulostaa hyvältä tää kun aspa henkilöt ei tiedä mitä tehdä. saako ne palkkaa? jos saa niin pitäis alentaa roimasti. vähän niinku rakennusmies unohtais jokaisen ruuvin kun rakentaa talon ja antaa omistajalle avaimet tässä se on valmiskari.patila kirjoitti:Selvisi oman tilauksen tila tänään. Uusia epäselvyyksiä ei ollutkaan oikeasti olemassa, vaan pari viimeisintä asiakaspalvelijaa olivat sen verran kai sitten kentällä etteivät osanneet katsoa tietoja oikeasta paikasta. Olisi säästynyt viikon valittelut jos tämän olisin saanut kuulla jo viime perjantaina.
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
Viesti Kirjoittaja Avalen »
Minun tietääkseni niitä saa hyllytuotteena.Spacelord kirjoitti:Mikäs on normaalien 3G 8GB puhelimien saatavuus tällä hetkellä? eli ei siis S -versioiden?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”