salminec kirjoitti:Tilasin eilen Tompan car kitin ja nyt pitäisi päättää kumman navigaatio-ohjelman ostan. Onko nyt sata varma, että Navigon ohjelma pystyy käyttämään Tompan car kitin gps-vahvennusta. Haluaisin siis varmaa tietoa, esim linkin johonkin Tompan sivuille tai vastaavaa.
Ja älkää vetäkö herneitä jos vastaus löytyy jo täältä,kulutin tässä linkissä ja muilla sivuilla pari tuntia etsien vastausta.
Kiitos etukäteen!
Selvittelin itse asiaa molempien merkkien tukien kanssa. Navigonin tuen epävirallinen vastaus oli, hänen keskusteltuaan heidän teknikon kanssa, että Tompan gps-vahvistusta Navigon pystyy hyödyntämään. Tosin pyysi kysymään asiaa Apllelta. Sain vielä tämmöisen meilin asiasta:
Hei,
valitettavasti emme pysty takaamaan laitteiden yhteensopivuutta.
Toivomme tietenkin, että siitä huolimatta päädytte ostamaan Navigon-kartaston.
Ystävällisin terveisin
Eeva Vehrenkamp
Tapauksenne viitenumero on 091123-xxxxxxxx
Kiitos aiemmasta yhteydenotostanne. Minä lisäselvittelin asiaa ja en voi kyllä taata, että Iphone Car Kit edesauttaa GPS signaalin löytymisessä, jos IPhonessa ei ole TomTom sovellusta. Navigatorin sovellus, GPS ja Iphone Car Kit toimivat yhdessä ja täten en voi taata, että jonkun toisen valmistajan navigaattori sovellus toimisi yhdessä Car Kit sisäänrakennetun GPS vastaanottimen kanssa.
Mikäli teillä on lisäkysymyksiä, minä tai joku kollegoistani autamme mielellämme.
Ystävällisin terveisin
Satu
TomTom asiakaspalvelu
HALUAISIN OSTAA SEN NAVIGONIN, ELI KERTOKAA NYT JOS JOLLAIN ON FAKTAA ETTÄ TOMPAN TELINEEN GPS-VAHVENNIN TOIMII NAVIGONISSA!