Minua sen sijaan naurattaa teidän jutut.Anniel kirjoitti:Mut on saatu nauramaan sen aikanaER kirjoitti:Minä olen yleensä saanut naiset nauramaan sen sijasta.Paapa kirjoitti:Olen saanut jopa naiset nauramaan sen jälkeenkin.Kun hepuli iskee niin minkäs sille sitten voi
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
amanita
- Ylläpitäjä
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Itku pitkästä ilosta, joskus lyhyestäkin. Minkälainen hepuli sut iski?Anniel kirjoitti:Mut on saatu nauramaan sen aikanaKun hepuli iskee niin minkäs sille sitten voi
Edit:
Tuo Annielin mainitsema tilanne on varmaan Annielille terapeuttinen, mutta partnerille jopa terapiatarvetta luova. Sen verran pitäisi partneria ajatella ettei naura päin naamaa, tai mitä päin nyt sattuukin olemaan. Paitsi jos juuri se partnerin ajattelu naurattaa. Silloin voi miettiä vaikka windowsin rekistereitä.
Ongelma lienee yleinen Hämäläisillä naisilla. Mies on yrittänyt naurattaa koko illan ja nainen tajuaa vitsin vasta kun ollaan jo toimissa.
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hahaha. Kyllä siinä taidettiin molemmat repeilläLare kirjoitti:Itku pitkästä ilosta, joskus lyhyestäkin. Minkälainen hepuli sut iski?Anniel kirjoitti:Mut on saatu nauramaan sen aikanaKun hepuli iskee niin minkäs sille sitten voi
Edit:
Tuo Annielin mainitsema tilanne on varmaan Annielille terapeuttinen, mutta partnerille jopa terapiatarvetta luova. Sen verran pitäisi partneria ajatella ettei naura päin naamaa, tai mitä päin nyt sattuukin olemaan. Paitsi jos juuri se partnerin ajattelu naurattaa. Silloin voi miettiä vaikka windowsin rekistereitä.
Ongelma lienee yleinen Hämäläisillä naisilla. Mies on yrittänyt naurattaa koko illan ja nainen tajuaa vitsin vasta kun ollaan jo toimissa.
Ja lisäyksenä että en mä nyt ihan puolituntemattoman ukon edessä alkais naureskella mutta tuon mun ukko kyllä tajuaa villakoiran ytimen ja tietää mun pikkuomituisuudet
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Mitäpä hauskaa siinä puuhassa olisikaan, jos se vakavaa olisi?Anniel kirjoitti:Hahaha. Kyllä siinä taidettiin molemmat repeilläMikä pakko just sen touhun on oltava haudanvakavaa?
Ja lisäyksenä että en mä nyt ihan puolituntemattoman ukon edessä alkais naureskella mutta tuon mun ukko kyllä tajuaa villakoiran ytimen ja tietää mun pikkuomituisuudet![]()
-
Paapa
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Sepä onkin mukavaa. Olen joskus kyllä melkein itkenytkin ihan tuskasta, kun putosin sängystä kesken kaiken. Onneksi ei pahempaa tapahtunut.Anniel kirjoitti:Mut on saatu nauramaan sen aikanaER kirjoitti:Minä olen yleensä saanut naiset nauramaan sen sijasta.Paapa kirjoitti:Olen saanut jopa naiset nauramaan sen jälkeenkin.Kun hepuli iskee niin minkäs sille sitten voi
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
MacMees
Viesti Kirjoittaja MacMees »
-
arisel
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
jjpeltola
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Sama asia. Kannattaa odottaa niin kauan että ovat kypsiä - tai siis ainakin pehmenevät.Anghorn kirjoitti:Mulle tulee kiinankarvaisesta mieleen vaan kiivi.
-
NeliX4
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
NeliX4
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Juu vettä sinne oli päässyt tiskikoneen pohjalle. Kuivasin ja nyt toimii.Jamac kirjoitti:Se on kai jonkin sortin letku mikä osoittaa ylöspäin, ja ku sinne hörpähtää vettä niin anturi alkaa valittamaan. Jos käyttää savea pesuaineena (eli näitä gad däm xeoliittipulvereita) niin sekin kai voi aikaa myötä vetää kuulemma tukkoon. Näi olen jostain lukenut, en tiedä.
-
Anniel
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kuljettuminen? Voi tosin olla että konvektio ymmärretään paremmin, jos ymmärretään ollenkaan.Anniel kirjoitti:Onko konvektiolle jotain suomenkielistä sanaa vai onko toi ihan ymmärrettävä ilmaisu? Kyse on siis lämpöpatterista.
-
ManiMicci
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Lämmönsiirto, lämmön siirto, lämmönsiirtymä...Anniel kirjoitti:Onko konvektiolle jotain suomenkielistä sanaa vai onko toi ihan ymmärrettävä ilmaisu? Kyse on siis lämpöpatterista.
-
jjpeltola
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Nykyperuskoulun fysiikassa lämpö siirtyy kolmella tavalla: säteily, johtuminen ja kulkeutuminen. Viimeksimainittu on sitä konvektiota, joka taas on siis tutumpi hieman varttuneemmalle väelle.Anniel kirjoitti:Onko konvektiolle jotain suomenkielistä sanaa vai onko toi ihan ymmärrettävä ilmaisu? Kyse on siis lämpöpatterista.
-
Anniel
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
- Onko "normaalia" että objektiivi tarkentaa pieleen toisessa rungossa, mutta oikein toisessa? Tarkentaa oikein juuri samanlaisessa rungossa mikä itsellänikin, mutta onko mahdollista että tarkentaa eri tavoin kahdessa samanlaisessa rungossa?
- Jos objektiivissa on takuuta jäljellä, mutta se on ostettu Hong Kongista, saako sen takuuhuoltoon Suomessa? Kuka huoltaa Tokinoita?
Kokeneet kauppamiehet, kumpi vaikuttaa järkevämmältä vaihtoehdolta? Päätöksen teen itse, mutta muidenkin mielipiteistä voisi olla hyötyä.
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Onko rungoissa (ja laseissa) sama firmware?Anghorn kirjoitti:Pari kysymystä objektiiveista:
- Onko "normaalia" että objektiivi tarkentaa pieleen toisessa rungossa, mutta oikein toisessa? Tarkentaa oikein juuri samanlaisessa rungossa mikä itsellänikin, mutta onko mahdollista että tarkentaa eri tavoin kahdessa samanlaisessa rungossa?
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Unohtui mainita, että tarkentaa pieleen 450D:ssä ja oikein 40D:ssä. Itselläni 40D, mutta ilmeisesti ihan yhtä lailla tarkennus voi vaihdella kahden samanlaisenkin rungon kesken. Joutuuhan noita runkojakin käyttämään säädössä.darthmother kirjoitti: Onko rungoissa (ja laseissa) sama firmware?
-
richidi
Viesti Kirjoittaja richidi »

Aina saa pelätä tuleeko tuo kun katson jotain videota.. Kun siinä samalla kuulokkeista "räjähtää" jotain käsittämätöntä ääntä.
Lieneekö joku bugi, en tiedä, mutta taidan vaihtaa siihen flash-versioon takaisin jos ei tuohon ratkaisua löydy.
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Onkin muuten hemmetin hyvä kysymys. Kun optio jopa muuttaa Lopeta komennon Pakota Lopettamaan komennoksi dockissa.Macco kirjoitti:Kun ohjelman lopetus on komento-Q, niin miksi Force Quit ei ole optio-komento-Q?
-
Anniel
Applen pojat ja tytöt ovat siinä vaiheessa kyllästyneet ja päättäneet vähän sekoittaa pakkaakallekilponen kirjoitti:Onkin muuten hemmetin hyvä kysymys. Kun optio jopa muuttaa Lopeta komennon Pakota Lopettamaan komennoksi dockissa.Macco kirjoitti:Kun ohjelman lopetus on komento-Q, niin miksi Force Quit ei ole optio-komento-Q?
-
Pikkuroope
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka