Mulla on joku puoltoistavuotta vanha 3g jonka aattelin nyt jailbreikata. Oon netistä kattellu ja muutamat ohjelmat lataillu mut ei oo auttanu mua. Ja netistä löytyy niin paljon aiheita ja eri tapoja ja kaikkea että nyt oisin kiitollinen jos joku antais tähän mulle mahdollisimman helpot ja selkeet ohjeet sen jailbreikkauksen toteuttamiseen! ja mieluiten suomeks !
3G/3GS jailbreak fail 3.1.3
-
rehu
Re: 3G/3GS jailbreak fail 3.1.3
Viesti Kirjoittaja rehu »
Mulla on joku puoltoistavuotta vanha 3g jonka aattelin nyt jailbreikata. Oon netistä kattellu ja muutamat ohjelmat lataillu mut ei oo auttanu mua. Ja netistä löytyy niin paljon aiheita ja eri tapoja ja kaikkea että nyt oisin kiitollinen jos joku antais tähän mulle mahdollisimman helpot ja selkeet ohjeet sen jailbreikkauksen toteuttamiseen! ja mieluiten suomeks !
-
egoste
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
-
rehu
-
rehu
edittiä! oon nyt saanu ton snowbreeze ohjelman mut ku oon youtubesta kattellu ni ne asentaa sen jailbreakin puhelimee sillee et: itunes -> iphone -> palauta -> selaa ohjelman sielta. mut miks jos painan palauta ni siihen ei tuu sitä et vois selata sen jailbreikin sieltä? onko jokin muu konsti?
JÄLLEEN EDIT!voisko joku antaa tohon reds0whin tarkat ohjeet ku meinaa hermo mennä ku ite jollain koittelee.. Redsn0willa pääsen siihe asti ku pitää 'browser' joku tiedosto sielt mut ei mul oo vissii oikeeta tiedostoo toho 3.1.3? voisko joku linkittää sen tähän?
-
Teemuz
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Sun täytyy pitää Shiftiä (windowsilla) pohjassa samalla kun painat sitä Palauta-nappulaa että siihen tulee se browsejuttu.rehu kirjoitti:sain ladattua tommosen snowbreese 1.5.1 jolla kuuluis just tuol 3.1.3 jailbreikata. onko joku koennyt hyväksi ja mahdolliseksi tehdä sen tuolla?
edittiä! oon nyt saanu ton snowbreeze ohjelman mut ku oon youtubesta kattellu ni ne asentaa sen jailbreakin puhelimee sillee et: itunes -> iphone -> palauta -> selaa ohjelman sielta. mut miks jos painan palauta ni siihen ei tuu sitä et vois selata sen jailbreikin sieltä? onko jokin muu konsti?
JÄLLEEN EDIT!voisko joku antaa tohon reds0whin tarkat ohjeet ku meinaa hermo mennä ku ite jollain koittelee.. Redsn0willa pääsen siihe asti ku pitää 'browser' joku tiedosto sielt mut ei mul oo vissii oikeeta tiedostoo toho 3.1.3? voisko joku linkittää sen tähän?
-
panzerknack3r
Downgrade??
Viesti Kirjoittaja panzerknack3r »
kuinka sen sasa downgradettua 3.1.2:ksi, jotta unlock toimisi. Vai saako 3.1.3:sen jo unlockattua?
-
legace
Re: Downgrade??
Viesti Kirjoittaja legace »
Ei saa mitenkään, sorrypanzerknack3r kirjoitti:Mulla olis iPhone 3gs 3.1.3..
kuinka sen sasa downgradettua 3.1.2:ksi, jotta unlock toimisi. Vai saako 3.1.3:sen jo unlockattua?
1) Vaihtaa Soneraan/TF:ään
tai
2) Käyttää luuria iPod Touchina ja odottaa unlockkia
-
jeretsy
ipod 3g 64gb palautus?
Viesti Kirjoittaja jeretsy »
-
t00bie
Re: Downgreidaus pelkästään jailbreakin toivossa, onnistuuko??
Viesti Kirjoittaja t00bie »
legace kirjoitti:Ei saa mitenkään, sorrypanzerknack3r kirjoitti:Mulla olis iPhone 3gs 3.1.3..
kuinka sen sasa downgradettua 3.1.2:ksi, jotta unlock toimisi. Vai saako 3.1.3:sen jo unlockattua?Sun pitää:
tai
Voisiko joku kertoa ohjeet tai antaa linkkiä jossa ohjeet onnistuneen jailbreakin tekoon iphone 3gs 3.1.3 (7E18)?
Jos siis mahdollista onko?
Suuret kiitokset!!
-
inf
Viesti Kirjoittaja inf »
Jos olet itunesin kautta tuon päivittänyt niin ei onnistut00bie kirjoitti:legace kirjoitti:Ei saa mitenkään, sorrypanzerknack3r kirjoitti:Mulla olis iPhone 3gs 3.1.3..
kuinka sen sasa downgradettua 3.1.2:ksi, jotta unlock toimisi. Vai saako 3.1.3:sen jo unlockattua?Sun pitää:
tai
Voisiko joku kertoa ohjeet tai antaa linkkiä jossa ohjeet onnistuneen jailbreakin tekoon iphone 3gs 3.1.3 (7E18)?
Suuret kiitokset!!
-
naamari92
Viesti Kirjoittaja naamari92 »
-
t00bie
Viesti Kirjoittaja t00bie »
inf kirjoitti:Jos olet itunesin kautta tuon päivittänyt niin ei onnistut00bie kirjoitti:legace kirjoitti:Ei saa mitenkään, sorrypanzerknack3r kirjoitti:Mulla olis iPhone 3gs 3.1.3..
tai
Suuret kiitokset!!
En ole päivittänyt tunesin kautta, eli onnistuu??
-
legace
Viesti Kirjoittaja legace »
Jos sait luurin valmiiks 3.1.3 firmwarella niin ei toistaiseksi onnistu jailbreikki.t00bie kirjoitti:En ole päivittänyt tunesin kautta, eli onnistuu??
Epäilen vahvasti, että julkaisevat mitään ennen 4.0, paitsi jos niitä reikiä on löydetty useampikin.naamari92 kirjoitti:Ei pitäs enää kovin pitkään mennä että 3.1.3 Jailbreakki julkastaan, http://www.iphonehacks.com/2010/04/spir ... s-313.html
-
heximan
Viesti Kirjoittaja heximan »
Ehkä parhaimmat ohjeet löytyy tuolta http://www.iclarified.com/entries/index ... =11&seid=2 Ittellä on vuoden vanha Italian sim-vapaa 3G, johon iTunesissa päivitetty 3.1.3 softa ja noilla ohjeilla jb meni luuriin heittämällä.rehu kirjoitti:Hyvää iltaa viisaammat!
Mulla on joku puoltoistavuotta vanha 3g jonka aattelin nyt jailbreikata. Oon netistä kattellu ja muutamat ohjelmat lataillu mut ei oo auttanu mua. Ja netistä löytyy niin paljon aiheita ja eri tapoja ja kaikkea että nyt oisin kiitollinen jos joku antais tähän mulle mahdollisimman helpot ja selkeet ohjeet sen jailbreikkauksen toteuttamiseen! ja mieluiten suomeks !mulla on toi 3.1.3 ja windows (jos se liityy mihinkää mitenkää). jotkut puhu että pitäs 3.1.2 laittaa takas? miten? miten jailbreikata alusta loppuun ja mistä ladata tarvittavat tiedostot? linkkejä? antakaa kaikki ohjeet vaa, oon peukalo keskellä kämmentä.
en tiedä oliko ees oikea topic mutta olisin tiedosta kiitollinen!!
-
gainsay
Viesti Kirjoittaja gainsay »
Peukku myös suunnilleen keskellä kämmentä ja lukenut kauhutarinoita siitä kun puhelin muuttuu IPodiksi.
App storessa olisi muutama mukava sovellus,jotka ei kuitenkaan 3,1,2 toimi.
Tiedosta kiitollinen.
-
heximan
Viesti Kirjoittaja heximan »
Edellä kerrottu oma luuri siis reilun vuoden vanha 3G, sim-vapaa, päivitetty softa 3.1.3 (7E18) ja modeemi 05.12.01. Jb onnistui tuossa tapauksessa. Mutta kaikki kokeilut sitten omalla vastuulla.gainsay kirjoitti:Olenko siis ymmärtänyt oikein;tuon 3,1,3 version voi nyt päivittää luuriin.Mulla on 3G (alunperin soneran kytky) mutta jailbreikattu ja versio 3,1,2 käytössä.
Peukku myös suunnilleen keskellä kämmentä ja lukenut kauhutarinoita siitä kun puhelin muuttuu IPodiksi.
App storessa olisi muutama mukava sovellus,jotka ei kuitenkaan 3,1,2 toimi.
Tiedosta kiitollinen.
-
arma
Viesti Kirjoittaja arma »
-
jiipeehoo78
Viesti Kirjoittaja jiipeehoo78 »
-
xetec
Viesti Kirjoittaja xetec »
-
smicke
Viesti Kirjoittaja smicke »
Ei oo.xetec kirjoitti:Mites unlock toimii ton spiritin perään, onko kukaan koklannu ?. Tarviis vielä unlockkia vähäksi aikaa.
-
BootedEagle
Viesti Kirjoittaja BootedEagle »
Spirit ei tee unlockia.xetec kirjoitti:Mites unlock toimii ton spiritin perään, onko kukaan koklannu ?. Tarviis vielä unlockkia vähäksi aikaa.
-
xetec
Viesti Kirjoittaja xetec »
Jo vain, tämän kyllä tiedän ettei Spirit unlockkaa... ajattelin vaan että olisko toi edellinen Blacksn0w moista tehnyt. Ei mitään, ootellaanBootedEagle kirjoitti:Spirit ei tee unlockia.xetec kirjoitti:Mites unlock toimii ton spiritin perään, onko kukaan koklannu ?. Tarviis vielä unlockkia vähäksi aikaa.
-
sahkari
Viesti Kirjoittaja sahkari »
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka