Mulla on joku puoltoistavuotta vanha 3g jonka aattelin nyt jailbreikata. Oon netistä kattellu ja muutamat ohjelmat lataillu mut ei oo auttanu mua. Ja netistä löytyy niin paljon aiheita ja eri tapoja ja kaikkea että nyt oisin kiitollinen jos joku antais tähän mulle mahdollisimman helpot ja selkeet ohjeet sen jailbreikkauksen toteuttamiseen! ja mieluiten suomeks ! mulla on toi 3.1.3 ja windows (jos se liityy mihinkää mitenkää). jotkut puhu että pitäs 3.1.2 laittaa takas? miten? miten jailbreikata alusta loppuun ja mistä ladata tarvittavat tiedostot? linkkejä? antakaa kaikki ohjeet vaa, oon peukalo keskellä kämmentä. en tiedä oliko ees oikea topic mutta olisin tiedosta kiitollinen!!
sain ladattua tommosen snowbreese 1.5.1 jolla kuuluis just tuol 3.1.3 jailbreikata. onko joku koennyt hyväksi ja mahdolliseksi tehdä sen tuolla?
edittiä! oon nyt saanu ton snowbreeze ohjelman mut ku oon youtubesta kattellu ni ne asentaa sen jailbreakin puhelimee sillee et: itunes -> iphone -> palauta -> selaa ohjelman sielta. mut miks jos painan palauta ni siihen ei tuu sitä et vois selata sen jailbreikin sieltä? onko jokin muu konsti?
JÄLLEEN EDIT!voisko joku antaa tohon reds0whin tarkat ohjeet ku meinaa hermo mennä ku ite jollain koittelee.. Redsn0willa pääsen siihe asti ku pitää 'browser' joku tiedosto sielt mut ei mul oo vissii oikeeta tiedostoo toho 3.1.3? voisko joku linkittää sen tähän?
rehu kirjoitti:sain ladattua tommosen snowbreese 1.5.1 jolla kuuluis just tuol 3.1.3 jailbreikata. onko joku koennyt hyväksi ja mahdolliseksi tehdä sen tuolla?
edittiä! oon nyt saanu ton snowbreeze ohjelman mut ku oon youtubesta kattellu ni ne asentaa sen jailbreakin puhelimee sillee et: itunes -> iphone -> palauta -> selaa ohjelman sielta. mut miks jos painan palauta ni siihen ei tuu sitä et vois selata sen jailbreikin sieltä? onko jokin muu konsti?
JÄLLEEN EDIT!voisko joku antaa tohon reds0whin tarkat ohjeet ku meinaa hermo mennä ku ite jollain koittelee.. Redsn0willa pääsen siihe asti ku pitää 'browser' joku tiedosto sielt mut ei mul oo vissii oikeeta tiedostoo toho 3.1.3? voisko joku linkittää sen tähän?
Sun täytyy pitää Shiftiä (windowsilla) pohjassa samalla kun painat sitä Palauta-nappulaa että siihen tulee se browsejuttu.
panzerknack3r kirjoitti:Mulla olis iPhone 3gs 3.1.3..
kuinka sen sasa downgradettua 3.1.2:ksi, jotta unlock toimisi. Vai saako 3.1.3:sen jo unlockattua?
Ei saa mitenkään, sorry Sun pitää:
1) Vaihtaa Soneraan/TF:ään
tai
2) Käyttää luuria iPod Touchina ja odottaa unlockkia
niin onko mitään keinoa palauttaa tää ipod toho 3.1.2 että sen sais jailbreikattuu ? oon yrittäny ladata niitä firmwareja tuolta internetistä mutta ku mikään ei näytä toimivan.. tai onko sellasta ohjelmaa millä ton 3.1.3 sais jailbreikattua ?
kuinka sen sasa downgradettua 3.1.2:ksi, jotta unlock toimisi. Vai saako 3.1.3:sen jo unlockattua?
tai
Voisiko joku kertoa ohjeet tai antaa linkkiä jossa ohjeet onnistuneen jailbreakin tekoon iphone 3gs 3.1.3 (7E18)?
Jos siis mahdollista onko?
Suuret kiitokset!!
tai
Voisiko joku kertoa ohjeet tai antaa linkkiä jossa ohjeet onnistuneen jailbreakin tekoon iphone 3gs 3.1.3 (7E18)?
Suuret kiitokset!!
Jos olet itunesin kautta tuon päivittänyt niin ei onnistu
tai
Suuret kiitokset!!
Jos olet itunesin kautta tuon päivittänyt niin ei onnistu
Mulla on joku puoltoistavuotta vanha 3g jonka aattelin nyt jailbreikata. Oon netistä kattellu ja muutamat ohjelmat lataillu mut ei oo auttanu mua. Ja netistä löytyy niin paljon aiheita ja eri tapoja ja kaikkea että nyt oisin kiitollinen jos joku antais tähän mulle mahdollisimman helpot ja selkeet ohjeet sen jailbreikkauksen toteuttamiseen! ja mieluiten suomeks ! mulla on toi 3.1.3 ja windows (jos se liityy mihinkää mitenkää). jotkut puhu että pitäs 3.1.2 laittaa takas? miten? miten jailbreikata alusta loppuun ja mistä ladata tarvittavat tiedostot? linkkejä? antakaa kaikki ohjeet vaa, oon peukalo keskellä kämmentä. en tiedä oliko ees oikea topic mutta olisin tiedosta kiitollinen!!
Ehkä parhaimmat ohjeet löytyy tuolta http://www.iclarified.com/entries/index ... =11&seid=2 Ittellä on vuoden vanha Italian sim-vapaa 3G, johon iTunesissa päivitetty 3.1.3 softa ja noilla ohjeilla jb meni luuriin heittämällä.
Olenko siis ymmärtänyt oikein;tuon 3,1,3 version voi nyt päivittää luuriin.Mulla on 3G (alunperin soneran kytky) mutta jailbreikattu ja versio 3,1,2 käytössä.
Peukku myös suunnilleen keskellä kämmentä ja lukenut kauhutarinoita siitä kun puhelin muuttuu IPodiksi.
App storessa olisi muutama mukava sovellus,jotka ei kuitenkaan 3,1,2 toimi.
Tiedosta kiitollinen.
gainsay kirjoitti:Olenko siis ymmärtänyt oikein;tuon 3,1,3 version voi nyt päivittää luuriin.Mulla on 3G (alunperin soneran kytky) mutta jailbreikattu ja versio 3,1,2 käytössä.
Peukku myös suunnilleen keskellä kämmentä ja lukenut kauhutarinoita siitä kun puhelin muuttuu IPodiksi.
App storessa olisi muutama mukava sovellus,jotka ei kuitenkaan 3,1,2 toimi.
Tiedosta kiitollinen.
Edellä kerrottu oma luuri siis reilun vuoden vanha 3G, sim-vapaa, päivitetty softa 3.1.3 (7E18) ja modeemi 05.12.01. Jb onnistui tuossa tapauksessa. Mutta kaikki kokeilut sitten omalla vastuulla.
kun yritän jailbreakata omaa 3gs:ääni, pwnagetoolilla, niin se jää pyörimään siihen "Connect device to usb" tai kun yritän iTunesissa restoreta niin se lataa applen sivulta vaan ohjelmistopäivityksen. mikä avuksi?
Mites kannattaa tehdä päivitys iphone 3G jossa firmware 7c144 jotta saisi vielä jailbreak ja unlock ja mieluummin vielä sellanen versio että puhelimen sammuessa ei tarvitse käyttää koneessa vai jätänkö suosista tuolle firmwarelle? Ja kyseessä PC jolla tuo tehdään jos tehdään