noniin. nytkö tätä softaa on näplätty tässä muutama tunti niin huomasin että kovalevy tilaa on otettu käyttöön kohta 3gb. Ja huomasin tuolta asetuksista ton cache homman. Miten tyhjennän sen? Uskaltaako vain vetää kaikki roskiin? En löytänyt itse ohjelmasta mitään clear cache tai mtn.
jomppeli kirjoitti:noniin. nytkö tätä softaa on näplätty tässä muutama tunti niin huomasin että kovalevy tilaa on otettu käyttöön kohta 3gb. Ja huomasin tuolta asetuksista ton cache homman. Miten tyhjennän sen? Uskaltaako vain vetää kaikki roskiin? En löytänyt itse ohjelmasta mitään clear cache tai mtn.
Spotify toimii P2P-tekniikalla. Aina, kun ohjelma on auki, streamataan musiikkia myös ulospäin muille käyttäjille. Siis juuri sitä cachessa olevaa tavaraa. Voit rajoittaa suurinta cachen määrää Spotifyn asetuksista, jos asia alkaa askarruttamaan.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
jomppeli kirjoitti:noniin. nytkö tätä softaa on näplätty tässä muutama tunti niin huomasin että kovalevy tilaa on otettu käyttöön kohta 3gb. Ja huomasin tuolta asetuksista ton cache homman. Miten tyhjennän sen? Uskaltaako vain vetää kaikki roskiin? En löytänyt itse ohjelmasta mitään clear cache tai mtn.
Spotify toimii P2P-tekniikalla. Aina, kun ohjelma on auki, streamataan musiikkia myös ulospäin muille käyttäjille. Siis juuri sitä cachessa olevaa tavaraa. Voit rajoittaa suurinta cachen määrää Spotifyn asetuksista, jos asia alkaa askarruttamaan.
okei. Eli nyt ku oon vetänyt sen 1gb ei pitäis vissiin enempää tulla kun on jo noin 3gb tullut?
okei. Eli nyt ku oon vetänyt sen 1gb ei pitäis vissiin enempää tulla kun on jo noin 3gb tullut?
Uskoisinpa näin.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Uskoisinpa näin.
eipä vain pysähdy kovalevyn täyttö onko tässä kohta kovo täynnä ku tarpeeks kauan spotifyaa?
Sieltä voi esim. kansion ~/Library/Caches/com.spotify.client/Storage/ nakata roskiin välillä, jos näyttää, että alkaa viedä turhan paljon tilaa. Spotify tekee sen kuitenkin automaattisesti käytön yhteydessä ja alkaa sitä taas täyttää. Ei ainakaan minulla meinaa koko pysyä siinä asetusten gigan rajoituksessa.
Tyhmä kysymys: Kun kovalevyjen koot nyt kuitenkin siellä sadoissa gigatavuissa tuppaa pyörimään, niin haittaako se nyt oikeasti pahasti kenenkään elämää, jos joku softa tahtoo välillä muutaman gigan itselleen omia?
TheKraken kirjoitti:Tyhmä kysymys: Kun kovalevyjen koot nyt kuitenkin siellä sadoissa gigatavuissa tuppaa pyörimään, niin haittaako se nyt oikeasti pahasti kenenkään elämää, jos joku softa tahtoo välillä muutaman gigan itselleen omia?
Ennen iBookin 40-gigaisen kovalevyn vaihtoa sillä oli aikamoinen merkitys, kun vapaata tilaa oli muutenkin vain muutama giga jäljellä. Enää ei tunnu missään.
no joo onhan tässä tilaa yli 200gt mutta ajattelin kuitenkin kysäistä että onko ihan normaalia kuten oli. Toki sit kun kovo on täynnä niin voi alkaa päätä raapimaan että w00t?
nyt loppu premium tilaus, kun eipä tota kovin paljoo tullut kuitenkaan käytettyä.. vaikka iphone softa viimeisimmän päivityksen jälkeen alkoi olla jo aika hyvä
Spotifystä tullut julki uusi versio joka yhdistää facebookin sosiaaliset ominaisuudet sekä käyttäjän omat itunes-musiikit. Paketti vaikuttaa ainakin omasta mielestä kohtuu toimivalta ja hauskalta idealta. Itsellä spotify ei alkanut herjaamaan päivityksestä itse, joten latasin uuden version sivuilta. Itunesia ei enää tarvitse kuin ipodin päivittämiseen
Eilen tuli hetki ihmeteltyä tätä uusinta päivitystä jonka Spotify minulla ainakin itsekseen asenteli. Sinänsä ihan käteviä ominaisuuksia mutta oikeastaan mitään noista en kyllä kaipaa. Oman musakirjaston importtaus, ihan kiva vaihtoehto, mutta iTunesista en kyllä luovu ihan jo smart playlistien, iPod-synkkauksen ja App-storen takia. Kovasti näyttäisi myöskin olevan suunta tuonne sosiaalisiin medioihin päin, mutta mitä tuosta nyt sitten hyötyy? Ilmeisesti voi jakaa soittolistojaan ja näyttää kavereille mitä itse kuuntelee. Siihen mulla on Last.fm-tunnus, joka hoitaa homman paljon paremmin.
Tuleekohan muuten mainoksia jos importtaa iTunes-kirjaston ja kuuntelee sitä? Luulisi että ei...
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
Ei se päivitä kaikille heti. Se on porrastettu niinkuin jotakuinkin kaikissa suurissa palveluissa tuommoiset jutut tuppaa olemaan. Premium-käyttäjät ensin ja niistäkään kaikki ei saa automaattisesti uutta versiota ensimmäisessä aallossa.
Tasaavat kuormaa + tsekkaavat että kaikki toimii niinkuin kuuluukin.