onnistui näköjään ihan "lapsi" electronillakin. Vielä saa jäädä pankkiin masteriTheKraken kirjoitti:No juurihan nyt sellaista tarvitset, enää on siis halusta kiinnijomppeli kirjoitti:Eli ei voi maksaa kuin luottokortilla? Sillä kysyn kun en luottokorttia ole hommannut kun en sitä tarvitse/halua
Spotify
- 
				jomppeli

Re: Spotify
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
- 
				jomppeli

- 
				harri

Viesti Kirjoittaja harri »
http://www.macbitz.wordpress.com/.../sp ... le-secret/jomppeli kirjoitti:Miten tyhjennän sen? Uskaltaako vain vetää kaikki roskiin? En löytänyt itse ohjelmasta mitään clear cache tai mtn.
-Harri
- 
				Maza

Viesti Kirjoittaja Maza »
Spotify toimii P2P-tekniikalla. Aina, kun ohjelma on auki, streamataan musiikkia myös ulospäin muille käyttäjille. Siis juuri sitä cachessa olevaa tavaraa. Voit rajoittaa suurinta cachen määrää Spotifyn asetuksista, jos asia alkaa askarruttamaan.jomppeli kirjoitti:noniin. nytkö tätä softaa on näplätty tässä muutama tunti niin huomasin että kovalevy tilaa on otettu käyttöön kohta 3gb. Ja huomasin tuolta asetuksista ton cache homman. Miten tyhjennän sen? Uskaltaako vain vetää kaikki roskiin? En löytänyt itse ohjelmasta mitään clear cache tai mtn.
- 
				jomppeli

okei. Eli nyt ku oon vetänyt sen 1gb ei pitäis vissiin enempää tulla kun on jo noin 3gb tullut?Maza kirjoitti:Spotify toimii P2P-tekniikalla. Aina, kun ohjelma on auki, streamataan musiikkia myös ulospäin muille käyttäjille. Siis juuri sitä cachessa olevaa tavaraa. Voit rajoittaa suurinta cachen määrää Spotifyn asetuksista, jos asia alkaa askarruttamaan.jomppeli kirjoitti:noniin. nytkö tätä softaa on näplätty tässä muutama tunti niin huomasin että kovalevy tilaa on otettu käyttöön kohta 3gb. Ja huomasin tuolta asetuksista ton cache homman. Miten tyhjennän sen? Uskaltaako vain vetää kaikki roskiin? En löytänyt itse ohjelmasta mitään clear cache tai mtn.
- 
				Maza

Uskoisinpa näin.jomppeli kirjoitti:okei. Eli nyt ku oon vetänyt sen 1gb ei pitäis vissiin enempää tulla kun on jo noin 3gb tullut?Maza kirjoitti:Spotify toimii P2P-tekniikalla. Aina, kun ohjelma on auki, streamataan musiikkia myös ulospäin muille käyttäjille. Siis juuri sitä cachessa olevaa tavaraa. Voit rajoittaa suurinta cachen määrää Spotifyn asetuksista, jos asia alkaa askarruttamaan.jomppeli kirjoitti:noniin. nytkö tätä softaa on näplätty tässä muutama tunti niin huomasin että kovalevy tilaa on otettu käyttöön kohta 3gb. Ja huomasin tuolta asetuksista ton cache homman. Miten tyhjennän sen? Uskaltaako vain vetää kaikki roskiin? En löytänyt itse ohjelmasta mitään clear cache tai mtn.
- 
				jomppeli

Maza kirjoitti:Uskoisinpa näin.jomppeli kirjoitti:okei. Eli nyt ku oon vetänyt sen 1gb ei pitäis vissiin enempää tulla kun on jo noin 3gb tullut?Maza kirjoitti:Spotify toimii P2P-tekniikalla. Aina, kun ohjelma on auki, streamataan musiikkia myös ulospäin muille käyttäjille. Siis juuri sitä cachessa olevaa tavaraa. Voit rajoittaa suurinta cachen määrää Spotifyn asetuksista, jos asia alkaa askarruttamaan.jomppeli kirjoitti:noniin. nytkö tätä softaa on näplätty tässä muutama tunti niin huomasin että kovalevy tilaa on otettu käyttöön kohta 3gb. Ja huomasin tuolta asetuksista ton cache homman. Miten tyhjennän sen? Uskaltaako vain vetää kaikki roskiin? En löytänyt itse ohjelmasta mitään clear cache tai mtn.
eipä vain pysähdy kovalevyn täyttö
- 
				avpn

Viesti Kirjoittaja avpn »
- 
				TheKraken

Viesti Kirjoittaja TheKraken »
- 
				avpn

Viesti Kirjoittaja avpn »
Ennen iBookin 40-gigaisen kovalevyn vaihtoa sillä oli aikamoinen merkitys, kun vapaata tilaa oli muutenkin vain muutama giga jäljellä. Enää ei tunnu missään.TheKraken kirjoitti:Tyhmä kysymys: Kun kovalevyjen koot nyt kuitenkin siellä sadoissa gigatavuissa tuppaa pyörimään, niin haittaako se nyt oikeasti pahasti kenenkään elämää, jos joku softa tahtoo välillä muutaman gigan itselleen omia?
- 
				jomppeli

- 
				thebanzai

Viesti Kirjoittaja thebanzai »
- 
				jomppeli

- 
				kirahvi kotka

Viesti Kirjoittaja kirahvi kotka »
- 
				seppo14

Spotify "next generation"
Viesti Kirjoittaja seppo14 »
https://www.spotify.com/fi/
Syy: Yhdistetty ketjuun
- 
				tosikko

Viesti Kirjoittaja tosikko »
- 
				bloof

Viesti Kirjoittaja bloof »
Tuleekohan muuten mainoksia jos importtaa iTunes-kirjaston ja kuuntelee sitä? Luulisi että ei...
- 
				Maza

Entä streamaako Spotify myös importattua iTunes-kirjastoa maailmalle?bloof kirjoitti:Tuleekohan muuten mainoksia jos importtaa iTunes-kirjaston ja kuuntelee sitä? Luulisi että ei...
Minä käyttäisin mieluummin Spotify'ta iTunesin kautta, kuin näin toisinpäin. Enkä siis käytä.
- 
				jomppeli

- 
				Pis

Viesti Kirjoittaja Pis »
Päivittää itse itsensä ohjelman käynnistyksen yhteydessä. Näin ainakin pitäisi.jomppeli kirjoitti:olenko nyt ymmärtänyt oikein että spotify päivittää itse itseensä? Tai pitääkö tuo uus versio ladata spotifyn sivuilta?
- 
				jomppeli

- 
				Xaeron

Viesti Kirjoittaja Xaeron »
Jos haluat sen uusimman version suoraan odottamatta, että automaattipäivitys tapahtuu, niin lataa: http://www.spotify.com/download/Spotify.dmgjomppeli kirjoitti:ahaa...luulin että pitämällä sitä käynnissä se päivittyy. Noh kait tuo jossain vaihees päivittää itsensä.
Itse latasin tuon jo eilen illalla ja oli silloin jo uusin versio.
- 
				Marbo

Viesti Kirjoittaja Marbo »
Eipä muutes päivitä. :/ Ainakaan mullaXaeron kirjoitti:Jos haluat sen uusimman version suoraan odottamatta, että automaattipäivitys tapahtuu, niin lataa: http://www.spotify.com/download/Spotify.dmgjomppeli kirjoitti:ahaa...luulin että pitämällä sitä käynnissä se päivittyy. Noh kait tuo jossain vaihees päivittää itsensä.
Itse latasin tuon jo eilen illalla ja oli silloin jo uusin versio.
- 
				tosikko

- 
				Perduel

Viesti Kirjoittaja Perduel »
Tasaavat kuormaa + tsekkaavat että kaikki toimii niinkuin kuuluukin.
- Yleiset aiheet
 - ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
 - ↳ Käyttöjärjestelmät
 - ↳ Ohjelmat
 - ↳ Yleiskeskustelu
 - Mac ja oheislaitteet
 - ↳ Yleiskeskustelu laitteista
 - ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
 - ↳ iMac
 - ↳ Mac mini
 - ↳ Mac Pro ja Mac Studio
 - ↳ Ongelmia Macin kanssa?
 - iPhone, iPad ja Apple Watch
 - ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
 - ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
 - ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
 - Huviksi ja hyödyksi
 - ↳ Off-topic
 - ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
 - ↳ Audio ja musiikki
 - ↳ Video, televisio ja elokuvat
 - ↳ Pelit ja pelaaminen
 - ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
 - ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
 - ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
 - ↳ Retronurkka
 - ↳ Foorumin ylläpito
 - Kauppapaikka