Et varmaan ollut sitten korkokengissä siellä? Lenkkitossut oli jalassa?amanita kirjoitti:tosin en maksanut syömisiäni, mutta aavistelen hintatason olevan myöskin huippua.

Viesti Kirjoittaja Macco »
Et varmaan ollut sitten korkokengissä siellä? Lenkkitossut oli jalassa?amanita kirjoitti:tosin en maksanut syömisiäni, mutta aavistelen hintatason olevan myöskin huippua.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kyllä varmana olin korkkareissa ja viimosen päälle tällättynä, kahta lukuun ottamatta kaikki muut olivat ulkomaalaisia.Macco kirjoitti:Et varmaan ollut sitten korkokengissä siellä? Lenkkitossut oli jalassa?amanita kirjoitti:tosin en maksanut syömisiäni, mutta aavistelen hintatason olevan myöskin huippua.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ajattele sitä sitten vaikka näin: Tämä ketju on tarkoitettu laaturuualle. Tämä ketju, jossa nyt ollaan, on taas tarkoitettu huonommalle, mutta kalliimmalle hienostelusapuskalle, jonka syömisessä ruokapaikan tapetit ovat ruokaa tärkeämmät. Helpottiko?Erño kirjoitti:Känkyt ja kebut mualle? Mitä helmuttia? Nissä on yleensä parempi palvelu, ruoka ja paremmat hinnatkin. Tietty menu vähän ykstoikkoisempaa sorttia.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Englanti Substantiiviweeti kirjoitti: Mielenkiinnosta kysyn mitä ovat hienot cuisine- ruokalajit? Ihan uusi termi minulle.
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Viesti Kirjoittaja TTH »
Viesti Kirjoittaja weeti »
Ok!PKivireki kirjoitti:Englanti Substantiiviweeti kirjoitti: Mielenkiinnosta kysyn mitä ovat hienot cuisine- ruokalajit? Ihan uusi termi minulle.
cuisine l. gastronomia; keittotaito; esim. french cuisine ranskalainen keittiö
Ääntäminen [kwɪˈziːn]
Tarkoitin tuolla termillä "hienot cuisine- ruokalajit" gastronomista tuntemusta vaativia ruokalajeja.
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja weeti »
Pelkkä cuisine on keittiö. Ei muuta. Liitteineen kuten Haute- Korean- Scandinavian- Nouvelle cuisine se sitten saa uusia merkityksiä.PKivireki kirjoitti:Taitaa olla myös ranskaksi "keittotaito".
http://en.wikipedia.org/wiki/Haute_cuisine
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja tuobbbi »
Isekin käyn n. kerran viikossa syömässä siipiä ja pepperstick-perunoitaToivonen kirjoitti:Tampereella tulee aina käytyä ravintola Speak Easyssä, suosittelen.