![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Muoks: Mut toisaalta ei kävely jää nopeudessa kuin puoleen Oulun paikallisliikenteestä. Hiphei.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Viesti Kirjoittaja peco »
peco kirjoitti:Toisin kuin useimmilla muilla, mun tavoitteena olisi saada paino nousemaan, ja ihan hyvin onnistunutkin nyt 9 kuukauden aikana. Viime elokuussa painoin 68 kiloa, ja nyt 84 kiloa. Painonnosto on haastavampaa kuin moni luulis.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
peco kirjoitti:Painonnosto on haastavampaa kuin moni luulis.
Tuo painonnosto on helppoa. Mutta painon saanti on vaikeampaa.Anghorn kirjoitti:peco kirjoitti:Painonnosto on haastavampaa kuin moni luulis.
Minulta voitte tulla ottamaan 20 kg edestä painoaErño kirjoitti:Tuo painonnosto on helppoa. Mutta painon saanti on vaikeampaa.Anghorn kirjoitti:peco kirjoitti:Painonnosto on haastavampaa kuin moni luulis.
Reilusti plussakaloreita, ja salilla suht lyhyitä sarjoja. Aika vapaasti saanut ruokaa suuhun mättämää, eikä silti sitä rasvaa oo tuohon vyötärölle niin paljolti kertynytErño kirjoitti:peco kirjoitti:Toisin kuin useimmilla muilla, mun tavoitteena olisi saada paino nousemaan, ja ihan hyvin onnistunutkin nyt 9 kuukauden aikana. Viime elokuussa painoin 68 kiloa, ja nyt 84 kiloa. Painonnosto on haastavampaa kuin moni luulis.
Oho! Mikä on sun salaisuus? Itselläkin projektina saada paino nousemaan. Vähän yli vuoden aikana paino noussut 68:sta 73:een kiloon. Ongelmana vilkas aineenvaihdunta.
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Erño kirjoitti:peco kirjoitti:Toisin kuin useimmilla muilla, mun tavoitteena olisi saada paino nousemaan, ja ihan hyvin onnistunutkin nyt 9 kuukauden aikana. Viime elokuussa painoin 68 kiloa, ja nyt 84 kiloa. Painonnosto on haastavampaa kuin moni luulis.
Oho! Mikä on sun salaisuus? Itselläkin projektina saada paino nousemaan. Vähän yli vuoden aikana paino noussut 68:sta 73:een kiloon. Ongelmana vilkas aineenvaihdunta.
Arvaa mitä tässä on viimeiset 6 kk tehty?Salmister kirjoitti:Erño kirjoitti:peco kirjoitti:Toisin kuin useimmilla muilla, mun tavoitteena olisi saada paino nousemaan, ja ihan hyvin onnistunutkin nyt 9 kuukauden aikana. Viime elokuussa painoin 68 kiloa, ja nyt 84 kiloa. Painonnosto on haastavampaa kuin moni luulis.
Eihän se ole salaisuus. Syö!
Sitä nestettä kerääntyy kehoon yllättävän helposti, että parissa päivässä varmaan normalisoituu tuokinjackdanieels kirjoitti:Viime keskiviikkona tuli juotua rankemman kautta ja torstainan illalla otin muutaman (8). Eilen aamulla nousin vaa`alle ja hämmästyin kun painoa oli tullut melkein 5 kg lisää
![]()
Voiko korillisesta kaljaa ja 3 pussista mässyä tulla 5 kg lisää 2 päivän aikana ? xD Tänään aamulla kun punnitsin itseni niin olin enään 2 kg enemmän painoa, kuin yleensä aamulla punnittaessa.
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Siis fillarit ja salikortit myyntiin, eli lahjoita pois HETI. Liiku aina autolla - MYÖS etupihalta takapihalle. ÄLÄ tee mitään fyysisiä työtä! LÖHÖÖ aina himassa.Erño kirjoitti:Arvaa mitä tässä on viimeiset 6 kk tehty?Salmister kirjoitti:Erño kirjoitti:peco kirjoitti:Toisin kuin useimmilla muilla, mun tavoitteena olisi saada paino nousemaan, ja ihan hyvin onnistunutkin nyt 9 kuukauden aikana. Viime elokuussa painoin 68 kiloa, ja nyt 84 kiloa. Painonnosto on haastavampaa kuin moni luulis.
No töitä tietty, syöty ja treenattu. Ei sillä ettenkö pärjää vähän kevyempirakenteisenakin. Tekniikka on nimittäin hallussa.
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Nää on just näitä, HardgainereitaErño kirjoitti:Arvaa mitä tässä on viimeiset 6 kk tehty?Salmister kirjoitti:Erño kirjoitti:peco kirjoitti:Toisin kuin useimmilla muilla, mun tavoitteena olisi saada paino nousemaan, ja ihan hyvin onnistunutkin nyt 9 kuukauden aikana. Viime elokuussa painoin 68 kiloa, ja nyt 84 kiloa. Painonnosto on haastavampaa kuin moni luulis.
No töitä tietty, syöty ja treenattu. Ei sillä ettenkö pärjää vähän kevyempirakenteisenakin. Tekniikka on nimittäin hallussa.
Tää ei tietysti ole mikään yllätys, jos taustafaktat on tiedossa.jackdanieels kirjoitti:Ilmeisesti syömättömyys ei kannata, [...]
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »