![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mulle ei ole koskaan tuo juoksu maistunut, ei ainakaan tuommonen aerobinen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
1.JK II/09 pääsi juoksemaan coopperin urheilukentälläErño kirjoitti:Cooperissa en ole koskaan juossut enempää kuin 2600m. Sekin oli intissä, optimaalisissa olosuhteissa, eli n. -5°C, kovettunutta lunta töppösten alla. (Kekä on Sodankylässä intin käyneet tietävät sen mahtavan cooper-lenkin)
Mulle ei ole koskaan tuo juoksu maistunut, ei ainakaan tuommonen aerobinen.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Aamupàskalla kävit siis? Se on yksi hyvä tapa laihduttaa, eli käydä joka aamua tyhjentämässä cache, illalla kans.Lihapipo kirjoitti:Kuulkaas, silloin kun laihdutetaan, niin laihdutetaan kunnolla. Minä painan nyt vaakani mukaan 2,2kg vähemmän kuin aamulla. Parin viikon päästä minusta ei ole mitään jäljellä.
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jos tarkoituksena on läskinpoltto, juokseminen ei kannata. Kävely kannattaa.jackdanieels kirjoitti:Juokseminen kannattaa ^^
Niin sitä väitetään, mutta mielummin juoksen. juoksua harrastaessa saa rautaisemman kunnon ja hyvän fiiliksen lenkin jälkeen 8)mercury kirjoitti:Jos tarkoituksena on läskinpoltto, juokseminen ei kannata. Kävely kannattaa.jackdanieels kirjoitti:Juokseminen kannattaa ^^
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Pyöräily on juurikin parasta 8) On tullut tässä kahdeksan viikon aikana lähes tonni mittariin, mukavaa hommaa se vain on.Erño kirjoitti:Pyöräilykin on tehokkaampaa ja kannattavampaa liikuntaa. Juoksusta tulee vain passka fiilis ja jalat kipeäksi.
Viesti Kirjoittaja jukei »
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
nesteitä nesteitä nesteitä nesteitä. nesteytä nesteytä nänänänännäänänErño kirjoitti:Voi ny helevetti! Olen laihtunu viikon aikana 2 kiloa. Ei tule mitään tästä painon nostosta näin helteellä. Kirottu Suomen kesä, tulis jo talvi ja kaamos.
Ei tässä varmaan muu auta kuin alkaa syömään kaikki mitä eteen sattuu
Nuo nesteet tulee samontein ulos, siis sitä perinteistä reittiä. Jotenkin tuntuu, että pitäis syödä 24/7, jos meinaa harjoitella juoksua ja pyöräillä töihin joka päivä. Vapaa-ajalla en oikeastaan muuta teekään, kuin syön ja lueskelen.Jouna- kirjoitti:nesteitä nesteitä nesteitä nesteitä. nesteytä nesteytä nänänänännäänänErño kirjoitti:Voi ny helevetti! Olen laihtunu viikon aikana 2 kiloa. Ei tule mitään tästä painon nostosta näin helteellä. Kirottu Suomen kesä, tulis jo talvi ja kaamos.
Käy ostamassa korillinen kaljaa ja 5 pakettia pekonia. Pekonit paistat rapeiksi ja korkkaat kaljan samalla kun kokkailetErño kirjoitti:Nuo nesteet tulee samontein ulos, siis sitä perinteistä reittiä. Jotenkin tuntuu, että pitäis syödä 24/7, jos meinaa harjoitella juoksua ja pyöräillä töihin joka päivä. Vapaa-ajalla en oikeastaan muuta teekään, kuin syön ja lueskelen.Jouna- kirjoitti:nesteitä nesteitä nesteitä nesteitä. nesteytä nesteytä nänänänännäänänErño kirjoitti:Voi ny helevetti! Olen laihtunu viikon aikana 2 kiloa. Ei tule mitään tästä painon nostosta näin helteellä. Kirottu Suomen kesä, tulis jo talvi ja kaamos.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Sami.H »
Kai sulla on mapmyfitness:in iMapmyRide ohjelmisto siellä pyörimässämercury kirjoitti:Päivän toinen pätkä takana, 43 km. Yhteensä tänään 92 km. Kaatosade iski mukavasti juuri kun olin päässyt jokusen kilometrin päähän, niin tuli kiire palata takaisin ja viedä iPhone ja kuulokkeet turvaan, ja jatkaa sitten vasta matkaa.