Justin Case kirjoitti:Joitakin varmaan viehättää se kun Desiren harmaatkin sävyt vaikuttaa pinkiltä ja luurilla on naisellinen nimi.
Tuo on yksi pikku fiba ja ilmenee vain tietyllä harmaan sävyllä, ei esim koskaan ole missään valokuvassa ilmennyt, yksi kohta missä itse olen huomannut, on Matkapuhelinforumin viestikentän taustaväri, joka näyttää ihan vähän punertavaan vivahtavalta harmaalta. Tätäkään ongelmaa ei ole uudessa SLCD-näytöllisessä versiossa.
Esa66 kirjoitti:PatrikSelin kirjoitti:Esa66 kirjoitti:"Pienelle" kosketusnäytölle laitetaan vedettäviä juttuja liikaa ja joka sormelle jotain pikku näppärää.
Ne saa tietääkseni pois päälle
Esa66 kirjoitti:Puhumattakaan kaikenmaailman ilmoituksista merkkisymboolein......tulee mieleen se kummeli juttu, äijä kun lyö sormen näytölle, niin prkl se päivittää joka prkl paikkaa jotakin, siinä sitten hilaa 23sivua jotain tun viestejä "facebook on päivitetty", "anteeksi, et voi liittää kuvaa", "anteeksi,että olen syntynyt, anteeksi että olen olemassa"
Tarkoitat varmaan sosialiseen palveluita? Jos ei halua koko ajan viestiä, että joku kommentoi viestiäsi FuckBookissa tms. Voit valita milloin ohjelma etsii uusia viestäjä tai silloin kuin haluat. Se on muuten hyvä että ilmoittaa "et voi liittää kuvaa" muuten ihmettelevaan. Ohjelmat saattavat kysyä "haluatko jakaa sijainin" "haluatko push-ilmoituksen tai miten se menikään samat löytyy iPhonessa.
Kannattaa valittaa asioista, jotka saa pois halutessa pois päältä.
Enhän minä valita, puhun vain siitä mitä olen kokenut noina hetkinä, kun puhelin on ollut kädessäni
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mistä nämä faniboy nillittäjät oikein loukkaantuvat??? Prkl, se on puhelin, ei mitään muuta, yhtä mahtavaa kuin vessapaperi(pätee myös minun iPhoneeni!)
Puhut niistä, hetkistä? silti dissaat koko käyttiksen keskeneräiseksi raakileeksi, kun et siitä mitään tiennyt, etkä osannut käyttää?!?
Ei ole faniboy-touhun piirre minun mielestäni vaatia mielipiteelle järkipohjaisia perusteluja, vaan nimenomaan sen enempää tietämättään väittää olemattomia. Lopuksi homma lyödään läskiksi, että ei minun mielestäni millään näillä ole edes mitään merkitystä. Tuo nillittäjä on ilmeisesti joku Applefaniboyiden oma termi muiden merkkien omistajille, nähnyt useamman kerran viesteissä, viimeksi erään sivun uutiskommenteissa erään melko koomisen fanipojan kirjoittamana..
Tässä fanipoikatekstiä esimerkiksi kommenttina uutisesta, kun Apple taas esittelee omatekoisella videollaan Motorolan puhelimen antennitoimintaa:
"Mielenkiinnolla odotetaan N8 tuloksia. Ettei se vain olisi todellinen pommi.
Todella hyvä että kuluttajat saa näin riippumatonta ja puolueetonta tietoa eikä pelkästään PR-osastojen mainoshöpinää."
"Apple ei edelleenkään halua kännykkäasiakkaikseen persaukisia nillittäjiä ja Applen ei tarvitse kysyä keneltäkään mistään yhtään mitään. Täysin velaton yhtiö jonka kassavarat on lähes 50 miljardia taalaa ja iPhone 4 myy enemmän kuin pystytään tuottamaan."
Sitten video Applen antenniongelmasta:
"Ei vaikuta toi fake Applen myyntiin."
Tämä on fanipoikuutta.
Nokia 3110 > Nokia 5110 > Nokia 7110 > Samsung T100 > Nokia 7250 > Sony Ericsson K750i > Nokia 6220 Classic > HTC Desire