hyvä hyvä ei tarvii kikkaillaCheese kirjoitti:Tänään tuli ja softa on 4.0.1mr.hemmo kirjoitti:Jos joku on saanut jo tällä viikolla puhelimen niin mikä OS puhelimessa oli valmiina?

Viesti Kirjoittaja mr.hemmo »
hyvä hyvä ei tarvii kikkaillaCheese kirjoitti:Tänään tuli ja softa on 4.0.1mr.hemmo kirjoitti:Jos joku on saanut jo tällä viikolla puhelimen niin mikä OS puhelimessa oli valmiina?
Viesti Kirjoittaja mieite »
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Mitä! Ei oo kyllä reilua, ei siellä mitään jonoa ole vaan randomina heittelevät luureja. Minä tilasin aamulla 2.8. ja mitään ei ole kuulunut.punastuu kirjoitti:Nyt mullekki tuli se lähetystunnus (10.32), eli tilasin 6.8. illalla.
Joo oon tyytyväinen et puhelin on toimituksessa, mutta en ole vieläkään tyytyväinen soneraan.
Viesti Kirjoittaja punastuu »
Oon ehdottomasti sitä mieltä, että sun kannattaa soittaa aspaan ja pyytää selvitystä tilanteeseen ja hyvitystä.eskofot kirjoitti:Mitä! Ei oo kyllä reilua, ei siellä mitään jonoa ole vaan randomina heittelevät luureja. Minä tilasin aamulla 2.8. ja mitään ei ole kuulunut.punastuu kirjoitti:Nyt mullekki tuli se lähetystunnus (10.32), eli tilasin 6.8. illalla.
Joo oon tyytyväinen et puhelin on toimituksessa, mutta en ole vieläkään tyytyväinen soneraan.
-esko
Viesti Kirjoittaja Turhapuro »
No ite tilasin TOISEN luurin 4.8 ja ollu jo viikon pojalla käytössäkin!eskofot kirjoitti:Mitä! Ei oo kyllä reilua, ei siellä mitään jonoa ole vaan randomina heittelevät luureja. Minä tilasin aamulla 2.8. ja mitään ei ole kuulunut.
-esko
Viesti Kirjoittaja Friday »
Viesti Kirjoittaja lehnik90 »
Viesti Kirjoittaja Friday »
0200 17000lehnik90 kirjoitti:Antakaas aspan nro en jaksa kaivaa ite, nyt lähtee puhelua sinne kun ei mitään kuulu
Viesti Kirjoittaja puerco »
Kyllä suosittelen tuota numeroa 0800 133 133lehnik90 kirjoitti:Antakaas aspan nro en jaksa kaivaa ite, nyt lähtee puhelua sinne kun ei mitään kuulu
Pystyikö sen lennossa muuttamaan ? Vaikka on jo tehty 32gt soppari..lehnik90 kirjoitti:menee vielä viikkoja , tulee seuraava erä 32gb puhelimia, näin aspasta sanottiin. Joten muutin oman 16gb
Viesti Kirjoittaja inf »
Samalla varmaan jouduit sitten jonon häntäpäähän?lehnik90 kirjoitti:Pystys joo, muutti sen samantien
Luulisi. Samaa sanoin aspaan ja niin antoi mulle ymmärtää että jonon päähän menee.inf kirjoitti:Samalla varmaan jouduit sitten jonon häntäpäähän?lehnik90 kirjoitti:Pystys joo, muutti sen samantien
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Viesti Kirjoittaja Juustokahvi »
Viesti Kirjoittaja inf »
Apple ei kerro erien kokoja edes Soneralle, vaan niitä saapuilee aina X määrä. Myöskään päivämääriä toimituksille ei Apple kuulemma kerro. Ja vaikka kertoisikin niin niitä ei missään nimessä kerrota kuluttajille. Tämä on sitä "apple-markkinointia", ja eihän siinä mitään mutta kun vika kaatuu Soneran niskaan kun eivät osaa mitään sanoa kun heillä ei ole tietoa näistä toimituksista tai erien suuruusluokasta.Juustokahvi kirjoitti:Joo elikkäs, Soneran erittäin ärsyttävä aspan täti sanoi toimitusajan olevan 6 viikkoa ja kertoi, että omassa tilauksessani voi mennä vielä kuukaus, tai enemmän. Tilasin 32Gb mallin 5.8.
Puhelimen vaihto 16gigaseen ei myöskään ainakaan tämän aspan tädin kautta onnistunut ilman uutta tilausta, tilauksen peruuttaminen tapahtuu niin, että jättää puhelimen noutamatta kun se on postissa. Ei kiinnostanut tätä aspan hlöä yhtään se mitä halusin tietää, ei vaivautunut ottamaan selvää mistään, eikä suostunut yhdistämään kenellekkään muulle. Mitään muuta ei siitä saanut irti kun että 'Jonon mukaan toimitetaan, kuukausi voi vielä kestää'.
Vaikutti kyllä siltä että on alkanut jo Soneran aspan työntekijöitä (ainakin tätä kireää tätiä) ärsyttämään kyselyt iPhonesta, siksi sanoi pitkän toimitusajan, ettei soiteltaisi. Olisin vain halunnut hänen yhdistävän puhelun jonnekkin ylemmäs, jossa tiedettäisiin edes jotain iPhone 4 erien koista ja saapumisaikatauluista, koska kyllä niistä edes jotain hajua jollain on.
Viesti Kirjoittaja eskofot »
No soitin sitte. Alentava äänivalikko. "En saanut selvää", "En saanut selvää", "En saanut selvää", "En saanut selvää", "En saanut selvää"... prkl olenko joku puhevikainen muka? "iPhone!" "Tilaus" "En saanut selvää, koskeeko asianne matkapuhelinta?" jnepunastuu kirjoitti:Oon ehdottomasti sitä mieltä, että sun kannattaa soittaa aspaan ja pyytää selvitystä tilanteeseen ja hyvitystä.eskofot kirjoitti:Mitä! Ei oo kyllä reilua, ei siellä mitään jonoa ole vaan randomina heittelevät luureja. Minä tilasin aamulla 2.8. ja mitään ei ole kuulunut.punastuu kirjoitti:Nyt mullekki tuli se lähetystunnus (10.32), eli tilasin 6.8. illalla.
-esko
Ei ne sais lähetellä noita luureja miten tykkää...
Viesti Kirjoittaja seastar »
Viesti Kirjoittaja Gerry »
Viesti Kirjoittaja olpo »
Joo no en ihmettele et v***ttaa asiakaspalvelussa jos sinne tulee monta sataa puhelua päivässä missä kysellään iPhonen perään ja valitetaan niitten toimituksesta mihin se itse palvelija ei pysty vaikuttamaan. Itselläni ainakin paukkuis kiinni mutta sehän onkin ammattivalinta kysymys.Gerry kirjoitti:Kuulostaa Eskofot erittäin tutulta. Laitoin eilen palautteen Soneran henkilöasiakaspäällikölle ja matkapuhelinasiakaspalvelun ryhmäpäällikölle ja saatoin tilausprosessin ja asiakaspalvelun epäkohtia heidän tietoonsa. Ihan sama vaikka Soneralla ei niitä laitteita olisikaan, asiakaspalvelussa on ammattitaidotonta ja/tai palveluhalutonta porukkaa - ainakin omakohtaisen n. 10 puhelun (elokuussa) kokemuksella. Lupaan olla mielelläni väärässä jos joku toisin todistaa.
Mutta kun tuon paasauksen eilenillalla laitoin, tänään aamulla laittoikin myyjäliike mailia jotta nyt on luuri liikkeellä. EDI-sanoma vissiin meinaa jotain lajittelua vasta, saapumisarvio lienee päivä tai pari sen EDI-sanoman rekisteröinnin jälkeen? Vai minkälaisia aikoja muilla on mennyt?
Viesti Kirjoittaja punastuu »
Avokki tilasi soneralta puhelimen (ei tosin iPhonea), josta näkyi eilen tuo EDI-sanoma ja reilu tunti sitten saapui lähipostiin noudettavaksi.Gerry kirjoitti:Kuulostaa Eskofot erittäin tutulta. Laitoin eilen palautteen Soneran henkilöasiakaspäällikölle ja matkapuhelinasiakaspalvelun ryhmäpäällikölle ja saatoin tilausprosessin ja asiakaspalvelun epäkohtia heidän tietoonsa. Ihan sama vaikka Soneralla ei niitä laitteita olisikaan, asiakaspalvelussa on ammattitaidotonta ja/tai palveluhalutonta porukkaa - ainakin omakohtaisen n. 10 puhelun (elokuussa) kokemuksella. Lupaan olla mielelläni väärässä jos joku toisin todistaa.
Mutta kun tuon paasauksen eilenillalla laitoin, tänään aamulla laittoikin myyjäliike mailia jotta nyt on luuri liikkeellä. EDI-sanoma vissiin meinaa jotain lajittelua vasta, saapumisarvio lienee päivä tai pari sen EDI-sanoman rekisteröinnin jälkeen? Vai minkälaisia aikoja muilla on mennyt?
Viesti Kirjoittaja Ode 418 »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”