Jos jotain lehteä tilaisin, niin se olisi varmaankin Bike tms.
iPhone-lehti Soneralta
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Erño
Re: iPhone-lehti Soneralta
Viesti Kirjoittaja Erño »
Eilen kävin kotosalla lukaisemassa. Tai siis en lukenut, kun näytti kaikki olevan jo vanhaa asiaa, niin kuin kaikissa
-aiheisissa lehdissä. Tulee väkisinkin seurattua mitä omenaista maailmalla tapahtuu. iPhone oli muuten kirjoitettu väärin aina lauseen alussa.
Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Kanttila
Viesti Kirjoittaja Kanttila »
No jaa, ketuttaa vaan asiakkaiden aliarvioiminen ja hyvän idean vesittäminen huonolla toteutuksella. Valitettavasti vaan tuntuu olevan maan tapa..Aslan kirjoitti:Kanttilalla pahojakin patoutumia?
MBP 15", iPhone 3GS 32Gb, iPad 3G 64Gb ja lisäksi järjetön määrä muiden valmistajien gizmoja nurkissa pölyttymässä....
Kaikkea kummallista ajatusta, kaikesta kummallisesta: http://blog.kanttila.com
Kaikkea kummallista ajatusta, kaikesta kummallisesta: http://blog.kanttila.com
-
kermit
Viesti Kirjoittaja kermit »
Vuoden lehdet kympillä, ei paha.
Kannessa taitaa olla päiväys 31.8.2010, joka lienee ilmestymispäivä. On taidettu laukaista liian aikaisin...
-
aekl
Viesti Kirjoittaja aekl »
Hieno lehtihän tuo oli ja varmasti kallis mainos, mutta kysymys kuuluu:
Kuinko monta "Tilaa iPhone näin" tai "Näin saat itsellesi uuden iPhone 4:n" siitä lehdestä löytyi? Meinaan, että myydään laajakaistaa, netti tikkua ja Sonera TV:täkin, mutta itse synttärisankaria ei myy kukaan? Omituista vai vain epäonnistunut mainos?
Kuinko monta "Tilaa iPhone näin" tai "Näin saat itsellesi uuden iPhone 4:n" siitä lehdestä löytyi? Meinaan, että myydään laajakaistaa, netti tikkua ja Sonera TV:täkin, mutta itse synttärisankaria ei myy kukaan? Omituista vai vain epäonnistunut mainos?
Viimeksi muokannut aekl, 25.8.2010 klo 18.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Juustokahvi
Viesti Kirjoittaja Juustokahvi »
Edelleenkin lehti on MicroPC -lehden 'sivunumero', eikä Soneran mainoslehti.aekl kirjoitti:Hieno lehtihän tuo oli ja varmasti kallis mainos, mutta kysymys kuuluu:
Macbook 2,2Ghz, 120Gb, 4Gt
Canon EOS 450D
Canon EOS 450D
-
aekl
Viesti Kirjoittaja aekl »
Edelleenkin siinä oli 3 Soneran kokosivun mainosta, mutta ei yhtään "me myymme iPhonea Suomessa" mainosta. Edes pienempää kuin sivu 
-
Mika73
-
kinkki
Viesti Kirjoittaja kinkki »
Eilen käydessäni liikkeessä huomasin että siellä oli noita lehtiä kasapäin eli varmaan sieltäkin voi napata lehden mukaan..Mika73 kirjoitti:Itselle ei vieläkään tullut..
- MacBook Pro 16"
http://www.jussipennanen.com
http://www.jussipennanen.com
-
lehnik90
Viesti Kirjoittaja lehnik90 »
Kaiken huippu soitin aspaan ja tiedustelin sit tilaukseni tilannetta ja kysäsin sit samal lehdest nii muija vaa tokas et hyllys niit on mene ostamaan, ja sanoi myös että, sonera oli tilannut näitä lehtiä läjäpäin ja lähettäneet soneran asiakkaille että, iphone omistajille. No minä olen molempia ja lehteä en saa tämän muijan mukaan.
-
maniski
Viesti Kirjoittaja maniski »
Onkos teistä kukaan ajatellut, että nämä turhat mainoslehdet ym. ovat Soneran kalliissa hinnoissa mukana?
Siksi kysynkin: Halvemmat hinnat vai roskapostia lehden muodossa? Itse ainakin valitsisin ensimmäisen.
Siksi kysynkin: Halvemmat hinnat vai roskapostia lehden muodossa? Itse ainakin valitsisin ensimmäisen.
-
Sherukka
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ilman mainoksia, vähemmän asiakkaita ja kalliimmat hinnat. Valitsen mainokset.maniski kirjoitti:Onkos teistä kukaan ajatellut, että nämä turhat mainoslehdet ym. ovat Soneran kalliissa hinnoissa mukana?
-
maniski
Viesti Kirjoittaja maniski »
Miten iPhone asiakkaat lisääntyy, kun lehti on lähetetty iPhonen omistajille? Varsinkin kun lehden sisältö on mitä on.Sherukka kirjoitti:Ilman mainoksia, vähemmän asiakkaita ja kalliimmat hinnat. Valitsen mainokset.maniski kirjoitti:Siksi kysynkin: Halvemmat hinnat vai roskapostia lehden muodossa? Itse ainakin valitsisin ensimmäisen.
-
inf
Viesti Kirjoittaja inf »
Eiköhän noi hinnat ole jo suhteellisen katossa, kun miettii että tulee puhelunaloitusmaksut + siihen vielä kalliimpi minuuttiveloitus (näm siis ilman puhepaketteja - jotka sitten lisäävät hintaa kuukaudessa jo suht paljon).Sherukka kirjoitti:Ilman mainoksia, vähemmän asiakkaita ja kalliimmat hinnat. Valitsen mainokset.maniski kirjoitti:Onkos teistä kukaan ajatellut, että nämä turhat mainoslehdet ym. ovat Soneran kalliissa hinnoissa mukana?
Ja lisäksi vielä tämä 1gt/kk rajoitus mobiilinetissä. Olisi itku kyllä tullut jos ei olisi tätä data kuukautta. Viikossa meni noin 2gigaa kun nelosen sain, tosin nyt on käyttö vähän tasaantunut, mutta kuitenkin.
-
mr.hemmo
Viesti Kirjoittaja mr.hemmo »
juu u ei oo tullu lehtistä mutta muistan joskus (vuonna 2008 tai 2009) amsterdamissa bongejen vieressä olleessa lehti hyllyssä oli joku Iphone lehti joka näytti ilmestyvän vähän useammin mutta varmaan menny konkkaan jo koko lehti.
-
Mika73
-
Joni-Pekka
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka