Eilen kävin kotosalla lukaisemassa. Tai siis en lukenut, kun näytti kaikki olevan jo vanhaa asiaa, niin kuin kaikissa -aiheisissa lehdissä. Tulee väkisinkin seurattua mitä omenaista maailmalla tapahtuu. iPhone oli muuten kirjoitettu väärin aina lauseen alussa.
Jos jotain lehteä tilaisin, niin se olisi varmaankin Bike tms.
Hieno lehtihän tuo oli ja varmasti kallis mainos, mutta kysymys kuuluu:
Kuinko monta "Tilaa iPhone näin" tai "Näin saat itsellesi uuden iPhone 4:n" siitä lehdestä löytyi? Meinaan, että myydään laajakaistaa, netti tikkua ja Sonera TV:täkin, mutta itse synttärisankaria ei myy kukaan? Omituista vai vain epäonnistunut mainos?
Viimeksi muokannut aekl, 25.8.2010 klo 18.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aekl kirjoitti:Hieno lehtihän tuo oli ja varmasti kallis mainos, mutta kysymys kuuluu:
Kuinko monta "Tilaa iPhone näin" tai "Näin saat itsellesi uuden iPhone 4:n" siitä lehdestä löytyi? Meinaan, että myydään laajakaistaa, netti tikkua ja Sonera TV:täkin, mutta itse synttärisankaria ei myy kukaan? Omituista vai vain epäonnistunut mainos?
Edelleenkin lehti on MicroPC -lehden 'sivunumero', eikä Soneran mainoslehti.
Kaiken huippu soitin aspaan ja tiedustelin sit tilaukseni tilannetta ja kysäsin sit samal lehdest nii muija vaa tokas et hyllys niit on mene ostamaan, ja sanoi myös että, sonera oli tilannut näitä lehtiä läjäpäin ja lähettäneet soneran asiakkaille että, iphone omistajille. No minä olen molempia ja lehteä en saa tämän muijan mukaan.
maniski kirjoitti:Onkos teistä kukaan ajatellut, että nämä turhat mainoslehdet ym. ovat Soneran kalliissa hinnoissa mukana?
Siksi kysynkin: Halvemmat hinnat vai roskapostia lehden muodossa? Itse ainakin valitsisin ensimmäisen.
Ilman mainoksia, vähemmän asiakkaita ja kalliimmat hinnat. Valitsen mainokset.
Eiköhän noi hinnat ole jo suhteellisen katossa, kun miettii että tulee puhelunaloitusmaksut + siihen vielä kalliimpi minuuttiveloitus (näm siis ilman puhepaketteja - jotka sitten lisäävät hintaa kuukaudessa jo suht paljon).
Ja lisäksi vielä tämä 1gt/kk rajoitus mobiilinetissä. Olisi itku kyllä tullut jos ei olisi tätä data kuukautta. Viikossa meni noin 2gigaa kun nelosen sain, tosin nyt on käyttö vähän tasaantunut, mutta kuitenkin.
juu u ei oo tullu lehtistä mutta muistan joskus (vuonna 2008 tai 2009) amsterdamissa bongejen vieressä olleessa lehti hyllyssä oli joku Iphone lehti joka näytti ilmestyvän vähän useammin mutta varmaan menny konkkaan jo koko lehti.